Aviseringar
Rensa alla

Dem på mammas jobb leker matchmakers! 🙁


Ämnesstartare

Mammas jobbarkompisar (hon är lärare) vill tydligen para ihop mig med deras söner... Så alla ba -men dem skulle ju passa jätte bra tsm! och tänk va fina barn dem kommer få. Jag höll på att pissa på mig för en kvinna i mammas skolas son är ett år yngre än mig och är inte ett dugg min typ och hon vill att vi ska "träffas" (Skulle aldrig "dejta" en yngre kille) Har sagt nej och alla lärare blir jätte glada när jag kommer och praoar för då börjar dem berätta om deras söner lite sneaky. NEEJ, det är bara så sjukt pinsamt! Jag är ju bara 99:a 🙁 (Btw mamma tycker att det här är jätte kul) 

Har det här någonsin hänt er? Att någon försöker para ihop dig med någon?


   
Citera
Ämnesstartare

haha 

nämns det ens framför pappa vilka vackra barn jag kmr få med någon random snubbe hade han....jag vet nt ens

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det har aldrig hänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ej minnas att det har hänt, nej.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: haha 

nämns det ens framför pappa vilka vackra barn jag kmr få med någon random snubbe hade han....jag vet nt ens

Min pappa var helt tyst när mamma berättade HAHA! Det var sjukt pinsamt! Mamma är nog lite som jag när det gäller killar och killsnack. Får nämligen veta allt om min syster och hennes pojkvän genom henne... :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, var med om det ofta när jag var yngre.  Brukade vara trevlig men inget mer. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var liten parade min morsa och mina grannar ihop mig med deras dotter 🙁 vi fick klä ut oss till påskkärringar och skit. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: När jag var liten parade min morsa och mina grannar ihop mig med deras dotter 🙁 vi fick klä ut oss till påskkärringar och skit.

HAHAHAHHAHAHAH *gråter Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, bodde i skogenLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var barn ville min mamma att jag skulle gifta mig med i princip varje tjej som var bekant. Kunde vara sjukt pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: När jag var barn ville min mamma att jag skulle gifta mig med i princip varje tjej som var bekant. Kunde vara sjukt pinsamt.

HAHA! Tyckte det lät lite gulligt ändå! Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: HAHAHAHHAHAHAH *gråter

Hahaha kul att du uppskattar det 🙂 fast om jag ska erkänna det så ser vi bra söta ut, vi har tom kvar bilder hemma från det Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig dejta yngre killar - ett år yngre
mfw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Hahaha kul att du uppskattar det 🙂 fast om jag ska erkänna det så ser vi bra söta ut, vi har tom kvar bilder hemma från det

Kan förstå det! Söt

zox: aldrig dejta yngre killar - ett år yngre
mfw

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Kan förstå det!

Hihi jahh! Mycket glad

Hur går det förresten med dit ihop parande Blink


   
SvaraCitera