Aviseringar
Rensa alla

Dejta tjej


Ämnesstartare

Hej!

Jag är en 17 år gammal kille och är fortfarande singel, det suger rent ut sagt ;P

Jag är ny här på detta forumet så jag visste inte var jag skulle lägga den tråden, att dejta räknas väl inte så mycket som sex så jag la inte den där, haha.

Killar idag verkar har så jävla lätt att skaffa tjejer eftersom jag ser dagligen par i skolorna här i Helsingborg.

Mening med denna länken tänkte jag skulle vara att få tips om hur man dejtar, var man finner och bygger upp ett förhållande bäst på rätt sätt.

Så skriv så fingrarna blöder och naglarna lossnar!

(bild lånad av www.google.se)

Hellesø+Photography+ungdomar.JPG


   
Citera

För att summera allting så kan man säga, var dig själv.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

För att summera allting så kan man säga, LJUG FÖR TJEJEN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

För att summera allting så kan man säga, var dig själv.

Jo, det är klart, hehe. Man kan ju inte hålla på att låtsas, hör man ju direkt att det inte håller. Men om man är 17 år gammal, asså för liten för disko ställen o barer. Går i en klass med bara killar. Hur fanken ska man göra då? Går på Rönnowska skolan 😉 massor av tjejer, men vet inte hur man ska bete sig. Bara gå fram till dem? Måste ju finnas bättre sätt, eller?


   
SvaraCitera

Var trevlig och social så löser det sig nog


   
SvaraCitera

Ted_WRX_STI:

Måste ju finnas bättre sätt, eller?

Beror ju på om du har något utvalt offer eller ej. Annars får du väl köra på att flörta via nätet och sen träffas/umgås/utveckla er relation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

För att summera allting så kan man säga, LJUG FÖR TJEJEN!

Hehe, det är nog en fördel, men jag är mer ute efter hur man träffar tjejer?


   
SvaraCitera

Ted_WRX_STI:

Mening med denna länken tänkte jag skulle vara att få tips om hur man dejtar, var man finner och bygger upp ett förhållande bäst på rätt sätt.

Så skriv så fingrarna blöder och naglarna lossnar!

Hej jag tror det är svårt träffa tjej om man inte vet vad man själv är för person riktigt eller vad man föredrar. Många killar som skaffar tjej går bara på utseende vilket ganska tydligt säger till deras hjärna att de har ett mål avklarat därför brukar dessa förhållanden fungera bra i början men inte i längden.

Att hitta en person som du verkligen älskar från insidan och ni hittat något gemensamt brukar ofta bli förhållanden mer eller mindre om det inte kommer nån kille som förstör för er då.

Men största tipset jag kan ge är att hitta dig själv innan du hittar någon annan. Du kommer stråla en helt annan självsäkerhet då.
Och att träna fixa lite snygga kläder är aldrig fel för första intrycket är väldigt viktigt.

Lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hur är dagens tjejer idag? Vilka saker ska en kille ha och hur ska en kille vara? De sägs att tjejer mognar snabbare än killar, stämmer detta också med deras personlighet?

Vettigt om tjejer svarar på detta ;P


   
SvaraCitera

Ted_WRX_STI:

Hehe, det är nog en fördel, men jag är mer ute efter hur man träffar tjejer?

Vad sägs om att säga hej till tjejerna i skolan? Eller vad sägs om att börja på Friskis och Svettis?

Ted_WRX_STI:

Men hur är dagens tjejer idag?

Som grodor utan ben!

Ted_WRX_STI:

Vilka saker ska en kille ha

Pengar, status, backlick och Ferrari.

Ted_WRX_STI:

hur ska en kille vara

Dryg som aset, men ge henne presenter som en Gucciväska.

Ted_WRX_STI:

De sägs att tjejer mognar snabbare än killar

Till en viss ålder sedan går killarna förbi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ted_WRX_STI:

(bild lånad av www.google.se)

Ja å google har tagit den från nån annan stans [no-no] Jag ska sätta dit dig [no-no]

[blush][zzz][ops]


   
SvaraCitera

massgrav:

För att summera allting så kan man säga, var dig själv.

De som ger detta råd är oftast sådana som själv inte har problem med det. Men detta funkar inte för alla skulle jag vilja påpeka ;>


   
SvaraCitera

Ted_WRX_STI:

Jag är en 17 år gammal kille och är fortfarande singel

fortfarande singel?! herregud, du borde ju varit gift och pappa för längesen ![no-no]


   
SvaraCitera

isola:

fortfarande singel?! herregud, du borde ju vara gift och pappa för längesen ![no-no]

Lägg av åldern är väl inte relevant? Han är ju tillräckligt gammal för tänka i de banorna finns dem på um som är 23 och aldrig haft de minsta närkontakt med tjejer, Och de blir bara jobbigare hur äldre man blir.

Ni tjejer har ju inte direkt arbetat att jobba för att få killar alls på samma sätt. Dem flesta brudar särar ju bara på sig när dem tycker någon duger.


   
SvaraCitera