Aviseringar
Rensa alla

Dejting på nätet


Ämnesstartare

Hej alla. Brukar ni dejta på nätet Eller skriva på kik med nån okänd 


   
Citera
myten

Kan väl hända att man skriver på tinder lite då och då 


   
SvaraCitera

de funkar nog !


   
SvaraCitera

har aldrig nätdejtat nej, känns så onaturligt och uppgjort Rodnar

mvh gammal människa 


   
SvaraCitera
Berit

Tänk på att alla är inte den de säger att den är och skicka ingenting som du inte vill


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

har hänt.


   
SvaraCitera

Först och främst så måste man betala för det mest iaf om det ska vara för vuxna, och typ HotorNot är värdelöst, sen så har jag inte vart sugen på att ladda upp bilder för jag ser alltid illa ut på foton men om jag iaf hade laddat upp hade det givetvis gått bättre så aah.


   
SvaraCitera

Testade Tinder men det var så sjukt ytligt o bara chans till ligg o inget seriöst...

Neh, kärleksintressen skapas bättre IRL enligt mig.


   
SvaraCitera

Nätdejting kommer fungera bättre i framtiden när artificiell intelligens är här


   
SvaraCitera

S3ON: när artificiell intelligens är här

det jag arbetar med just nu Cool 

ont; har väl i princip aldrig nätdejtat per se, det är mest en slump att man träffar nån man bestämmer för att träffa (samtliga härifrån Rodnar)


   
SvaraCitera

Tickstart: det jag arbetar med just nu

några anmärkningsvärda framgångar att tala om?  


   
SvaraCitera

S3ON:

några anmärkningsvärda framgångar att tala om?  

nej! så lita inte för mycket på det där Rodnar


   
SvaraCitera

använde happypancake och okcupid då det begav sig


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Har ej gjort då jag vägrar skicka/visa bild på mig själv, så blir lite svårt då. Träffade dock nuvarande på en träff efter att ha småraggat lite via chatt Rodnar


   
SvaraCitera

PMR:
Har ej gjort då jag vägrar skicka/visa bild på mig själv, så blir lite svårt då. Träffade dock nuvarande på en träff efter att ha småraggat lite via chatt Rodnar

åhgu ja kändes hemskt när man int gillar sitt eget utseende
tog aslång tid innan ja vågade o typ sjukt dåli bild till tinder o happypancake 🙁 

men de gick bra även om alla ba säger "söt" 😀 GUD VAD JAG HATAR DE ORDET HERREGUD

o lära sig va hyfsat kortfattad i sina meddelanden vilket ja haft svårt för att va innan lol


   
SvaraCitera