Aviseringar
Rensa alla

Dejta exets kompis


Yaren
Ämnesstartare

Detta. Hur opassande är det egentligen?

Det blir så mycket pronomen så vi kallar han jag gillar för Fritjof och mitt ex för Evert. 

Jag tror jag börjar gilla Fritjof rätt mycket, vi går på samma kvällskurs en gång i veckan och vi har hängt väldigt mycket i dessa sammanhang. Vi har snackat väldigt mycket om djupa saker liksom och är väldigt gulliga med varandra.  Vi snackande en gång om Evert och kommenterade att  hans brorsa blivit tillsammans med hans ex.  Då sa Fritjof: aa asså man blir ju inte ens tillsammans med sin kompis ex, och brorsa är ännu värre!

jag vet ej riktigt vad Fritjof tycker om mig. Förmodligen är han nog inte intresserad, eller så tvekar han just av denna anledning. jag förväntar mig ju självklart inte att ni ska veta vad han tänker såklart. 🙂 

Kan tillägga att det är snart ett år sen jag och Evert gjorde slut och det var han som dumpade mig. Jag och Evert har knappt kontakt. 

Så ja... vad tycker ni? 


   
Citera
Zero
 Zero

Tja, eftersom det gått sådan lång tid så tycker jag du ska köra på


   
SvaraCitera

om ngn gör fel så är det fritjof som är kompis med ditt ex
kör ba kör
el ngt


   
SvaraCitera

Kör på inga problem Tumme upp


   
SvaraCitera
mens
 mens

Beror väl på hur nära vänner de är men det bör väl inte bli några större problem om det var han som dumpade dig tänker jag


   
SvaraCitera

man rör inte sin kompis ex om det inte var så att kompisen dumpade personen och du vet helt säker att det är lungt.


   
SvaraCitera

Det beror ju på vilken relation de har till varandra och hur de kommunicerar, men det känns förstås lite jävligt.


   
SvaraCitera