Aviseringar
Rensa alla

Den Första Människan På Gortd Klotern Som En Berättelse


Ämnesstartare

Shapiter 1

I Blannd Kan De Kännars Som om Man Var Den Första Människarn På Gord Kloternt ? Som Var Min Ut Gångs Punkt . Hur Kommer Det Sej , Som Om Monga Frågar Den Frågan . Men Dem Inte Borde . Så Och Säga Finns De Väl Flera Olika Lagar . Som Inte Beror På Hur Man Ser På De . Alla Har Ju Varigt I Människo Kroppern Som Är Dem Nu ; Men Så Och Säga Flera Håll Bakåt I Tiden . Så Ska Komma Fram Till En Slut Sats Och Säga Ut Den I Jenom Sig Själva . Men Hur Då ? Kommer Nogon På En Mettod Som Inte Är Fel Acktigt ? Eller Jör Ingen De ? Vem Sa De ? Människarn Är Inte Så Korckard I Genom Snitten Men Alla Vill Ju Ha Det Bättre . .


   
Citera
Ämnesstartare

Shapiter 2

Alla Ville Ha De Bättre, Men Ingen Ville Ha De Bra ? Ska Svara På Den Frågarn Senare . Och Tänka På Det . Eller Ingorerar Det . Som Är Samma Sak .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätterlsern Som Ingen Skulle Läsa ELler Kasta I Soperna .


   
SvaraCitera
zIGGE

mindfuck[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter Som Den Var Förre Tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shapiter 3

Huve Personen Pressenterar Sej I Jenom Att Säja Sitt Namn Nämligern Kalle . Mitt Namn är Kalle Och jag Är Huve Personern I Bärätternslenr Den Första Människarn På Gortd Klotern . Som Trevligt Att Råckas . Trevligt Att Råckas . Mitt Namné Är Kalle Som Huve Person Jätte Bra Person . Super Bra Bllivande Värds Sjärna I Jenom Sina Full Ständigt Trevliga Och Snäll Presentation .

Skulle De Komma Ennu Mer Rein ? Han Tenkte In te på De Men Man Kan Säija Att Huve Personen Var Jätte Hungrig Efter Som Alla Tyckte Nog Det Var Bäst Om Han Inte Åt Så Mycke Mat Eller Jorde Något I Sitt Lifs Tis . Så Gick På Gatan Och Gick Över Gångs Stället Och Hell Plötsligt Hade Kommigt Till Andra Sidan Gatarn När Dem Komm En Bil Och Tuttade Imot Honom Och Skrevk Idjot Jävel Skluta Du Måste Se Dej För Oj Då ? Råkade Glömma Bort Om Värden Av Energi Brister Och Inte Vara Upp Märk Sam På Att Kolla På Bilar När Huve Personen Skulle Gå Över Gångs Stället Som Ändu Hade Enligt Lagar . Vad Skulle Jöra Nu Då ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shapiter 4 När Huve Personern Var Färdig

Skulle GÅ Hel Hem Och över Anallusera Vad Som Hängde På Vägen Som Kunde Ha Ut Runnigt I Flera Stycken Dötts Fall Hellt Beroende Av Slump Genergator . Säger Inte Mycke Tar En Skåll Med Glass Ock En Till Då Sen Startta Huve Personern På Datan Under Sin Lifs Tid Som Var Hellt Huve Personenrns Egen Tid Och Ingen Annan Kan Bestämma Något O Av Set Vad Dem Tror Blev Jätte Arg Och Skulle Gå Och Sticka Håll På En Bensin Mack . Ne j Lugna Ner . Måste Ju Gå I Skolan Så Det Kan Ingen Sätta I Fängelser Nu , Tänk På Det .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvinor e så fina
önska alla va mina


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shapiter 5

Idag Hade kommigt På En Super Kanon Ideer An Gående Jesus . Skulle Om Ringa Gesus In Vid Mellan Två Buskar Och Göra EN Enda Definision Som Skulle Räka In För Det Kommande Mänsklig Hetern Senare Människor . Och Då Blev Det Namnet Som Skulle Signalera Ut Kisset . Gesus Kom Senare Till Himlen och Där Uppe Skulle Hans Pappa Den Berömda Gud Försöka Lärra Honom Att Sluta Med Bllöja . Så Nu Har Ni Förklaringen Varför Det Regnar Så Mycke Och Det Är Att Gesus Inte Klarar Sig Utan Bllöja Utan och Kissa Över Allt . Sollen Går Vell Ner Trockts De Men Tängk På Att Inte Över Annalysera Gesus Efter Som Det Var En Person Som Levvde För 200 År Sen Elle Nåt Så Det Är Inte Så Viktigt Med Gesus Längre .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shapiter 6

Idag Har kOMMit En Full Ständig Nu Het Inom Huve Personern Som Försöker Att Få Lite Possetiv Syn Och Fick Att De Kanske Är Värrt Att Leva? Skulle Inte Tro Det , Det Var Vell Det Dummagste Jag Har hörrt . Gillar Vell Att Provesera Och Kanske Kan Det Vara En Streck Imellan Det .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

Kvinor e så fina
önska alla va mina

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*krävande kreverande kråkunge*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

mer

Du Ska Få


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeheeey!


   
SvaraCitera