Aviseringar
Rensa alla

Den genomsnittlige sverigedemokraten


Ämnesstartare

Den genomsnittlige Sverigedemkraten är en varelse som likt en repad skiva har hakat upp sig och ständigt repeterar "Invandring!" "Invandring!" "Hemska invandring!". Dessa människor har helt enkelt tappat proportioner på alla politiska frågor för att bara se invandringen som ett problem.

Sverigedemokrater gillar att vara Jesus på korset. Socialdemokraterna är spikarna i deras händer och mycket tid ägnas åt att hata motståndare istället för konstruktiva verksamheter som att sjunga nazistvisor på partistämmor. De gillar att spela offer och tycka synd om sig själva, vilket de borde - för att de är så tragiska.

Den genomsnittlige Sverigedemokraten är en paranoid rätt liten människa som tror att media konspirerar mot dem för att förstöra sverige. De tror att media mörkar etniciteten för att skydda invandrare. Varför? De vill ta över sverige!

Den genomsnittslige sverigedemokraten har ett tvångsbeteende som gör att de alltid måste posta tidningsartiklar som "bevisar" deras tes om att media beskyddar invandrare. Den genomsnittsliga sverigedemokraten vill inte höra vad andra tycker. Varför skulle man, när man har rätt?

Den genomsnittliga sverigedemokraten finns inte fysiskt utan tar sig i form först när de kan gömma sig bakom brandväggar och alias. Först då är den tillräckligt modig för att framföra sina åsikter. Patetiskt.


   
Citera

Är det tänkt att skapa en debatt? Isåfall - var är frågeställningen?


   
SvaraCitera

rascal:

var är frågeställningen?

måste inte finnas en frågeställning för att skapa en debatt. men eftersom du inte verkar kunna läsa kan jag säga.

tråden handlar om hur folk tkr den genomsnittliga sd:aren ser ut osv. vi har fått ett seriöst inlägg. två OT... mitt inlägg o ditt, håll dig till ämnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rascal:

Är det tänkt att skapa en debatt? Isåfall - var är frågeställningen?

Frågeställningen är på vilket sätt man bäst blir av med SDare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

tråden handlar om hur folk tkr den genomsnittliga sd:aren ser ut osv. vi har fått ett seriöst inlägg. två OT... mitt inlägg o ditt, håll dig till ämnet

[bigcheers]


   
SvaraCitera

lacostekrokodilen:

tråden handlar om hur folk tkr den genomsnittliga sd:aren ser ut osv. vi har fått ett seriöst inlägg. två OT... mitt inlägg o ditt, håll dig till ämnet

Tråden innehåller massa subjektiva åsikter om ett stort antal människor i Sverige som röstar på ett parti, åsikter som inte på något sätt kan beläggas, således finns det inget "ämne" annat än smutskastning av en stor bunt människor.


   
SvaraCitera

rascal:

således finns det ingent "ämne" annat än smutskastning av en stor bunt människor.


   
SvaraCitera

arkebusering eller möjligtvis arbetsläger som "rehabilitering".


   
SvaraCitera

rascal:

således finns det inget "ämne" annat än smutskastning av en stor bunt människor.

alltså fy fan vad underbart att du som sverigedemokrat(?) precis sa det. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

arkebusering eller möjligtvis arbetsläger som "rehabilitering".

Bra förslag.

rascal:

as, således finns det inget "ämne" annat än smutskastning av en stor bunt människor.

Srbija:

Bla bla bla kränkt bla bla bla

Ni är off topic.


   
SvaraCitera

tevepro:

Frågeställningen är på vilket sätt man bäst blir av med SDare.

En fördel är ju att skriva det i topicen.

Jag är SDare och mitt svar är att om det skulle finnas ett annat parti i Sverige som inte har ett tveksamt förflutet och skippade sina åsikter om sänkt aborträtt samt hade en chans att komma in till riksdagen nästa år så hade du sluppit mig som SDare.


   
SvaraCitera

iosib:

alltså fy fan vad underbart att du som sverigedemokrat(?) precis sa det.

Ja, visst är det... [cheers]

Edit: PS. Det förvånar mig inte heller att du som SD-motståndare vill tillämpa fascistiska metoder. DS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rascal:

Jag är SDare och mitt svar är att om det skulle finnas ett annat parti i Sverige som inte har ett tveksamt förflutet och skippade sina åsikter om sänkt aborträtt samt hade en chans att komma in till riksdagen nästa år så hade du sluppit mig som SDare.

Mental gymnastik.


   
SvaraCitera

rascal:

Ja, visst är det... [cheers]

ja. er "politik" är ju inget mer än smutskastning av en stor grupp människor.


   
SvaraCitera

tevepro:

Ni är off topic.

Vad av det är OT?


   
SvaraCitera