Aviseringar
Rensa alla

Den här frågan fick jag igår


Exner

isola:

tacktack fast detta är en henfråga

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det var en hen

tar det som "klart att det var en tjej, är bara tjejer som håller på och larvar sig sådär. fattar du väl!!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

eee förstår ej riktigt.

isola:

du är så dum [sad][sad]

jag är intresserad av dig men osäker på hur du känner, så jag frågar dig vem din snygga kompis är för att se hur du reagerar

Exner:

nej

det är om dig exner. kom på att du är mitt hjärtas objekt när jag satt med fotinpackningen footner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla det e inte jag som är dum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

anpassar frågan till båda könen

Fast nu finns det ju inte bara två kön, men du lyckades anpassa frågan till alla. [cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gir love Waffles:

Fast nu finns det ju inte bara två kön, men du lyckades anpassa frågan till alla. [cute][blush]

Även hermafroditer ska känna sig inkluderade!111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gir love Waffles:

Fast nu finns det ju inte bara två kön,

Jo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Även hermafroditer ska känna sig inkluderade!111

Ja, eller jag antar att du talar om könsidentitet, så borde även queera personer få känna sig inkluderade.

clickclack:

Jo?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gir love Waffles:

Nej.

Jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Jo.

Oj, det finns personer som inte definitivt är män eller kvinnor! OMG!

Och det finns människor som inte identifierar sig som män eller kvinnor, som genus that is.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gir love Waffles:

Ja, eller jag antar att du talar om könsidentitet, så borde även queera personer få känna sig inkluderade.

Nu kommer vi ifrån ämnet lite här känner jag, men ändå.
Queerighet handlar väl om att man inte bryr sig om vilket kön personen har/föredrar båda könen/samma kön? Alltså om sexualitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nu kommer vi ifrån ämnet lite här känner jag, men ändå.
Queerighet handlar väl om att man inte bryr sig om vilket kön personen har/föredrar båda könen/samma kön? Alltså om sexualitet.

Eller om genus/könsidentitet, att kunna ställa sig utanför tvåkönsmodellen om en känner att det inte är något en identifierar sig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gir love Waffles:

Eller om genus/könsidentitet, att kunna ställa sig utanför tvåkönsmodellen om en känner att det inte är något en identifierar sig med.

Det där tycker jag personligen är rätt tramsigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det där tycker jag personligen är rätt tramsigt.

Ja, det är sååååå traaaamsigt att inte känna sig som man eller kvinna. För det är verkligen sååååå mycket det finns att göra åt det, mer än att bara bita ihop och låtsas att det inte är så, att bara anpassa sig och hela tiden känna sig missanpassad och bli kallad tramsig när en berättar hur en känner det. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gir love Waffles:

Ja, det är sååååå traaaamsigt att inte känna sig som man eller kvinna. För det är verkligen sååååå mycket det finns att göra åt det, mer än att bara bita ihop och låtsas att det inte är så, att bara anpassa sig och hela tiden känna sig missanpassad och bli kallad tramsig när en berättar hur en känner det. [rolleyes]

Tramsigt är fel ord, men det finns två kön, och ett tvåkönat.
Vad man sen väljer att kalla sig spelar ingen roll, men antingen har du snopp, fitta eller både och.


   
SvaraCitera