Aviseringar
Rensa alla

Dejting på nätet [wink]


Ämnesstartare

Officiell tråd för de rara själarna som letar efter kärleken på internet. Vill ju veta hur ni går för er!!

Och resten, så ni kan lätta på hjärtat om era åsikter om detta.

Dagens mail:
"Hej , jag ville bara säga att jag såg dig på stan här om dan och jag tyckte att dy var söt men vågade inte komma fram till dig :$"
Feels creepy, blev rädd, svarade inte [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

kommer aldrighitta min dröm kille på um iaf [crazy] det är jag helt säker på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns andra sidor än UM, så det är nog ingen fara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska försöka hitta någon snygg nu i vår har jag bestämt mig för men varje gång jag reggat mig där får jag bara 40 pm av typ hot_top_58[sad] och alla gulliga killar vågar man inte säga hej till för att man är för ful[sad]


   
SvaraCitera

STORM:

"Hej , jag ville bara säga att jag såg dig på stan här om dan och jag tyckte att dy var söt men vågade inte komma fram till dig :$"
Feels creepy, blev rädd, svarade inte

Hur ofta får du mail som tjej? Känns som att de blir bombarderade. Kan du skina ett ljus på detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har försökt hitta min kärlek på svenska kennelklubben utan lyckat resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ska försöka hitta någon snygg nu i vår har jag bestämt mig för men varje gång jag reggat mig där får jag bara 40 pm av typ hot_top_58 och alla gulliga killar vågar man inte säga hej till för att man är för ful

Förstår hur du menar, man måste bara helt enkelt sålla bort alla creeps [sad] Och kände likadant i början, vågade inte skriva till någon, men efter ett tag bryr man sig inte längre, då bara YOLO och så får det gå som det går [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Förstår hur du menar, man måste bara helt enkelt sålla bort alla creeps Och kände likadant i början, vågade inte skriva till någon, men efter ett tag bryr man sig inte längre, då bara YOLO och så får det gå som det går

hmmm ok men vill inte behöva tänka så[sad] vill att de gulliga ska skriva till mig för att de tycker att jag är vacker[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Internet suger [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Hur ofta får du mail som tjej? Känns som att de blir bombarderade. Kan du skina ett ljus på detta?

Beror lite på vilken sida man är medlem på kanske, men ja, det blir en hög varje dag!

The Fox boy:

Har försökt hitta min kärlek på svenska kennelklubben utan lyckat resultat.

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Fox boy:

Har försökt hitta min kärlek på svenska kennelklubben utan lyckat resultat.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

hmmm ok men vill inte behöva tänka så vill att de gulliga ska skriva till mig för att jag är vacker

Jag vet, men dom kanske tänker likadant och inte vågar skriva till dig ju [sad]


   
SvaraCitera
Draug

mrman:

Internet suger

om man använder det i nätdejtingsyfte så suger det nog rätt hårt ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

om man använder det i nätdejtingsyfte så suger det nog rätt hårt ja.

Japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

om man använder det i nätdejtingsyfte så suger det nog rätt hårt ja.

Nejdå, det är skoj, testa vettja!


   
SvaraCitera