Aviseringar
Rensa alla

Deep throat..?


Ämnesstartare

karatekatten:

Är bara fascinerad över att så många verkar kunna det nu för tiden.

Dom e ok på det, brukar inte direkt komma av det, utan behöver oftast mera, fast det är en jättebra substitut om tjejen är i fel vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

lls lång kuk, hans andra tjejer har påpekat att han har en väldigt liten en.. på längden då.. [cute]

haha älskar att han tydligen frågar sig fram när han pullar dig också xD
Fan har man en liten kuk borde man ju satsa på händerna, eller?

Men det är ju fortfarande deepthroat för honom, palla kalla det fusk att killen har liten kuk xD


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Men det är ju fortfarande deepthroat för honom, palla kalla det fusk att killen har liten kuk xD

men haha, det är ju lite taskigt för tjejerna om den ena tjejen deepthroatar bara för att hon har en kille med kuk på 10 cm.. när en annan tjej inte deepthroatar bara för att hennes kille har en mastodont kuk på 25 cm.. så jag vet inte riktigt hur jag ska skriva heller e.. XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst en tjej som kan Deep throata äger ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheTacoDude:

Seriöst en tjej som kan Deep throata äger ;P

Helt klart!

Av alla mina brudar ja försökt lära upp så skyller alla på att ja har för stor för det ska vara möjligt ( 19 cm ) ... så ja hade nästan gett upp den iden tills någon vecka sen, träffa en tjej utanför krogen och vi tillbringa den natten.

Vi sågs senare och hon gav mig ett rikigt Deep Throat och jag kunde inte låta bli och fråga hur fan hon klarar av de ingen ja mött förut gjort, sanningen va att kuken åkte ner i halsen men hon sa att de inte va nå jobbit alls och vi höll på länge... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

men haha, det är ju lite taskigt för tjejerna om den ena tjejen deepthroatar bara för att hon har en kille med kuk på 10 cm.. när en annan tjej inte deepthroatar bara för att hennes kille har en mastodont kuk på 25 cm.. så jag vet inte riktigt hur jag ska skriva heller e.. XD

Meh, e d inte samma sak om en dewd kan penetrera riktigt djupt?
Är ju mycket enklare om bruden har en "kort" fitta liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

och har man lyckats så är de ju fort ut med den så man inte ska spy på han

jo, men det går ju att träna så du inte känner spykänslorna...

Nicke90:

sanningen va att kuken åkte ner i halsen men hon sa att de inte va nå jobbit alls och vi höll på länge...

jo, men det är ju det som är grejen...deep throat liksom... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men verkar alltså som att inte så jättemånga kan det egentligen fast de kanske tror det själva eller helt enkelt inte vet hur det går till egentligen. Man ska ju kunna ta kuken ända in till roten, och det innebär ju (oftast) att den går ner i halsen då...


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Meh, e d inte samma sak om en dewd kan penetrera riktigt djupt?
Är ju mycket enklare om bruden har en "kort" fitta liksom.

Hahaha.. jo faktiskt..
fast jag har inte tänkt på den biten så mkt, eftersom att jag anser att killar inte ska ha en påle mellan benen.. korta o lite mulliga däremot [love]

men det är ju så, dem som har känsel i livmodertappen uppskattar inte killar som penetrerar >djupt<..


   
SvaraCitera

karatekatten:

Men verkar alltså som att inte så jättemånga kan det egentligen fast de kanske tror det själva eller helt enkelt inte vet hur det går till egentligen. Man ska ju kunna ta kuken ända in till roten, och det innebär ju (oftast) att den går ner i halsen då...

Men egentligen, är det så himla viktigt om man verkligen kan deepthroata? jag kommer nog aldrig kunna det riktigt helt, men jag kan andra knep som gör det minst lika skönt för min kille.. så.. egentligen..
spela roll?

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

Men egentligen, är det så himla viktigt om man verkligen kan deepthroata? jag kommer nog aldrig kunna det riktigt helt, men jag kan andra knep som gör det minst lika skönt för min kille.. så.. egentligen..
spela roll?

himla viktigt kanske det inte är, men det är ju garanterat ett stort plus! Är ju inte direkt så att man dumpar tjejen för att hon inte kan det... [crazy] Men hon kan ju lära sig! [smile]


   
SvaraCitera

karatekatten:

men det är ju garanterat ett stort plus!

Beror på om man uppskattar det eller inte. jag vet killar som tycker att det är patetiskt och kränkande gentemot tjejen att hon ska måsta lära sig att choka på killarnas kuk, när killarna fan inte ens kan ha tålamod för förspel eller kvinnlig orgasm..

så då beror det ju på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

men det är ju så, dem som har känsel i livmodertappen uppskattar inte killar som penetrerar >djupt<..

haha sant, fast den drar väl tillbaka sig om tjejen e upphetsad, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

Beror på om man uppskattar det eller inte.

Såklart.

Corvette_cat:

jag vet killar som tycker att det är patetiskt och kränkande gentemot tjejen att hon ska måsta lära sig att choka på killarnas kuk

Jo, klart det finns killar som tycker det. Men jag menar ju nu (såklart) om killen gillar det. Och tjejen inte har nåt emot det heller.

Corvette_cat:

när killarna fan inte ens kan ha tålamod för förspel eller kvinnlig orgasm..

Ehm...inte alla killar som är så direkt.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

haha sant, fast den drar väl tillbaka sig om tjejen e upphetsad, eller?

Jo det gör den, men till en viss gräns. på längden/djupet har alla tjejer en grens jue.. jag är inte så djup alls.. så själv tycker jag inte alls att stora kukar är imponerande, snarare avskräckande.. :S


   
SvaraCitera