Aviseringar
Rensa alla

Dejt dök aldrig upp, varför?


shockwave:

Nä jag ska inte kontakta henne, tror jag går och köper lite glass istället

[smile]


   
SvaraCitera

shockwave:

jo visst kan det vara så, men kan man inte säga det då? eller åtminstone låta bli att låtsas. Det här var ju minst sagt dålig stil i mina ögon speciellt med tanke på att vi laggt ner en massa tid och planerat vad vi skulle göra.

Självklart är den en dålig stil av henne [no-no] .. hon kanske är feg för att ringa och säga att hon inte längre är intresserad? .. Eller så kanske något har hänt och hon har inte kunnat kontakta dig ännu, eller så kanske hon har glömt och vet inte om att du sitter här och stressar.. eller.. osv.

Det bästa du kan göra är att ringa henne oavsett om det betyder att hon egentligen dissade dig. Det tycker jag iaf [y]


   
SvaraCitera

shockwave:

Åker dit, men hon dyker aldrig upp och svarar inte längre i telefon. Nån som kan ge mig en förklaring till det här?

Jag var ju såklart inte där....men om det är en förklaring du vill ha så skulle det vara:

Hon vaknade på morgonen och kände: Yes! Idag har jag en dejt...Hon äter sin frukost och påbörjar att göra sig i ordning direkt efter. Hon ser till att shamponera grundligt, för mjället var ett problem hon hade tampats med i åtskildiga år.

När hon böjde sig efter hårfönen så snubblade hon över badrumsmattan och föll pladask på golvet.
Nu kunde hon inte gå...

Nu kunde det i alla fall inte bli värre...

...Trodde hon!

Nu kom grannen in och sa att hennes mormor hade dött och bad henne att följa med.

- Men jag har ju en date...!
- Inga men, din mormor har dött för guds skull!!!
- FAN!!!!, skriker hon medan hon sular telefonfan i väggen

Hur skulle hon nu kunna kontakta sin date?

Här är din förklaring, hoppas den dög.


   
SvaraCitera

shockwave:

Nån som kan ge mig en förklaring till det här?

hon kanske har dött?[surprised]


   
SvaraCitera

Sebbenen:

Här är din förklaring, hoppas den dög.

[bigcheers][love]


   
SvaraCitera

för att det var en jävla tönt som inte vågar stå för sig själv


   
SvaraCitera

Ring eller sms:a och säg att hon är en billig slampa.


   
SvaraCitera

mm, du är ful.


   
SvaraCitera

shockwave:

Nä jag ska inte kontakta henne, tror jag går och köper lite glass istället

men om du kontaktar henne i ett svagt ögonblick så kan du väll skriva vad hon sa här!


   
SvaraCitera

Ledsen att säga det - men det verkar som om hon inte är lika intresserad längre.

Hade hon glömt/något annat hade kommit i vägen så skulle ju det "normala" (eller så skulle jag iallafall göra) vara att ringa och be om ursäkt senare.

Skit i henne om hon inte hör av sig - det är oärligt och framför allt respektlöst att inte dyka upp och heller inte svara i telefon. Hoppas hon ber dig om ursäkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i henne. Hon är ju inte intresserad.


   
SvaraCitera

tror det stavas dissad.


   
SvaraCitera

Det är vid såna här tillfällen man skriker:Jävla slampa!!! fast det är motsatsen till vad hon visade sig vara....[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan hända att du var för på och hon backade tillbaka för att du gick för snabbt fram.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera