Aviseringar
Rensa alla

Dejtinghjälp!


Ämnesstartare

Har ganska nyligen träffat en tjej som jag pratat med på internet ett litet tag. På vår första träff var vi ute och gick en lång promenad och avslutade kvällen med en lååång fika. Jag hade det jättetrevligt och skrattade mycket, jag fick även henne att skratta många gånger. Det kändes helt enkelt riktigt bra med henne! Efteråt så gav jag henne en kram och sa att det hade varit en jättetrevlig kväll och bla bla bla.. Ville egentligen ge henne en kyss men det kändes kanske lite för mycket på första dejten?

Ett par dagar efter dejten så föreslog jag att vi skulle hitta på något igen och det ville hon. Vi har snackat en del via sms och så vidare... men grejen är den att jag inte alls vet vad hon vill. När vi pratar via sms så tar det rätt lång tid mellan svaren och det gör mig lite osäker. För att vara extra "töntig" så har vi hittills bara skrivit kram som avslutning .. ja ni förstår.

Det känns som att om jag vill komma någonstans så måste jag kyssa henne efter andra dejten. Det känns verkligen rätt med henne och det gör mig nervös... jag har fått en sån här osäker känsla om vad hon vill, vilket kan få mig att fega ur.

tips?


   
Citera
Ämnesstartare

säg till henne
hur du känner för henne..
då får du veta om hon har samma känslor som du har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

säg till henne
hur du känner för henne..
då får du veta om hon har samma känslor som du har

Tror du inte att det kan vara lite avskrämmande såhär tidigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

När vi pratar via sms så tar det rätt lång tid mellan svaren och det gör mig lite osäker.

Hon har säkert annat för sig t.ex går på toa och inte kollar telefonen när hon kommer tillbaka, går och äter och kollar inte telefonen direkt när hon kommer tillbaka etc.

sikkos:

Det känns som att om jag vill komma någonstans så måste jag kyssa henne efter andra dejten

Ha en filmkväll eller nåt. En bit in i filmen kan du erbjuda henne lite ryggmassage. Det är något som oftast är uppskattat och så får du också ett skäl att sätta klorna i henne, vilket kan göra det pågående dejtandet lite mer intimt (dvs, du har kommit från en armlängds avstånd till att röra henne) [y]

Och om hon går med på att låta sig masseras så betyder det INTE att hon kommer ta den i tvåan senare på kvällen [no-no]


   
SvaraCitera

sikkos:

vi hittills bara skrivit kram som avslutning .. ja ni förstår.

rtrtrt-.......................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

rtrtrt-.......................

?


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

betyder det INTE att hon kommer ta den i tvåan senare på kvällen [no-no]

xD [love]


   
SvaraCitera

Jag vet inte riktigt vad som är problemet. När du träffar henne så kan du försöka sitta nära, när ni går hålla handen osv. Om hon inte vill så märker ju du det ganska snabbt.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta vara så jävla överanalytisk och var lite på. Hon kanske väntar på att du ska ta steget?


   
SvaraCitera

Volta:

Sluta vara så jävla överanalytisk och var lite på. Hon kanske väntar på att du ska ta steget?

Men hallå, du behöver inte såra hans känslor, eller nåt.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idenstoraskogen:

Men hallå, du behöver inte såra hans känslor, eller nåt.

Naaw.

Att vara uppriktigt ärlig är det enda som funkar.


   
SvaraCitera

Volta:

Naaw.

Att vara uppriktigt ärlig är det enda som funkar.

Men du killen verkar var blyg... Ta det lugnt med honom.[crazy][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idenstoraskogen:

Men du killen verkar var blyg... Ta det lugnt med honom

Jag tror inte han går sönder av att an är uppriktig mot honom.

Tjejen är kansken og lika blyg. Och då kanske det inte händer något om ingen av dom inte vågar ta steget.


   
SvaraCitera

Volta:

Jag tror inte han går sönder av att an är uppriktig mot honom.

Tjejen är kansken og lika blyg. Och då kanske det inte händer något om ingen av dom inte vågar ta steget.

Visst visst. Ska du inte säga åt han att han ska viska i hennes öra och slicka hennes tår också? [bigsmile]
Fan vad jag är bra, eller nåt.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idenstoraskogen:

Visst visst. Ska du inte säga åt han att han ska viska i hennes öra och slicka hennes tår också?
Fan vad jag är bra, eller nåt.

Jo, i nästa inlägg? Var inte så känslig för andras skull


   
SvaraCitera