Aviseringar
Rensa alla

Den bästa åldern!


Ämnesstartare

typ 5-års åldern, inga problem och man behövde inte tänka så mycket [y] livet lekte!


   
SvaraCitera

Nu, skulle jag säga.

MVH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

18-19, 3:an på gymnasiet.


   
SvaraCitera
KSENIA

Antaligen den åldern jag har nu, dvs 21. För att gymnasiet är slut och jag har hunnit plugga ett tag på högskolan (pluggar fortfarande), större ålders-span på mina vänner, är mer mogen samtidigt som jag jävligt barnslig, kan ta hand om mig själv (...eller?), inga bekymmer och livet leker osv, nice!


   
SvaraCitera

4, hela världen fanns till för mig, och "olycka" var när man inte fick godis på måndagar. [bigsmile]

Annars gillar jag mig själv som jag är nu, jag har en underbar syn på livet och det finns så mycket jag skulle vilja göra. Dessutom är jag vettigare nu än för två år sen.
Synd bara att mina polare inte kommit in i samma fas i livet som jag, de går runt och klagar på det mesta medans jag njuter mer av det jag har. [cute]


   
SvaraCitera

ingen aning. jag hoppas på ungefär 42 - 55.

I och med att jag är så rädd för att bli mellanålders.


   
SvaraCitera

17 är bäst. Visst, det suger att man inte får gå ut. Men jag gjorde det ändå.

Jag minns hur jag och kompisarna smörade oss in på klubbar, strulade med massa killar. Till min mamma sa jag att jag hade filmkväll hos min bästis. Hur vi satt på uteserveringar och drack rosé och raggade på brats som trodde vi minst var 19. Hade sex utomhus med en helt random kille kommer jag ihåg, jävligt full förstås. Det dracks en massa tequila rose, och rosé vin.. Min kompis spydde rosa efter det, haha.
Jag minns hur jag dejtade väldigt äldre killar, eller typ 5-7 år äldre. Och att det aldrig blev mer än att "vara på g", för dom var bara ute efter sex. Att jag fick ett gäng riktigt bra vänner den våren var också kul.

Iofs var det bara förra sommaren, men att vara 17 är speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

95


   
SvaraCitera

Just nu. Hoppas att det blir bättre med åren, börjar hellre ett liv dåligt med avslutar det bra.


   
SvaraCitera

När man runt 5-9 år, shit vad kul man hade då! [love]90-talet[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas på att det bara blir bättre o bättre. vilket det det blivit. många saker som va smärtsamma förr finns inte alls i mitt liv eller finns i mindre utsträckning 🙂[y]. o framåt går det!


   
SvaraCitera

14-17 haha jävligt fet tid. (var inte fjortis eller så) men vi softade mkt mer då. Nu är allt så jävla allvarligt och man ska behöva jobba seriöst i sverige nu och london till hösten, vart tog alla mysiga grillkvällar och kalla öl vägen?

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1-3år, när man inte hade några bekymmer alls.

Nu suger allt [n][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

17 eller kanske 4, men det kommer jag inte riktgit ihåg [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1-11 hade nästan inga stora problem


   
SvaraCitera