Aviseringar
Rensa alla

Den fula Ankungen "Mellanstadiet"


Ämnesstartare

I mellan stadiet så var jag den snyggaste killen i skolan, Jag hade alltid en flickvän, Och alla i skolan älskade mig.
Jag var lite som en kändis, Alla visste vem jag var.
Man kan säga att jag älskade livet.

Det bästa jag visste var att vara med mina kompisar och våra tjejer.
Det var mysigt, Jag kommer ihåg att jag brukade sitta med min bästis och våra tjejer på en stor grön gräsmatta i mitten av 2 radhus, Gräset var fuktigt av dagget och man kände lukten av det blöta gräset.
Jag känner bara fjärillar i magen av att tänka på det.
Vi gjorde det rätt ofta, Vi satt där och bara njöt medans vi lekte sanning eller konsekvens.

Jag vet inte varför vi körde sanning och konka helatiden, men det måste ha varit för vi var så unga och fega.
Den leken gjorde så vi fick kyssas med våra tjejer, Och det vågade vi inte göra när vi var själv med dem.

Under de 3 åren som jag gick i mellan stadiet så hade jag varit ihopp med alla snygga tjejer i skolan, Blev ihopp med en av dem fast jag inte var kär i henne.

Det hända när jag var på ett disco,
Discot var i en skola på övervåningen, Man gick in i en svängdörr och sedan tog man en trappa upp, Det var halv mörkt och alla var glada och sprang runt med en läsk o handen som dem hade köpt för 5kr av fritidsgårds personalen.
Dem stog höger om ingången bakom en bar disk.

Jag fick alltid 40:- av min mamma när jag gick på disco, Och det brukade jag köpa en fanta för så jag kunde stå där och vara häftig.

Rummet där man köpte läsken var stort med 2 st dörrar, En var till ett litet grupp rum där jag brukade sitta och prata med tjejer, Den andra gick till en liten hall där det var en data och en grön liten soffa för 3 personer. På andra sidan av hallen så var det disco salen, Den var ett stor klassrum som hade massa fina lampor som gjorde det till ett perfecta dansgolvet, Vi hade även en DJ som stog med sin data och spelade nerladdadmusik.
Så dem spelade alltid den nya och bra musiken som Eiffel 65 - Blue, En av mina favorit låtar!

Den här kvällen så hade jag blivit singel igen, Så nu satt jag halv glad och prata med Johan i den gröna soffan som var för 3 personer, Johan var en lång och blond kille som var riktigt kaxig, Han hade hiphopar kläder och keps.. Ja, Det var samma stil som jag.
Vi brukade alltid handla kläder på speedway tillsammans så vi var rätt lika.
Den här kvällen så frågade han vad jag tyckte om en söt tjej i våran klass, Hon var en av dem snyggaste i våran klass. Så jag tänkte inte så länge innan jag sa: Så klart, Hon är ju skit snygg.

Det var då han försvann.. Jag visste inte vart han tog vägen. Så jag satt kvar där, Själv i soffan medans folk gick förbi.

Presis när jag skulle gå så kom han in i hallen från disco salen. Han såg skit glad ut med ett stora smile under FB kepsen.
Sedan så satt han sig ner och sa:
Nu är du och Felicia ihopp. Jag frågade henne och hon tycker att du är snygg, Så jag frågade åt dig!

Jag satt där och tittade på honom medans rummet blev mörkare och jag kände en stor klump rammla ner i magen,
Vad skulle jag göra?
Jag var ju inte kär i henne. Men nu var vi ihopp.

Vad ska jag göra?

Ge mig tips på vad jag kan göra bättre, Tack.

ÄNDRAT 2009-12-03 21:05


   
Citera
Ämnesstartare

Kommer ihåg ett disco jag var på i mellanstadiet, det var kul och så.
Fast vi rymde till kyrkogården tvärsöver gatan ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra text tkr det räcker så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävligt bra text!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

jag blivit singel igen, Så nu satt jag halv glad och prata med Johan i den gröna soffan som var för 3 personer, Johan var en lång och blond kille som var riktigt kaxig, Han hade hiphopar kläder och keps.. Ja, Det var samma stil som jag.

Värsta besvikelsen, trodde det skulle bli soffhågel med Johan [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Värsta besvikelsen, trodde det skulle bli soffhågel med Johan

haha är ingen sexnovell, annars skulle det bli så


   
SvaraCitera
Tyrael

Rätta alla stavfel till att börja med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naw typiskt 12 åringar.. förr.


   
SvaraCitera

Minnen av mellanstadiediscon ger mig bara kväljningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera