Aviseringar
Rensa alla

Den halvklara sexnovellen


Ämnesstartare

Hen log varmt
emot mig, jag tittade generat omkring i rummet. Solens varma strålar målade
rummet i en gyllene färgton på de annars vita och kalla väggarna. En färgexplosion,
rummets olika färger blev intensivare, former blev klarare. Jag tittade
tillbaka på dom där vackra bruna ögonen, våra ögon möttes.

– Skulle du vilja
följa med upp på en kopp kaffe?

– Ett problem
bara, jag dricker inte kaffe.

– Inget problem,
jag har inte kaffe hemma.

Konversationen
spelades upp i mina tankar, nu satt en avklädd kropp framför mina ögon. Våra
läppar möttes, först mjukt med en ömhet, sedan med en sådan intensitet att åtrå
fyllde koppen, bröstvårtorna styvnade till. En trygg hand greppar tag i mina
päronformade bröst, jag känner hur brösten masseras av en fast hand.

Jag ser på henne,
hon ser på mig med sina magnetiska blåa ögon. Hon biter sig hastigt på
underläppen, medan hon betraktar mig. Hon kysser mig ömt på halsen, jag ryser
av välbehag. Jag tycker min varma kropp emot hennes. Hon gnider sig emot min
kuk,  

Okej, så här slutar sexnovellen mitt i en mening. Halvklar. Feedback? Tips? Förslag? Kritik? Önskningar? Kärlek?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

du måste sluta börja alla meningar med personligt pronomen när de riktigt grejerna börjar hända. du gör handlingen avlägsen och skrämmande. jag får inte orgasm. jag köper inte att din inre monolog lyder som en labbrabbort när någon gnider sig mot din kuk.

5/5


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns som att ingen kommer fatta någonting. Känner mig väldigt utlämnad haha :(( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:
du måste sluta börja alla meningar med personligt pronomen när de riktigt grejerna börjar hända. du gör handlingen avlägsen och skrämmande. jag får inte orgasm. jag köper inte att din inre monolog lyder som en labbrabbort när någon gnider sig mot din kuk.

5/5

Ja, du har rätt snöade in på det för mycket. Rodnar Men om vi glömmer det sista stycket, vilket var ren desperation, alltså ärligt inte lätt 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså iden var att det skulle byta perspektiv under novellen, det kanske bara blir förvirrande? Först är det från hennes perspektiv, sedan från hans perspektiv osv. Fast tänkte inte använda han eller hon, tänkte att man skulle få tolka in kön själv osv. Typiskt min narcissism och försöka sig på konstiga och annorlunda saker.

En annan ide var att jag inte skulle använda han eller hon, jag vet inte om det hjälper novellen när jag tänker efter. Att beskriva själva sexet på ett genuint i stället för ett mekaniskt sätt som en labbrapport är svårt tycker jag. Man kan inte berätta allt som händer tror jag, då blir det väldigt mekaniskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt skönlitterära språk överträffar mitt i alla fall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:
Alltså iden var att det skulle byta perspektiv under novellen, det kanske bara blir förvirrande? Först är det från hennes perspektiv, sedan från hans perspektiv osv. Fast tänkte inte använda han eller hon, tänkte att man skulle få tolka in kön själv osv. Typiskt min narcissism och försöka sig på konstiga och annorlunda saker.

En annan ide var att jag inte skulle använda han eller hon, jag vet inte om det hjälper novellen när jag tänker efter. Att beskriva själva sexet på ett genuint i stället för ett mekaniskt sätt som en labbrapport är svårt tycker jag. Man kan inte berätta allt som händer tror jag, då blir det väldigt mekaniskt. 

Jag försökte skriva en okönad sexnovell i en skrivarkurs på gymnasiet. Det är svårt men intressant. Tycker du ska fortsätta försöka, tror det kan  bli intressant/hett/whatever. 
Om du vill byta berättarperspektiv behöver du nog något mer konkret som knyter de två perspektiven samman. Typ en väldigt specifik akt eller händelse. Fast jag vet inte riktigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:
du måste sluta börja alla meningar med personligt pronomen när de riktigt grejerna börjar hända. du gör handlingen avlägsen och skrämmande. jag får inte orgasm. jag köper inte att din inre monolog lyder som en labbrabbort när någon gnider sig mot din kuk.

5/5

monologen skedde väl inte samtidigt som kuksmekandet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka: jag får inte orgasm. jag köper inte att din inre monolog lyder som en labbrabbort när någon gnider sig mot din kuk.

fler recensioner bör vara såhär.


   
SvaraCitera

df rqp: fler recensioner bör vara såhär.

tänkte precis det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AshaMan kan inte berätta allt som händer tror jag, då blir det väldigt mekaniskt. 

du kan välja ut vad som händer efter hur snyggt det låter att beskriva. det är ju orden som ska ge effekt; du kan inte lägga ansvaret på läsaren att reproducera din vision för sitt inre öga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: du kan välja ut vad som händer efter hur snyggt det låter att beskriva.

hahahah xD nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:
du måste sluta börja alla meningar med personligt pronomen när de riktigt grejerna börjar hända. du gör handlingen avlägsen och skrämmande. jag får inte orgasm. jag köper inte att din inre monolog lyder som en labbrabbort när någon gnider sig mot din kuk.

5/5

jag är kär i dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: jag är kär i dig

fan va' fint

lova att inte berätta något bara.

ont: labrabort


   
SvaraCitera