Aviseringar
Rensa alla

Definitionsfråga - oskuld eller ej


Ämnesstartare

Infraröd:

Nej.

Varför ens kommentera i den här tråden om du inte bryr dig om topic? Det spelar roll för mig.


   
SvaraCitera

llooll:

Så om en kille har penetrerat en tjej 1 cm så har hon blivit av med oskulden med andra ord?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Oskuld är man när man inte på nått sätt har haft sex. 🙁

Okej visst, men vad tycker du min fråga då?

Tycker du att tjejen blev av med sin oskuld när killen kom in halvt i henne och sen drog sig ur, eller tycker du att hon blir av med sin oskuld när hon har sex på riktigt med någon annan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Ja.

Tycker inte jag! [smile] Tack för svaret iaf


   
SvaraCitera

Men hur är det om man är lebb? Är man oskuld hela livet då???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kallestroppp:

Men hur är det om man är lebb? Är man oskuld hela livet då???

Det har jag inte tänkt på, men med tanke på att dem väljer att ha sex på sitt sätt "kan" dem inte bli penetrerade av en kille, så då antar jag att dem blir av med sin oskuld första gången dem har ordentligt sex.

Jag skulle inte kalla en tjej som är lebb oskuld om hon hade haft sex med en annan tjej, men jag skulle kalla henne oskuld om hon hade fått ett halvt finger i sig och inget mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske är skum men.. jag tycker att man mist oskulden då man "genomfört" ett samlag eller vad mans ska säga. Alltså enligt mig då killen kommit och det liksom e slut ^^


   
SvaraCitera

llooll:

Så om en kille har penetrerat en tjej 1 cm så har hon blivit av med oskulden med andra ord?

Ja, teoretiskt sätt så. Sen om nån vill kalla sig oskuld trots att hon haft sex med 10 killar är väl ens egen sak [rolleyes] men snackar man teoretiskt, penis i fitta.


   
SvaraCitera

Kallestroppp:

Men hur är det om man är lebb? Är man oskuld hela livet då???

Vad jag vet så har lebbar också sex.

"Oskuld är en benämning på en person som inte haft sexuellt umgänge med en annan person."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Sen om nån vill kalla sig oskuld trots att hon haft sex med 10 killar är väl ens egen sak [rolleyes]

Jo visst kan man göra det, men det är ju allmänt konstigt. Anledningen till att man vill kalla sig oskuld när man har haft sex i 3 sekunder och fått en halv kuk i sig är väl för att man inte vill ha det som ett minne av första gången, och för att man tekniskt sett inte utförde ett fullbordat sex? Men då är ju frågan, vad är fullbordat sex..? Ja det kan man också diskutera, men jag tror du förstår vad jag menade!


   
SvaraCitera

llooll:

hade fått ett halvt finger i sig och inget mer.

Hur ser ordentligt sex ut mellan två tjejer då? Är det typ när det fistar varandra, eller när det är strap on inblandat eller oralsex? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

InteOkej:

Kanske är skum men.. jag tycker att man mist oskulden då man "genomfört" ett samlag eller vad mans ska säga. Alltså enligt mig då killen kommit och det liksom e slut ^^

Jag håller med dig till 100%. Och om killen inte kan komma på grund av att han inte har lätt för det har man ju ändå utfört sex om man har kört "in-och-ut" några gånger och inte bara 1 halv gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kallestroppp:

Hur ser ordentligt sex ut mellan två tjejer då? Är det typ när det fistar varandra, eller när det är strap on inblandat eller oralsex? [shake]

Det är väl förfan skillnad på att bli pullad/slickad ordentligt till skillnad från att få ett halvt finger i sig och sen tycka att det var ordentligt sex?


   
SvaraCitera

llooll:

halvt finger i sig och sen tycka att det var ordentligt sex?

Men om man kom av det halva fingret??? räknas inte det?


   
SvaraCitera

llooll:

men jag tror du förstår vad jag menade!

ah och då svarar väl det också på resten av ditt inlägg. hon får benämna sig som oskuld om hon vill.


   
SvaraCitera