Aviseringar
Rensa alla

Den eviga frågan: Vanlig-lugg-chelsea eller snelugg-chelsea?


Ämnesstartare

Har du bild på hur det ser ut från sidan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

Nöjd. 🙂 Dock skulle jag gjärna vilja ha mer åsikter om vad som är finast rent generellt. Alltså rak lugg / snelugg / snaggat / osnaggat.
Vad är den ultimata chelsean?

Feathercut är väl generellt snyggast (mycket pågrund av att det är svårt att få till en riktigt snygg chelsea [eller haha ja, jag har ju dock aldrig testat, men menar mest av det man sett genom åren), men en riktigt riktigt snygg chelsea är det inte mycket som slår. Och inte helrakat, någon centimeter ser väl bäst ut.

Usch, jag trodde aldrig jag skulle bli en sån skinheadbög så att jag diskuterade hur en snygg chelsea ser ut [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Feathercut är väl generellt snyggast

Nu när jag tänker efter kanske det är det jag hade? xD Det korta var ju så kort att det låg ner.. Är överhuvud taget sparsam med att andvända det ordet då det verkar betyda olika saker för alla..

Evil Conduct:

Usch, jag trodde aldrig jag skulle bli en sån skinheadbög så att jag diskuterade hur en snygg chelsea ser ut

Haha, du är the skinheadbög off the tråd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

Det korta var ju så kort att det låg ner..

Det korta var ju så långt att det låg ner är ju det jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

Är överhuvud taget sparsam med att andvända det ordet då det verkar betyda olika saker för alla..

Man måste ha varit skinhead i minst 5 år för att få yttra sig, that's the rules

BackstabberLady:

Haha, du är the skinheadbög off the tråd!

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Man måste ha varit skinhead i minst 5 år för att få yttra sig, that's the rules

Haha, känner igen det där.. Plötsligt känndes inte mina 2,5 så jävla coola längre.. Men som föredetting tror jag bestämt man får säga det mesta! Förutom pretantiösheten som fortfarande är ett tabubelagt ämne..
Men nu måste lilla Maria sova! Muntliga delen i nationella i matte imorgon 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

Men nu måste lilla Maria sova! Muntliga delen i nationella i matte imorgon 😮

Sov gott och lycka till. Går det åt helvete beror det på att matte är för idioter och chalmeristfjantar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Går det åt helvete beror det på att matte är för idioter och chalmeristfjantar

Måste säga att jag håller med dig fullständigt! På gymnasiet tänker jag fan inte läsa annat än matte A! >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

snelugg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raklugg är väl vanligast?
Snaggat/Osnaggat - snaggat är snyggast iaf.

Tycker du ska välja lugg efter vad som passar din ansiktsform, inte hur andra tycker att det "ska" se ut. Snedlugg var fint på dig, ha det om du trivs med det. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Tycker du ska välja lugg efter vad som passar din ansiktsform, inte hur andra tycker att det "ska" se ut.

Okej, tack så mycket! Självklart tänker jag inte klippa efter hur andra tycker det ska se ut utan var mest nyfiken 🙂 Har ju inte ens bestämt om jag sa klippa mig överhuvud taget!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

Jag postar en bild så får ni se hur jag hade det

Bilden gör ju varken till eller från.

BackstabberLady:

Vad är den ultimata chelsean?

Min chelsea är den ultimata chelsean; rak, kort lugg och snaggat på 6mm. Men helt okej med halvlång snedlugg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BackstabberLady:

Måste säga att jag håller med dig fullständigt! På gymnasiet tänker jag fan inte läsa annat än matte A! >.<

Jag klarade matte b med ett nödrop, sedan klippte jag mig, hoppade av och skaffade mig ett jobb istället


   
SvaraCitera

BackstabberLady:

Men nu när jag tänker efter är väl egentligen vanligluggs varianten att föredra?

Tycker att vanlig lugg är snyggare till det ja 🙂 ger mer balans till frisyren än vad snedlugg gör och så ser det lite "tuffare" ut.

Överlag är det väl mer estetiskt tilltalande också.


   
SvaraCitera

Klipp dig en fet raklugg, jaaa.


   
SvaraCitera