Aviseringar
Rensa alla

Dejta två killar - Avslutad tråd.


Beccan:

Vad ska jag göra? Vad jag fått höra så ska jag vänta med att välja tills Lars har träffat mina vänner och familj och se hur han går ihop med dom..

Fy fan vilket idiotiskt råd.. Så han ska alltså luras in i att ert förhållande är seriöst nog att han får träffa din familj, utan att ens veta att det inte är för att du gillar honom, utan för att du ska döma honom efter det? Dränk dig, snälla.


   
SvaraCitera
Beccan
Ämnesstartare

Lite seriösa svar. Inte enkelt när man inte kan styra över sina känslor. Det var fel av mig att fortsätta träffa Alex, i know. Fel av mig att dubbeldejta, i know.

Dödgrävarn - Diggar ditt svar!


   
SvaraCitera

Beccan:

Sen en tid tillbaka så har jag dejtat en kille i Sthlm, låt oss kalla honom

Lars från idol? [chocked]

Isåfall avundas jag dig...


   
SvaraCitera

Beccan:

Sthlm

Beccan:

Västerås

Beccan:

Långdistans

Skaffa lite perspektiv på livet, flicka lilla. Det där är INTE ett långdistansförhållande. Möjligen ett distansförhållande.

Beccan:

Vad ska jag göra? Vad jag fått höra så ska jag vänta med att välja tills Lars har träffat mina vänner och familj och se hur han går ihop med dom..

Ta lars, honom kommer du inta att tröttna på eftersom han bor en bit bort. Alex är säkert elak och vill bara ha fitta. [smile] (nah, men första intrycket brukar stämma. Han är nog elak och otrevlig innerst inne)


   
SvaraCitera
Beccan
Ämnesstartare

Nintendo: Den tanken har korsat mina tankar, så att säga. Att Alex bara är ute efter en sak. För generellt sett så ljuger killar för att ligga.

Det som händer nu är att jag tar reda på vad dom vill ha ut av detta, och har någon av dom samma tankar som mig så äre go go go,


   
SvaraCitera

Beccan:

För generellt sett så ljuger killar för att ligga.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
elinc

Jag röstar för alex!


   
SvaraCitera

Du låter som en typisk tjej, dvs en slampa! [smile]


   
SvaraCitera

bestäm dig för fan jävla kvinna


   
SvaraCitera

det e väl bara att bestämma vem passar dig bäst[y]..subba...


   
SvaraCitera

vad fucked up... du förtjänar ingen av dem.. Jo, Alex om han är otrevlig! O:


   
SvaraCitera

finns ju an anledning till att många tjejer kallas slampor


   
SvaraCitera
Gifted

What? Jag vet att trådskaparen fått sitt svar, men jag kan inte låta bli att säga vad jag tycker:

Jag hade nog inte velat vara i Lars situation, men det kan vara svårt att välja mellan två människor.

Tuff situation. Det beror också på om man verkligen kommit överens om att man är tillsammans: har man det inte, fritt fram. Men man bör då propsa på kondom, om man inte tänker berätta att man träffar andra.


   
SvaraCitera
Gifted

OF 5:

finns ju an anledning till att många tjejer kallas slampor

Äh, vem har inte haft intresse för flera tjejer samtidigt? Jag har dejtat två tjejer samtidigt. Alltså, exakt samtidigt; alla tre på ett fik. Då var det ju iofs ingen som inte visste allt, men i alla fall....


   
SvaraCitera

Gifted:

Äh, vem har inte haft intresse för flera tjejer samtidigt? Jag har dejtat två tjejer samtidigt. Alltså, exakt samtidigt; alla tre på ett fik. Då var det ju iofs ingen som inte visste allt, men i alla fall....

slampa[cheers]


   
SvaraCitera