Aviseringar
Rensa alla

Demonstration den 21:a Maj i Göteborg mot moskébygge


Ämnesstartare

Demonstrationen arrangeras av Försvarskåren Sveriges Självsförsvar (men de tycks lustigt nog vilja förkorta det SS) och Nationaldemokraterna:

Motdemonstration lär i första hand vara Göteborgs Nätverk Mot Rasism med flera andra antirasist/fascist- och vänsterorganisationer:

Vad anser ni om moskébygget?

Kommer ni att delta i någon av demonstrationerna?


   
Citera
Ämnesstartare

Roll on:

Kommer ni att delta i någon av demonstrationerna?

Det där är ju onekligen något som hela svenska folket borde ställa upp på o delta i. [smile]

Vi ska definitivt INTE ha några moskér i Sverige. Dom hör hemma i arabländerna! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Försvarskåren Sveriges Självsförsvar (men de tycks lustigt nog vilja förkorta det SS)

Haha [shake]

Roll on:

Vad anser ni om moskébygget?

Det finns så många olika kyrkor(med olika inriktningar alltså) i Sverige, varför skulle det inte få finnas moskéer också?

Roll on:

Kommer ni att delta i någon av demonstrationerna?

Nepp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anser alltså att de bör få byggas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Haha [shake]

"Image
Försvarskåren dom grå vargarna

Sveriges Självförsvar kommer att ha många olika uppgifter inom en och samma organisation den första Sveriges Självförsvar har till uppgift att delegera dom olika organen inom SS men är ändå den försvarande och den administrativa första delen i organisationen."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick precis:

"Demosntrationen den 21:a
Från: Enchanted
I dag 00:11

Jag kommer att delta i demonstrationen. Jag har till och med skänkt en stor summa för att stödja den. Vi ska inte behöva acceptera denna långsamma kolonisering av vårt vackra land! Vi har ärvt det här landet av våra förfäder som byggt upp den och försvarat den med sitt blod. Det är vår skyldighet att förvalta landet åt oss och de kommande generationerna! Sverige är inte allas rätt! Riv alla moskéer och skicka tillbaks främlingarna! Saudi Arabien ut ur Sverige!

[bigsmile]


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

i ska definitivt INTE ha några moskér i Sverige. Dom hör hemma i arabländerna!

lol


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

Det där är ju onekligen något som hela svenska folket borde ställa upp på o delta i.

Motdemonstrationen ja! Bra talat.

Fast näe, jag orkar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Motdemonstrationen ja! Bra talat.

[bigsmile] Nae, jag syftade på att demonstrera MOT moskér. [smile]

Image

Fast namnet SS låter inte bra. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vore roligt att få lite information om själva moskebygget också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Vad anser ni om moskébygget?

bygga moskéer kan dom väl göra var dom vill men inte i vårat land! anpassa er till kyrkan eller stick!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att det sker i Göteborg, en av de städerna där rasister brukar få mest däng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Det där är ju onekligen något som hela svenska folket borde ställa upp på o delta i.

javet! det är dags att stå upp för vårt land, inte gå och knyta näven i fickan, dags för aktion!

TheSpookyMan:

Vi ska definitivt INTE ha några moskér i Sverige. Dom hör hemma i arabländerna!

precis, allt vi gör för dom och dom gapar efter mer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Kul att det sker i Göteborg, en av de städerna där rasister brukar få mest däng.

dags att vakna upp
vi är inte rasister
vi är realister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Vad anser ni om moskébygget?

Lika dumt/bra som att bygga kyrkor.


   
SvaraCitera