Aviseringar
Rensa alla

Dela med sig


Det är ju uppenbarligen en del av en dominanslek, era efterblivna djävlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Men vadfan då[sad]
Hade ju planerat värsta partyt.

Haha, denna gång hade du otur.

Om någon intresserar sig för det så har jag skrivit hur de gick till:D

Det var i alla fall så att vi var på klassresa på Gotland. Vi var där i en vecka.
Själva incidenten hände den tredje dagen på natten när alla skulle lägga sig. Det var inte första gången vi tre höll på utan en gång innan jag blev tsm med henne
så runkade hon av mig och kompisen samtidigt hemma hos honom men efter det hände inget ända tills Gotland.
Jag och kompisen sov i samma rum och tjejen min skulle sova över hos mig, dvs i samma rum. Vi pratade lite innan vi skulle lägga oss och hon tog av sig alla
kläder förutom hotpantsen mitt framför ögonen på mig och kompisen innan hon la sig i min säng. Jag
märkte att han stirrade rätt mycket och alla vi tre blev rätt upphetsade av situation tror jag.
Väl i sängs så gled vi in på samtalsämnet sex och de blev rätt pirrig stämning. Jag sa att det var omöjligt för mig att inte ha stånd när en snygg tjej ligger
naken bredvid mig. Min kompis sa att han inte kunde få stånd så och då bad jag min flickvän att lägga sig bredvid honom för att se. Väl där så började hon
smeka honom på låret och han frågade henne ifall hon skulle kunna tänka sig att runka av honom,
så hon frågade mig och jag sa ja. Jag ville dock också vara med och la mig bredvid, sedan bråkade vi lite kort om vem som skulle bli avsugen först och
jag unnade honom det eftersom han aldrig hade blivit det.
Så hon går ner på oss och suger av oss båda ändå tills jag tröttnar lite och ställer mig bakom henne och kör in den. Sedan sa jag till min kompis att byta och
VIPS! så var han inte oskuld längre. Vi körde rätt länge faktiskt, hade ingen tidsuppfattning.
Sedan turades vi om och min kompis hade även analsex med henne den natten. Det sluta med att vi kom i hennes mun och sen la vi oss och sov.

Vi hade det tre gånger till sen.


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

Vore snarare härligt om 2 par knullade i samma rum.


   
SvaraCitera

JohanAZE:

Vi hade det tre gånger till sen.

[y]


   
SvaraCitera

jag heter ju inte postorderhoran för inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

[y]

Kan ju säga att det bara blev bättre och bättre för varje gång! 😀


   
SvaraCitera

[tard] Hoppas verkligen att det är någon form av lek och att du inte verkligen tror att du "lånar ut" henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[tard] Hoppas verkligen att det är någon form av lek och att du inte verkligen tror att du "lånar ut" henne.

Men klart jag vet det, använde kanske inte det mest perfekta ordet. Alla var ju med på det men det var jag som ordnade att det blev en trekant. 😛


   
SvaraCitera

Nachac:

Det är ju uppenbarligen en del av en dominanslek, era efterblivna djävlar.

Efterbliven kan du vara själv, man var ju tvungen att kolla så ungen inte troddeatt han kunde "låna ut henne" på riktigt. Så var det ju dock inte nu men ah..


   
SvaraCitera

Tror förövrigt inte det är så vanligt då många säkert vill ha sin partner för sig själv och inte blanda in andra när man har ett förhållande.


   
SvaraCitera

Complicated:

Efterbliven kan du vara själv, man var ju tvungen att kolla så ungen inte troddeatt han kunde "låna ut henne" på riktigt. Så var det ju dock inte nu men ah..

Ja, att utgå ifrån att bruden är en viljelös nickedocka är naturligtvis det naturliga.


   
SvaraCitera

JohanAZE:

mitt ex

Oväntat[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Oväntat[wink]

Fast vi höll ihop 1 år till efter sista trekanten. [wink]


   
SvaraCitera

JohanAZE:

!

JohanAZE:

verkligen en kväll värd att minnas

JohanAZE:

!

JohanAZE:

Kommer aldrig glömma

JohanAZE:

. 😀

JohanAZE:

Min kompis sa att han inte kunde få stånd så och då bad jag min flickvän att lägga sig bredvid honom för att se.

JohanAZE:

Väl där så började hon
smeka honom på låret och han frågade henne ifall hon skulle kunna tänka sig att runka av honom,

JohanAZE:

Vi körde rätt länge faktiskt

JohanAZE:

Det sluta med att vi kom i hennes mun

Det finns ett forum för erotiska noveller oktack.


   
SvaraCitera