Aviseringar
Rensa alla

Dejta fler samtidigt?


Ämnesstartare

Nachac:

Om definitionen är "träffa och lära känna under strukturerade former i syfte att potentiellt ingå i en pakt, populärt benämnt som förhållande" så dejtar jag inte alls.

Okej. Det var det jag menade, men nu börjar det kännas konstigt.. Jag vill nog hellre träffa människor bara för att lära känna liksom, sen får man väl se vad som händer. Det känns mycket bättre nu när jag tänker efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar gå händelserna i förväg lite. Ta det som det kommer.
Är det via en datingsajt så tror jag folk förstår att du kan ha flera strängar på din lyra.

dansanattenlång:

Då får du hålla dig till en i taget

ja [wink]

Dräparen:

ofta folk "dejtar" folk...

haha ja, freeki


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

Jag får se.

good luck isåfall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

good luck isåfall

jag har bestämt mig för att jag inte ska dejta över huvud taget[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, tjejer knullar ju flera samtidigt, så varför skulle ni inte också kunna dejta flera samtidigt[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är ok så länge man inte börjar bli fysisk med någon av dem. Annars tycker jag det börjar bli lite väl grisigt, tänk in dig själv i situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

ag har bestämt mig för att jag inte ska dejta över huvud taget

haha

varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

varför inte?

För att det känns konstigt. typ "nu ska vi se om vi tycker om varandra så pass mycket att vi vill kyssas"..tycker det känns såå mycket bättre att bara tänka "nu ska jag träffa en ny människa, vad kul!" så får man se vad som händer liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du är muslim och vill bli stenad, go right ahead.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

För att det känns konstigt. typ "nu ska vi se om vi tycker om varandra så pass mycket att vi vill kyssas"..tycker det känns såå mycket bättre att bara tänka "nu ska jag träffa en ny människa, vad kul!" så får man se vad som händer liksom.

jo det kan jag nog hålla med om faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har flera tjejer på tråden nu.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

har du ingen överenskommelse med någon (eller någon tror att ni har det) så ser jag inga problem med det.


   
SvaraCitera

Var på "g" med tre samtidigt, valde den rätta tillslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Det kan du göra, men då får du vara tydlig så du inte du ger någon falska förhoppningar. Sen får det inte pågå för länge heller, då kan någon/några få känslor och då blir det dumt och jobbigt.

Som hon sa


   
SvaraCitera