Aviseringar
Rensa alla

Dehär med tinder..


Ämnesstartare

Jag har fått ett stort problem, tinder har ju fått åldersgräns (på 18 år) och jag är då 15. Och nu till frågan, hur ska man kunna träffa killar på nätet utan att behöva ta första steget själv (som att adda de på snapchat ex.)  så bomba med förslag på sätt för jag är desperat!!!


   
Citera

Tråkigt att det alltid ska behöva vara killarna som tar initiativ


   
SvaraCitera

Prata med mej för jag är också desperatBlink Haha nä men du kan väl ändra din ålder till 18 eller laga nytt konto bara det är väl inte så svårt? Eller försök träffa killar i verkligheten typ via någon kompis eller så. 


   
SvaraCitera

Bli medlem på forum och prata med folk på det sättet istället. Eller vänners vänner via fb eller ngt. När man är 15 har man väl dock jämnåriga runt sig jämt och kan gå på fritidsgårdar, hemmafester osv. 


   
SvaraCitera

mvh tant


   
SvaraCitera

aftonbladets chat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Bli medlem på forum och prata med folk på det sättet istället. Eller vänners vänner via fb eller ngt. När man är 15 har man väl dock jämnåriga runt sig jämt och kan gå på fritidsgårdar, hemmafester osv. 

"Känner" dock alla  min umgänges krets så är därför ute efter personer utanför dessa kretsar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Tråkigt att det alltid ska behöva vara killarna som tar initiativ

Det blir lätt så när det finns killar som bara är allmänt dryga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlomkålsPaprika:
Prata med mej för jag är också desperatBlink Haha nä men du kan väl ändra din ålder till 18 eller laga nytt konto bara det är väl inte så svårt? Eller försök träffa killar i verkligheten typ via någon kompis eller så. 

Vill dock inte träffa killar 18 +


   
SvaraCitera

Lovergirl123:

"Känner" dock alla  min umgänges krets så är därför ute efter personer utanför dessa kretsar

Ungdomsgård? Internet är ju jättebra iof men tinder är nog lite för äldre personer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Ungdomsgård? Internet är ju jättebra iof men tinder är nog lite för äldre personer. 

Ungdomsgård är sååå 2003, internet har tagit den platsen för längesedan! Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Ungdomsgård är sååå 2003, internet har tagit den platsen för längesedan! Söt

Som du säger så går ingen till ungdomsgårdar längre och vart på internet är det som man ska träffa någon isf


   
SvaraCitera

Lovergirl123:

Som du säger så går ingen till ungdomsgårdar längre och vart på internet är det som man ska träffa någon isf

Då får du väl se till att dra med dina kompisar till något event för ungdomar då. Att bara sitta och hemma och hoppas på internet känns ju lite tråkigt. Nu när det är sommar kan ni väl dock bara sätta er i någon park och hoppas att ni träffar ngn. När jag var ung hängde  ungdomar vid en tågstationsvänthall och var allmänt dräggiga. Gör inte kidsen sådant nuförtiden? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovergirl123:

Som du säger så går ingen till ungdomsgårdar längre och vart på internet är det som man ska träffa någon isf

Tror faktiskt de allra flesta sådana sajter, mer åt dejtinghållet, är fullsmockade med äldre gubbar och i största allmänhet creeps. Eller bara för vuxna helt och hållet. Tror du gör bäst i att spana in killar på facebook som min gode vän var inne på eller bara träffa folk i verkligheten, sedan snacka, snapa, kika, och allt vad det heter, och se vart det leder. 

Leta snubbar på internet på olika dejtingsajter och liknande riskerar nog att leda till fel snubbar, speciellt om du bara är 15. 


   
SvaraCitera

vill iofs inte rekommendera pga vi var ej speciellt dygdiga men man fick ju en massa kompisar iaf


   
SvaraCitera