Aviseringar
Rensa alla

Dejting?


Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej fy fan , vrf byta kön ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
time
 time

Ja.


   
SvaraCitera
time
 time

Aaron:
Nej fy fan , vrf byta kön ? 

För att man kanske inte känner sig bekväm i det kön man fötts med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

För att man kanske inte känner sig bekväm i det kön man fötts med.

Det man känner sitter väl i psyket  också ? 


   
SvaraCitera
time
 time

Aaron:

Det man känner sitter väl i psyket  också ? 

...ja, uppenbarligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

...ja, uppenbarligen?

Vrf inte jobba och kunna acceptera att man är född med ett visst kön då ist för att operera sig ?  Psykologiska problem asså ..  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så enkelt! Folk som inte förstår är ofta ignoranta och bedömer det som "onormalt". Det är något man föds med, där den du ÄR, ditt mentala jag, inte överensstämmer med ditt fysiska utseende... Det är inget man kan träna bort. Det är ungefär som om du skulle hoppa in i en kvinnokropp och känna dig fast där. Tror folk behöver mer information kring såna här saker! Det är trist för de som inte förstår och därmed förlorar all respekt och acceptans för personer som råkar vara transsexuella. Det är inte deras fel de föddes med ett präglande psykiatriskt tillstånd!? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte om den var på väg att byta, för då skulle jag ju dejta en tjej och det skulle inte stämma överens med min sexualitet. Fast jag har å aldrig varit i den situationen å andra sidan, men det känns som ett klart nej.
Har absolut inget emot transor eller folk som inte känner sig som cispersoner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur många tror ni berättar för sin partner så småningom att de begått ett könsbyte? 😛 Om de ens gör det...


   
SvaraCitera

sexytop3.jpg

Jag söker någon som vill träffa mig och älskar att se mig i sexiga underkläder?


   
SvaraCitera