Aviseringar
Rensa alla

Den enda som avgör en människas värde...


Zwift:

Håller ni med?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

"Förmågan att i dag tänka annorlunda än i går skiljer den vise från den envise."
/John Steinbeck

Håller jag med om.

Myksa:

"Den kloke ger efter. En sorglig sanning. Den förklarar dumhetens världsherravällde."
/Marie von Ebner-Eschenbach

Håller jag inte alls med om.

kebabkurt:

Ja.

Alltid gillat dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En bra städare är mer värd än en dålig president? [surprised] Kan inte neka till det iofs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

En bra städare är mer värd än en dålig president? Kan inte neka till det iofs

Ja, mycket mer. [zzz]


   
SvaraCitera

Zwift:

Alltid gillat dig.

Mig lurar du inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Mig lurar du inte.

Nej det gör jag inte.


   
SvaraCitera

Något sådant som objektivt värde existerar inte. Allt är subjektivt, allt är relativt. Människovärdet är inget undantag. Det är omöjligt att mätta någons värde eftersom ett värde kan bara mätas i relation till ett annat. Människovärde existerar bara i egalitaristers värld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, har att göra med vilket fotbollslag man håller på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Nej, har att göra med vilket fotbollslag man håller på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

David9:

Något sådant som objektivt värde existerar inte. Allt är subjektivt, allt är relativt. Människovärdet är inget undantag. Det är omöjligt att mätta någons värde eftersom ett värde kan bara mätas i relation till ett annat. Människovärde existerar bara i egalitaristers värld.

Ojojoj, här försöker vi låta smarta som fan. Synd bara att du tabbade dig genom att skriva "Det är omöjligt att mätta någons värde". Äter man sig mätt kan man gå upp i vikt, men det betyder inte att man ökar i värde


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Ojojoj, här försöker vi låta smarta som fan. Synd bara att du tabbade dig genom att skriva "Det är omöjligt att mätta någons värde". Äter man sig mätt kan man gå upp i vikt, men det betyder inte att man ökar i värde

I lol´d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

David9:

I lol´d.

Då är du en bra människa [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Ojojoj, här försöker vi låta smarta som fan. Synd bara att du tabbade dig genom att skriva "Det är omöjligt att mätta någons värde".

[bigsmile]


   
SvaraCitera