Aviseringar
Rensa alla

Den där jävla kärleken


Ämnesstartare

LightInDarkness:

inte sant på mig isf då vi var tillsammans i nästan 1 år 😛

jaha [smile] man ska inte tro på allt man läser [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Nej,det jag säger är att hon måste vart runt13-14 när dom träffades och tycker bara att det är tidigt men som sagt alla är lika

Varför skulle de inte kunnats träffas vid 16 års åldern ? (även om detta nu inte skulle vara så troligt.) Du tycker det är för tidigt för du har en bild på hur ditt liv kommer vara eller rättare sagt vill vara.

Skulle vilja påstå att första kärleken egentligen är den vackraste och mest speciella vilket jag kan anse som livskärleken även om den inte håller hela livet ut.(vilket väldigt få relationer egentligen gör.)

Hur definerar du livskärlek ?


   
SvaraCitera

Stargazer:

Varför skulle de inte kunnats träffas vid 16 års åldern ? (även om detta nu inte skulle vara så troligt.) Du tycker det är för tidigt för du har en bild på hur ditt liv kommer vara eller rättare sagt vill vara.

Blah jag kan la få tycka att det låter lite tidigt för att påstå att man har träffat sitt livs kärlek men visst finns det folk som gör det [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Blah jag kan la få tycka att det låter lite tidigt för att påstå att man har träffat sitt livs kärlek men visst finns det folk som gör det

Du har all rätt att tycka precis vad du vill, jag var mest lite intresserad av bakgrunden till det hela.


   
SvaraCitera

Stargazer:

Du har all rätt att tycka precis vad du vill, jag var mest lite intresserad av bakgrunden till det hela.

Aha nja hihi privat[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det sitt livs kärlek så borde man väl typ aldrig komma över det[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sebastien:

Hur lång tid tar det att komma över sitt livs kärlek?

p16? [rolleyes]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Stargazer:

Varför skulle de inte kunnats träffas vid 16 års åldern ? (

man e såå mycket naivare när man e yngre... handling först tänka sen.. dessa banor runt kärlek e samma sak...

visst e man tidig i utveckling så...


   
SvaraCitera

jag kände som du , som tur var lyckades jag att bestämma mig att komma över det på 3 dagar. Vilket jag även lyckades med, kom ner på morgonen 3 dagar senare och hade ett riktigt brett leende , för allt som jag planerat att göra under dagen... Men tiden läker alla sår. finns ingen bestämd tid. Men för fan grubbla inte över det, gör saker ...

Tack gode gud att min bästa vän tvingade mig ut och att han tvingade mig att träna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Eller så har jag fel.

Nej, jag instämmer.


   
SvaraCitera

Lekerkung:

Har gått 3 år sen jag gjorde slut med mitt livs kärlek

Du är 17. Ni gjorde alltså slut när du var 14 år. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sebastien:

sitt livs kärlek?

sebastien:

P16

I rest my case.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli lite coolare så gåre nog[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns någon regel som säger att det tar dubbel så lång tid att komma över personen än vad man var ihop.
1 = 2 år att komma över osv.

Men jag tror inte att det stämmer. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

För vissa tar det en dag, för vissa tar det ett år. Men troligtvis så kommer du en dag se det här foruminlägget och tänka "lols att jag skrev att hon var mitt livs kärlek! [rolleyes]". [smile]

Instämmer [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Men jag tror inte att det stämmer. [no-no]

Nej de finns fler faktorer med att beräkna på. [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har hört att känslor sällan slaviskt följer matematiska funktioner. [surprised]


   
SvaraCitera