Aviseringar
Rensa alla

Dejting sida?


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

brukar skrika

Jag har inte skrikit på någon på flera år, skriker aldrig. Kan typ inte göra det.[chocked]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Jag har inte skrikit på någon på flera år, skriker aldrig. Kan typ inte göra det.[chocked]

LET IT OUT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

skrev till mig det var kul ca 30 stycken varje gång btw

Men hon är seriös på den sidan.

enhimmelskdrog:

LET IT OUT

Kan inte. [sad][sad]


   
SvaraCitera

Bajsa på hennes huvud!


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Men hon är seriös på den sidan.

fy henne då


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Kan inte. [sad][sad]

det är inte svårt [smile]


   
SvaraCitera

Skulle tappat förtroende ganska mycket, svårt att lita på personen till 100 % igen.

Hittade dock att min kille var på en dejtingsida (pga han fick en massa mail från sidan), varav jag blev förbannad när jag såg ett mail, men det visade sig att han varit medlem innan vi blev tillsammans och glömt bort sidan. Det märktes dock att han var oseriös för att han knappt hade angett hans riktiga namn, ålder osv..Vissa är med andra ord på sådana sidor bara för att driva med folk/få bekräftelse. Men om din tjej är seriös och skrivit att hon är singel, riktiga namn osv.. Då hade jag tvingat henne att ta bort den.


   
SvaraCitera

youmademe:

Då hade jag tvingat henne att ta bort den.

Eller jag hade såklart tvingat henne att ta bort kontot hursomhelst, men det hade känts betydligt värre om hon visade sitt "riktiga jag" på sidan och var seriös.


   
SvaraCitera

Hade ju inte varit jättekul nej.


   
SvaraCitera

Hade inte brytt mig så mycket över att det inte stog att hon var upptagen utan hade brytt mig över att hon var medlem på en dejtingsida..

Rather pathetic?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Har aldrig varit medlem på sådan sida.
Har varit i mitt pågående förhållande i snart 1 år utan ha varit otrogen. (kommer aldrig vara det heller)

Du kommer att bli det ska du se.


   
SvaraCitera

Hade gjort detsamma om hon var medlem, men kan glömma och så vidare. Lögner, däremot, tar jag hårt på.


   
SvaraCitera

Suger hårt! Men kan det inte bara vara så att hon glömt det? Svårt att ha koll på sånt man blivit medlem på liksom.

För er som söker dejtingsida: Zoosk - Gratis Dejtingsajt!
Gratis är bra!

Hoppas allt funkar för er iaf! Dålig stil att ljuga.. men kanske bara är ett missförstånd?


   
SvaraCitera

Hänt dig?
Det vore inte okej. Jag skulle genast ta upp ämnet med honom och KRÄVA att han tog bort den .. annars jävlar


   
SvaraCitera

Jag har varit medlem på en dejtingsida, dock aldrig i ett förhållande..

hahaha, jag minns när jag hette OceanCat här på um, o då sökte mitt ex (när vi var tillsammans) efter OceanCat på google och titta efter vilka sidor jag var medlem på o där ploppade en tråd upp "älska eller hata" i forumlekar o då hade jag svarat "älska" till någon men allt är bara lekar o skoj, inget menat, så där var det ingen anledning till att bli besviken o ignorera mig över det egentligen som han gjorde. 🙂


   
SvaraCitera