Aviseringar
Rensa alla

Den allmänna nattningstråden!


Ämnesstartare

Lurreliti: Något konstigt, annorlunda, som folk egentligen inte gör eller liknande.

Troll är inte något konstigt eller annorlunda. Det är en person som utger sig för att vara någon annan exempelvis på ett forum, driver, larvar sig eller bara är ute efter att provocera med absurda åsikter som irl-personen egentligen inte besitter, utan den roas antagligen av allas reaktioner.  Alltså en person som inte är seriös eller allvarlig , den menar egentligen inte det den skriver utan vill bara väcka en reaktion.

Nej, en person som generellt har en väldigt seriös roll på ett forum trollar oftast inte.  Någon som är lite flummig och annorlunda behöver inte vara ett troll.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti:

Hahaha herregud 🙂 Ha så kul med era godnattsagor då!

Tack!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Troll är inte något konstigt eller annorlunda. Det är en person som utger sig för att vara någon annan exempelvis på ett forum, driver, larvar sig eller bara är ute efter att provocera med absurda åsikter som irl-personen egentligen inte besitter, utan den roas antagligen av allas reaktioner.  Alltså en person som inte är seriös eller allvarlig , den menar egentligen inte det den skriver utan vill bara väcka en reaktion.

Nej, en person som generellt har en väldigt seriös roll på ett forum trollar oftast inte.  Någon som är lite flummig och annorlunda behöver inte vara ett troll.  

Jag trodde att denna tråd var oseriös, med tanke på att jag aldrig sett en annan av Chibibbi's trådar!


   
SvaraCitera
linaaa

Åh vilken mysig ide 🙂 Jag är inte så sugen på nattning men jättebra för dom som vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan läsa upp en saga och spela in!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti:

Jag trodde att denna tråd var oseriös, med tanke på att jag aldrig sett en annan av Chibibbi's trådar!

Okej, tyckte hela grejen var lite lustig iaf! Blev lite knäppt. Ber om ursäkt för alla missförstånd iaf. Var inte meningen att bröla "uuuh hallå stammis wöö" menade mer, "Hallå, jag känner den här personen. Hon är vettig". Men tycker dock inte du ska kasta troll hit och dit, är inte kul att höra för någon.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Okej, tyckte hela grejen var lite lustig iaf! Blev lite knäppt. Ber om ursäkt för alla missförstånd iaf. Var inte meningen att bröla "uuuh hallå stammis wöö" menade mer, "Hallå, jag känner den här personen. Hon är vettig". Men tycker dock inte du ska kasta troll hit och dit, är inte kul att höra för någon.

Nja, det är mer mitt fel. Skulle ha kollat om denna personen var seriös genom att kolla tidigare trådar och inlägg innan jag gjorde ett sådant idiotisk inlägg. Ber om ursäkt! 🙂


   
SvaraCitera
Exner

Inläsning av sagor är en bra sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gör det imorgon, lovar! har varit ute och härjat med stenkastarvänstern så har inte haft tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha va mysigt! har dock inte nå lust att bli nattad iaf inte just nu , men riktigt mys initiativ av dig! : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaaaaaa natta mig snälla. ja vill höra en skönsjungande umare dra blinka lilla skärna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Jaaaaaa natta mig snella. ja vill hörra en skönsjungannde umare dra blincka lilla skärna

på tal om inget vill ba säga att jag inte kan se ditt namn utan att tänka 'absintdrinking' 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mirousroea:

på tal om inget vill ba säga att jag inte kan se ditt namn utan att tänka 'absintdrinking' 

kan inte lova nåt ok 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

kan inte lova nåt ok 

que?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en vana att slänga ur mig associationer utan någon tanke bakom osv. 


   
SvaraCitera