Aviseringar
Rensa alla

Deff!


Ämnesstartare

När brukar ni dra igång med eran deff?

Själv brukar jag börja typ i mitten av februari, använder brorsans födelsedag som startlinje. [y]


   
Citera
edroon

ett bra tips på dem som inte kan hålla koll på datum.

Man kan väl deffa när man känner sig lite för stor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar börja efter nyår där så jag slipper stressa i slutet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

Man kan väl deffa när man känner sig lite för stor

Jag är alltid stor. [cool]

batleth:

Brukar börja efter nyår där så jag slipper stressa i slutet.

Hmm, jag tycker om att bulka så långt som det går, lite för tidigt att börja precis efter nyår för min del. Det vore dock skönt med tanke på att, precis som du nämnde, man slipper stressa. [y]


   
SvaraCitera
edroon

Appuru:

Jag är alltid stor. [cool]

All-time deff [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

Själv brukar jag börja typ i mitten av februari, använder brorsans födelsedag som startlinje. [y]

Hur många gånger har du deffat då? 16 år liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Hur många gånger har du deffat då? 16 år liksom.

HIHI, en gång HIHI.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deffar aldrig, äter vettigt året runt och tränar regelbundet. Behöver fan inte deffa då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

är alltid stor.

hah samma här grabben. behöver egentlien inte deffa om man säger så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Deffar aldrig, äter vettigt året runt och tränar regelbundet. Behöver fan inte deffa då.

"vettigt", så du tror inte att de som bulkar äter vettigt?


   
SvaraCitera

Äter man på balans över hela året så ser man inte att det är vettigt att bli fet och sen gå ner i fett igen. alltså se ut som en köttbulle halva året och deffad andra halvan XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

"vettigt", så du tror inte att de som bulkar äter vettigt?

Syftade snarare på att smälla i sig chips, godis och kakor så man blir ett fetto som måste panik deffa/banta till sommaren. Jag bulkar inte och jag deffar inte, jag är lika snygg året runt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Syftade snarare på att smälla i sig chips, godis och kakor så man blir ett fetto som måste panik deffa/banta till sommaren. Jag bulkar inte och jag deffar inte, jag är lika snygg året runt [cool]

De som är seriösa med sin träning bulkar dock för att bygga så mycket muskler som möjligt. Inte för att de är lata och vill smälla i sig godis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

tränar regelbundet.

Okej, men för att lägga på sig muskler krävs det ett kaloriöverskott, vilket innebär att du kommer lägga på dig fett när du bygger muskler oavsett om du vill det eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

När brukar ni dra igång med eran deff?

Jag drog igång för två veckor sedan, orkar inte stressa. Och mja, det hör blir första och förhoppningsvis sista gången, för jag kommer få betala med en hel del styrka fördmodligen. Muskelmassan skiter jag i mer eller mindre.


   
SvaraCitera