Aviseringar
Rensa alla

Den allmänna nattningstråden!


Ämnesstartare

Den här tråden uppkom genom en konversation mellan mig och amsi. Amsi hade en önskan om att få bli nattad och jag skulle tycka det vore mysigt att agera mamma och då natta andra.

Resultatet blev denna tråd! För inte kan jag tro att vi är dom ändra som uppskattar mysiga godnattvisor och godnatt-sagor, minsann! Man kan request:a att bli nattad genom exempelvis få visor inspelade via mic som man sedan kan lyssna på. Det finns även möjlighet att få sagor upplästa. Bara fantasin sätter gränsen, så önska på! Vill man kan man posta en allmän önskan som alla kan svara på, eller så kan man rikta önskan av nattning till en specifik användare. Där bestämmer man helt själv hur man vill göra.

Förhoppningsvis kan den här tråden vara till nytta! 

Sov gott, vänner!


   
Citera

Hoppas verkligen att det här är troll, haha herregud... 

Tack för ett gott skratt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti:
Hoppas verkligen att det här är troll, haha herregud... 

Tack för ett gott skratt.

Jag uppskattar inte att min tråd blir förlöjligad.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Jag uppskattar inte att min tråd blir förlöjligad.

Varför gör du en sån här tråd då, är frågan? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti:

Varför gör du en sån här tråd då, är frågan? Blink

varför är du dum i huvudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti:

Varför gör du en sån här tråd då, är frågan? Blink

För att jag vill att människor som uppskattar sagor och godnattvisor ska få möjlighet att fortsätta njuta av dom. Många här bor i egen lägenhet och flera mår dåligt. Då kan det vara mysigt och kännas lugnande att få höra något som påminner om barndomen. Eller så kan det vara en kul grej att prova på bara.

Kritik kan du yttra, men däremot finns det ingen anledning att uttrycka sig på ett sätt som förminskar andra och de saker dom gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti: Hoppas verkligen att det här är troll, haha herregud...

Du inser att du just sa det till en av våra um-stammisar va? Galen


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Du inser att du just sa det till en av våra um-stammisar va? Galen

Får jag inte säga vad jag tycker till en ''um-stammis''? Haha, ska jag skratta eller gråta?


   
SvaraCitera

Chibibbi:

För att jag vill att människor som uppskattar sagor och godnattvisor ska få möjlighet att fortsätta njuta av dom. Många här bor i egen lägenhet och flera mår dåligt. Då kan det vara mysigt och kännas lugnande att få höra något som påminner om barndomen. Eller så kan det vara en kul grej att prova på bara.

Kritik kan du yttra, men däremot finns det ingen anledning att uttrycka sig på ett sätt som förminskar andra och de saker dom gillar.

Hahaha herregud 🙂 Ha så kul med era godnattsagor då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti:

Får jag inte säga vad jag tycker till en ''um-stammis''? Haha, ska jag skratta eller gråta?

Du får absolut säga vad du tycker  till alla här, det var inte det jag menade men det är lite komiskt att kalla henne troll!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Du får absolut säga vad du tycker  till alla här, det var inte det jag menade men det är lite komiskt att kalla henne troll!

Ser inte det komiska med tanke på att det här verkar som troll enligt mig menmen, orkar inte diskutera om det! Som sagt, ha så jävla kul med era godnattsagor osv:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti:

Ser inte det komiska med tanke på att det här verkar som troll enligt mig menmen, orkar inte diskutera om det! Som sagt, ha så jävla kul med era godnattsagor osv:)

Varför kastar folk på internet ut "troll" så fort någon är lite annorlunda?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Varför kastar folk på internet ut "troll" så fort någon är lite annorlunda?

När folk gör såna här trådar anses det som ''troll'. Att han är det du kallade ''um-stammis'' betyder inget för mig, då jag ej har koll på vem som är ''um-stammis'' och inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti:

När folk gör såna här trådar anses det som ''troll'.

Hahha vad är din definition av troll egentligen?

Lurreliti:

När folk gör såna här trådar anses det som ''troll'. Att han är det du kallade ''um-stammis'' betyder inget för mig, då jag ej har koll på vem som är ''um-stammis'' och inte.

Um-stammisgrejen var bara ett skämt som jag tror du misstolkade. Min poäng är att jag med säkerhet  att det här är en väldigt vis person som aldrig skulle trolla och hon är fullt seriös med den här tråden. Därför tycker jag det är komiskt att du kastar ut troll på henne.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Hahha vad är din definition av troll egentligen?

Um-stammisgrejen var bara ett skämt som jag tror du misstolkade. Min poäng är att jag med säkerhet  att det här är en väldigt vis person som aldrig skulle trolla och hon är fullt seriös med den här tråden. Därför tycker jag det är komiskt att du kastar ut troll på henne.

Något konstigt, annorlunda, som folk egentligen inte gör eller liknande. 

Och inte fan vet väl jag att hon är en sån ''vis'' person som aldrig skulle trolla? Ursäkta mig, haha.


   
SvaraCitera