Aviseringar
Rensa alla

Dejtingskämt, olagligt?


Ämnesstartare

Okaay.. Så nu har jag haft riktigt jävla tråkigt ikväll.. Med andra ord så har jag (som tjej) på en dejtingsajt satt upp ca: 100st dejter på ett och samma place, samma tid..

Alltså kommer det att sammlas en jävla massa kåta, förvirrade killar på en och samma plats vid denna tidpunkt, väntandes på samma tjej som i själva verket inte existerar..

Tänkte att det kunde vara ganska fascinerande och sådär att se dem alla där och veta att jag är anledningen till att de står där, att jag har makt liksom.. Så kan det vara kul att ta lite bilder på detta "evenemang" och sådär, inte för att posta online och sådär, bara för att ha liksom..

Tycker detta är lärorikt för dem själva, man skall aldrig lite på någon online liksom!

Hur som haver, är jag på väg att begå en olaglig handling? [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

vafan... hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice socialt experiment


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amagad, vill ha bilder.


   
SvaraCitera
mynona

Mycket intressant, fascinerande att föreställa sig det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fett bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahhahah fan va bäst, ofta att dom går med på att ses utan att först ha bytt typ mobilnr o snackat i tele? Jag menar wtf? Aja, mycket desperat folk finns det...

S3ON:

Hur som haver, är jag på väg att begå en olaglig handling?

Olaglig vetefan, men om du själv drar dit och ger dig till känna så finns det väl en viss risk att du sätter dig själv i en potentiellt farlig situation... Om det dyker säg 20 killar så kanske 2-3 av dom blir våldsamt aggressiva?

Och btw, om du gör det så...

deteD:

vill ha bilder

Hade fan vart kul o se...

Hur många är det som ska dyka upp btw?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, är inte olagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

deteD:

Amagad, vill ha bilder.

Och jag vill posta dem sedan, men tänker att dessa kilalr aldrig skulle gå med på det.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

ofta att dom går med på att ses utan att först ha bytt typ mobilnr o snackat i tele? Jag menar wtf? Aja, mycket desperat folk finns det...

Du anar inte! 1 minut efter att jag hade tryckt på länken "registrera mig" så hade kåtbockarna redan skickat mig 15 meddelanden.. [surprised][surprised]

Vissa frågade efter mobilnummer och mer detaljerat var jag jobbade och allt, skrev att jag helst träffar personen i fråga först för att lära känna den, att det är alldeles för creepy att tala med någon random på telefon.. Och gissa vad, de förstod! [wink]

Storchen84:

Olaglig vetefan, men om du själv drar dit och ger dig till känna så finns det väl en viss risk att du sätter dig själv i en potentiellt farlig situation... Om det dyker säg 20 killar så kanske 2-3 av dom blir våldsamt aggressiva?

Ja för fan, jag har klurat ut ett ställe i närheten med god utsikt mot platsen, närmare bestämt en busshållplats. Där kan jag sitta tryggt och säkert, lite oskyldigt och fota dem! [cool]

Storchen84:

Hur många är det som ska dyka upp btw?

102st skrev att de var på.. Av dessa har jag ingen aning om hur många som fegar ur.. Blir intressant att se, blir det lyckat kan jag tänka mig 1000st nästa gång! Men då snackar vi ett par veckors förberedande osv. [crazy] Känns lite taskigt att folk från alla delar utav Sverige skall ta sig dit för att bli grundlurade though, för vad jag har förstått på dem här ikväll så är det inga problem för vissa att köra 20-tals mil för ett ligg! [shake] WTF liksom!


   
SvaraCitera

So that sweet talk was all a lie[cry] You bitch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

102st

[tard]


   
SvaraCitera