Aviseringar
Rensa alla

Dejting på nätet [wink]


STORM:

Beror lite på vilken sida man är medlem på kanske, men ja, det blir en hög varje dag!

En hög varje dag? [chocked]

Vet inte vad jag tycker om det här. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Jag vet, men dom kanske tänker likadant och inte vågar skriva till dig ju

näääää är inte så gullig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

En hög varje dag?
Vet inte vad jag tycker om det här.

Haha, alltså ja, men kör ändååå! Du vill ju inte missa någon möjlighet :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

näääää är inte så gullig

Jo det är du [sad][love]


   
SvaraCitera
Draug

STORM:

Nejdå, det är skoj, testa vettja!

njaa skoj o skoj, jag får nog inte ut någon större glädje av det[rolleyes]


   
SvaraCitera

STORM:

Haha, alltså ja, men kör ändååå! Du vill ju inte missa någon möjlighet :3

Har sett typ 1 som var intressant. [blush]

Det är ganska sjukt ju. Då förstår man alla snubbar som är "jaded" för att de inte får svar. Du har säkert massa dråpliga mail från creepsters också. Skamliga förslag... ja allt. Det vore intressant att vara tjej just pga detta fenomen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Det är ganska sjukt ju. Då förstår man alla snubbar som är "jaded" för att de inte får svar. Du har säkert massa dråpliga mail från creepsters också. Skamliga förslag... ja allt. Det vore intressant att vara tjej just pga detta fenomen.

Haha, ja, det är många knäppisar som skriver. Men efter ett tag så lär man sig att sålla ut rätt lätt.
Försök att fånga intresset i första mailet ifall du skriver till någon, jag svarar aldrig på ett "hej" t.ex, det känns väldigt opersonligt och random!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och mm, små saker som xD och 😛 hela tiden går också bort, men jag är ju petig och överaggressiv när det kommer till dom [blush]


   
SvaraCitera

STORM:

Och mm, små saker som xD och 😛 hela tiden går också bort, men jag är ju petig och överaggressiv när det kommer till dom

STORM:

Haha, ja, det är många knäppisar som skriver. Men efter ett tag så lär man sig att sålla ut rätt lätt.
Försök att fånga intresset i första mailet ifall du skriver till någon, jag svarar aldrig på ett "hej" t.ex, det känns väldigt opersonligt och random!

värsta gurun du är då.

smilies går bort här med.

sen saker som i profiler som går bort: vilja resa till australien. "va hemma o mysa". "fråga om du vill veta nåt :P".

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dejtar nt ngn stans

fan va dålitt eg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

sen saker som i profiler som går bort: vilja resa till australien. "va hemma o mysa". "fråga om du vill veta nåt :P".

[love][love]
Det är så himla kul att prata om sådant här med någon som förstår [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

dejtar nt ngn stans
fan va dålitt eg.

Vi har ju redan bestämt att jag ska winga dig grabben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom precis på att det här med internetdateing känns väldigt långt borta för mig. Men man kanske borde testa det vad fan vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej xD 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Vi har ju redan bestämt att jag ska winga dig

tror fan d1 r omöjligt, jag är en lost cause


   
SvaraCitera