Aviseringar
Rensa alla

Den där jävla kärleken


Ämnesstartare

Hur lång tid tar det att komma över sitt livs kärlek? Idiotisk fråga, jag vet... Men det är snart 4 månader sedan vi gjorde slut och jag vaknar varje morgon med världens ångest och min säng känns alldeles för stor för mig att sova själv i. JAG BLIR GALEN. Jag skulle göra vadsomhelst för att få tillbaka vad vi hade. Det värsta är att det är omöjligt, för jag sabbade allt. Hursomhelst... Kan inte någon som varit i samma situation som mig säga att ni vaknade en morgon och att den där ångesten var borta. Jag behöver något att hoppas på!!!


   
Citera
Åtta

För vissa tar det en dag, för vissa tar det ett år. Men troligtvis så kommer du en dag se det här foruminlägget och tänka "lols att jag skrev att hon var mitt livs kärlek! [rolleyes]". [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är helt jävla värdelöst, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det där vill jag också ha svar på.


   
SvaraCitera

Det tog ett år för mig. Kämpa! [bigsmile]
I know you can do it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tog väl mig ca 4-6mån att komma över mitt ex.

du kommer att komma över det oroa dig inte 🙂

tänk på: när det är som mörkast är det närmast till gryningen. alltså.. det ser la mörkt ut just nu, som att du aldrig kommer att komma över henne, men snart så kommer du göra det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk är olika och det tar olika lång tid. En dag kommer du känna att du ibland saknar det ni hade men inte vill ha det tillbaka för det funkade inte längre, men det som var bra är ett gott minne. Och att du inte älskar personen längre, eller jo som vän om ni är det. Jag och mitt ex var väldigt nära och båda tog vårat uppbrott väldigt hårt, vi hanterade saker på olika sätt. Idag är vi goda vänner men vi pratar inte med varandra så ofta. Tror båda håller ifrån varandra lite. Vi vill inte vara tillsammans men en laddning finns, inte en laddning av kärlek direkt. Stark vänskap men det skulle sabba varandras fortsatta liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är antagligen väldigt kapabel att komma över henne eller iaf att tänka mindre på det, men har inget annat att fylla tiden med så du sitter och glor och gör inget och då mår man dåligt och tycker synd om sig själv och tänker för mycket och då börjar du tänka på det?

Skaffa ett intresse, träffa mer folk, det löser inget att bara sitta på arslet vänta och tycka synd om sig själv.

Gör något, skaffa ett intresse.

Klyschigt som fan men.

Eller så har jag fel.


   
SvaraCitera

I believe I can
I know I can
I'm sure I can
break free from the chains!


   
SvaraCitera

Har gått 3 år sen jag gjorde slut med mitt livs kärlek , Tänker på henne en i dag men inte på samma sätt , liksom det är jobbigt i början osv , men du kommer aldrig glömma henne men du kommer inte tänka på henne på samma sätt som nu , bara stå ut med det "efter mörker kommer ljus" .


   
SvaraCitera

puffz:

Det tog ett år för mig. Kämpa!
I know you can do it

Oj du var då tidig med att hitta din livs kärlek[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Oj du var då tidig med att hitta din livs kärlek

Så du menar att man gör det vid en viss ålder? En livs kärlek betyder olika för människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hörde nånstans att man brukar deppa ungefär lika länge som man har varit ihop[tard]


   
SvaraCitera

Stargazer:

Så du menar att man gör det vid en viss ålder? En livs kärlek betyder olika för människor.

Nej,det jag säger är att hon måste vart runt13-14 när dom träffades och tycker bara att det är tidigt men som sagt alla är lika[crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

olika*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag hörde nånstans att man brukar deppa ungefär lika länge som man har varit ihop[tard]

inte sant på mig isf då vi var tillsammans i nästan 1 år 😛


   
SvaraCitera