Aviseringar
Rensa alla

dejt, sova över


Ämnesstartare

har träffat en kille på en dejtingsida som jag verkligen gillar o vi har bestämmt att han ska åka till mig när jag har sommarlov. problemet är att han bor typ 40 mil ifrån mig [shake] så han kan ju inte direkt komma över dagen bara. jag bor hemma så det känns lite som "sandor/ida".. vi har inget gästrum men vi har köpt ett hus som vi renoverar ca 15 min från där vi bor nu. men det är inte beboligt än..

Hjälp! vad ska jag göra? han pratade något om att bo på pensionat med jag bor på landet, så det finns typ inga nära. hur hade ni gjort?


   
Citera

Läskigt att sova i samma säng?


   
SvaraCitera

Be han ta me tält!


   
SvaraCitera

Åk till honom.


   
SvaraCitera

Ligg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Läskigt att sova i samma säng?

jag skulle inte tycka det, men han verkade göra det, när vi pratade om det. eller om han bara var rädd att jag tycker det..

Underlig:

Åk till honom.

kan inte, ligger i hårdträning inför SM i agility med min hund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sheltiegirl:

jag skulle inte tycka det, men han verkade göra det, när vi pratade om det. eller om han bara var rädd att jag tycker det..

extra säng kan väl vara en lösning?


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Ligg


   
SvaraCitera

Tips: Undvik från att bli mördad.


   
SvaraCitera

förstår inte riktigt, varför är inte "dela säng" ett alternativ?


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

problemet är att han bor typ 40 mil ifrån mig så han kan ju inte direkt komma över dagen bara.

hahaha - jag åkte så långt för en tjej på nätet en gång... fast det var ännu längre ifrån, var 16 år o pappa ville ha mig tillbaka till kvällen så han köpte biljetterna, fram o tebax samma dag... men det visade sig att hon inte bodde i den staden som jag tog mig till, så vi satte oss på en buss typ 1 timma efter en härlig stadsvandring då vi kom mkt väl överens... hem till henne då... mitt ute i ingenstans, grymt ställe dock... hade skitkul o sen till kvällen så ville hon att jag skulle sova över, o hon var ju sjukt snygg också, o som jag tidigare sa, vi kom överens, så det vara bara upp med mobilen o ringa pappa! han förstog men ville att jag skulle komma innan helgen var slut iaf 😛 hursomhaver... hennes föräldrar å sånt bäddade för mig men inte en chans att hon lät mig sova där, det skulle vara i samma säng and censur all the night (: gött som fan... slutade med att vi blev tsm, som tur var, var det som i ditt fall, under sommaren, så det blev typ som en sommarflört, sen började skolan, vi kunde bara ses på helger, dyra resor fram o tillbaka, vi är kåta å gör slut... break-up sex är alltid svårt när man ska vara känslosam o knulla samtidigt :/

vad jag menar är, är det ens värt? ni kan säkert få det att funka, vad vet jag, men det finns alltid ett men... hur blir det när skolan börjar igen??? kanske blir det bara en sommarflört? jag ångrar inte min sommarflört men du kanske gör efteråt? han kanske inte tkr att det funkar? fast, lyssna inte på detta 😛 om du ska göra det så kör fan all in, då ska man satsa ^^ man måste satsa ngt för att vinna ngt... så är det...

obs: jag vet inte vad du vill med denne pojk, kanske vill du bara vara vän med han? kanske vill du bara make some love?


   
SvaraCitera

Angelize:

Tips: Undvik från att bli mördad.

+1

Du har ingen aning om du ens gillar denna människa irl, ännu mindre om du vill ha honom i din säng [tard]


   
SvaraCitera
Åtta

Äsch! Ungefär så träffades jag och Capture, fast då var det 60 mil, och nu bor vi tillsammans. Det är bara att dela säng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

hur blir det när skolan börjar igen???

han har redan planer på att flytta till exempelvis göteborg eller ännu närmare mig, så det kommer hålla (om det blir något) även när skolan börjar igen.[bigsmile]

sexmeister:

obs: jag vet inte vad du vill med denne pojk, kanske vill du bara vara vän med han? kanske vill du bara make some love?

Just nu vill jag se om vi passar bra, isf vill jag bli tillsammans o ha ett seriöst förhållande. ingen sommarflört med en massa sex..

sexmeister:

men inte en chans att hon lät mig sova där, det skulle vara i samma säng

okej, då ska jag bara säga till honom att det är där han ska sova då [bigsmile] tack!


   
SvaraCitera

sheltiegirl:

han har redan planer på att flytta till exempelvis göteborg eller ännu närmare mig, så det kommer hålla (om det blir något) även när skolan börjar igen.

öh?

hur stor ålder skillnad? vill inte vara med om att hjälpa till om pedofileri :O

vilket år är ni båda födda?


   
SvaraCitera