Aviseringar
Rensa alla

Dejtar kille från min praktikplats. Ge mig råd tack


Ämnesstartare

Det är såhär att jag har träffat en kille då jag praktiserade hos honom (han jobbade där själv och jag studerar samma sak som han jobbar med). Det hände inget under själva praktiken som varade i två veckor. Sista dagen bestämde vi att vi skulle hitta på något. Det slutade med att vi var själva i hans lägenhet och hade sex. Nu har det gått mer än en månad sedan jag träffade honom första gången och har träffat honom varje helg efter prakiken. Han ringer och smsar mig ofta. Han säger att han saknar mig och det brukar vara han som frågar om jag vill träffas. Själv har jag också tagit några initsiativ. Problemet är att jag är rädd för att han helt plötsligt kanske kommer sluta höra av sig (som hänt mig med många killar) eller att han inte längre ska vilja träffa mig. Hittils har jag lyckats bra med att inte förvänta mig något. Jag försöker att aldrig förvänta mig någonting för att inte bli besviken men det är nu förväntningarna börjar komma. Och jag är rääädd för attdet ska sabba allt. Jag måste få bort mina förväntningar. Jag vill inte bli sårad eller lämnad och får därför inte förvänta mig att det kommer att bli något mellan oss. Jag har funderat på att skjuta bort honom ett tag för att inte bli "beroende" och hinna tänka på annat. Problemet är att han finns i mina tankar men jag vill inte bli beroende och vill inte stressa fram något. Vad ska jag göra??


   
Citera

Styckesindelning pliz


   
SvaraCitera

stereo total:

Styckesindelning pliz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt förväntningarna komma. du vill ha honom.
anledningen till att det inte funkat med andra killar kan vara för att dom känt av att du inte hoppas och är reserverad.
du hade väl inte tyckt det var särskilt kul om killen du hade ögon för verkade b gentemot dig?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera