Aviseringar
Rensa alla

Den heta natten i Spanien


Ämnesstartare

kommentera gärna .OBS! den är helt påhittad.. så nej jag är inte 30+ jag är 16 (irl) 😛

Den här händelsen utspelade sig i Barcelona för en tid sedan. Min flickvän och jag var där en långhelg för att mysa, må bra och roa oss. Min flickvän är 36 år, superfin, sexig och riktigt snygg. Hon har en skön cool inställning till sex som jag gillar oerhört mycket. En tanke som växt fram med tiden är att jag ser henne i sexiga situationer. I fantasier om sex är hon alltid med. Ibland vi två men lika ofta hon i andra scenarion. Som t.ex. att hon har sex med någon annan eller några andra. Gillar tanken på hur hon attraherar andra, hur andra män tittar på henne och lystet vill vara med henne. Tänder mycket på tanken att hon är flirtig, hur hon drar till sig blickar och lite oskyldigt spelar på sin sexighet. Blir alltid hård vid tanken på henne i en porrig scen, hängiven till sex med kanske en främmande man. Annika vet om den här fantasin och då och då dyker den upp i våra samtal. Både i och utanför sängen.
Vi kom ner till Spanien på torsdagen och den kvällen på hotellrummet efter en sväng förbi någon tapasbar på stan förde jag det på tal igen. Frågade henne om fredagskvällen och om vi skulle spela ett litet spel? Som skulle gå ut på att vi tog oss till ett annat hotell än vårt eget. Ett av de riktigt schyssta femstjärniga hotellen i stan. Där skulle vi dela på oss. Hon skulle ta plats i baren – själv. Vara snyggt sexigt klädd, med stil. Inte vulgärt utan kvinnligt, snyggt. Vi skulle ge det 30 minuter och se vad som kunde ske. Om hon blev uppvaktad, kanske bjuden på en drink. Att i leken spela med, vara mottaglig och flirtig om det kom fram någon trevlig man. Annika var tveksam men ändå inte helt avvisande. När vi vaknade på fredagsmorgonen låg vi kvar i sängen och myste. Hon kröp intill mig och började viska förföriskt samtidigt som hon smekte min kropp. ”Redo för ikväll älskling….?” Jag skrattade till och förstod att hon bara drev med mig. För att se min reaktion och för att göra mig kåt. ”Nej, menar allvar… backar du nu…?” sa hon. Jag blev stenhård av samtalet, hon märkte det och fortsatte. Hon berättade vad hon skulle ha på sig och hur spännande det kunde bli. Dagen gick och vi var ute på stan och strosade. Det blev lite shopping och när vi gick förbi en exklusiv underklädesbutik ville Annika gå in där. Hon köpte ett riktigt sexigt svart set. Fredagskvällen kom och jag visste inte riktigt vad som skulle ske. Utgick från att allt bara var uppkåtande snack. För inte skulle vi väl följa idén från igår, från i morse? Ville hon? Annika hoppade in i duschen, jag likaså. Vi stod omslingrade och lät det varma vattnet strila på oss. Vi kysstes, först mjukt och sedan mer och mer innerligt.
Ut i Barcelonakvällen hamnade vi på en schysst restaurang. Annika var riktigt fin. Klädd i en sexig svart blus, en kort svart kjol, ett par högklackade stövlar och svarta tunna strumpor. Under var hon en riktig sexbomb. Svart bh och svarta söta spetstrosor. Hennes stay-ups satt fast i en matchande höfthållare. Började så smått tala om de olika femstjärniga hotellen som fanns. Majestic, Hotel W, Hotel Arts, Rey Juan Carlos. Om inte annat så för att väcka samt trigga igång fantasin något. ”Jag vill se hur det är på Hotel W – det ska vara riktigt coolt” sa hon. ”Vill du att vi leker leken?” frågade jag med både en förvånad och nyfiken ton. ”Vi åker dit så får vi se” sa hon. I taxin dit ville jag kyssa och ta på henne. Hon avvisade mig vänligt men bestämt. ”Nu får vi hålla på oss ett tag.”. Jag blev kåt av hennes bestämda sätt. Förstod inte riktigt varför, ej heller riktigt vad hon menade. Men det kändes som att hon hade tankarna någon annanstans. Vi klev ur bilen, kjolen gled upp en aning och snabbt kunde man skymta den mörka bården på hennes stay-ups. Grymt sexigt…. Vi kom in på hotellet, det var relativt tomt i lobbybaren, vi tog hissen upp till deras SkyBar; ”Eclipse” som samtidigt visade sig vara nattklubb. Vi beställde in en drink var och spanade in stället. Och flera var det som spanade in min sexiga Annika. Uppifrån och ner…. Jag frågade vad hon tyckte om stället men hon ville inte att vi skulle dela på oss. Inte här. Stället var aningen stökigt, inte så ”stylish” som vi båda hade sett framför oss. Vi blev inte kvar så länge.
Ganska snart satt vi i en taxi igen – nu till närliggande Hotel Arts. Också ett femstjärnigt hotell. Modernt men inte ultra-modernt som W. Mer klassisk lyx. Sofistikerat, sexigt… I en text om hotellet stod det ”Spanish siren Penelope Cruz often swings by Barcelona´s swanky Hotel Arts”. Taxin gled upp utanför entrén och vi klev ur bilen. Annika, så läcker, sobert klassiskt sexig. Det fanns ett flertal barer och restauranger i hotellet. Vi kikade både i Champagnebaren och Groucho Bar, den senare även känd som The Wine Bar eller The Cigarr Bar. Klockan var redan framåt 22.30. Det var mycket folk i omlopp, affärsmän, sällskap, resande. Vi tittade in i vinbaren. Båda två på varsitt sätt. Eller var det på samma sätt…? Annika föreslog att vi skulle gå tillbaka till Champagnebaren och ta något där ”till att börja med”. Sagt och gjort, vi tog plats där och tog in varsitt glas Cava. ”Det var lite fler människor inne i den andra baren” sa jag. ”Inte riktigt så upptänt som här, mer murrigt på något sätt”. ”Murrigt?” frågade hon. ”Ja, mysigare, fler sittgrupper, softare, du vet…”. ”Jag vet.” sa hon självsäkert. ”Det var därför jag ville gå hit först…”
Hon förklarade att om det var så att vi skulle spela spelet skulle det ske just där, att det var en mer spännande atmosfär, att det i och med att det var något mer dämpad belysning var mer lämpligt för hemliga möten. Gillade hur hon uttryckte sig, samtidigt drabbades jag av en markant pulshöjning. Oro blandat med både nyfikenhet och kåthet tog tag i mig. ”Hur var det nu du ville att vi skulle göra?” frågade hon mig. ”Är idén att du och jag från och med nu ska uppträda som om vi inte känner varandra?”. Jag drog lite på svaret, förklarade lite urskuldande att det skulle kunna vara en variant men inget vi helt tvunget måste göra om vi inte båda gillade idén. ”Det är ok, vi kan spela spelet. Vet att du så gärna vill. Känns som ett spännande ställe så varför inte? Gillar stilen här” sa hon. Jag var aningen paff och försökte snabbt fundera ut vad det här kunde betyda. Helt klart var hennes inställning omtumlande och skapade viss nerv. Vi drack ur glasen. Bestämde oss för att dela på oss och att vara anträffbara endast på sms under spelets gång. Och att vi skulle återses om 45 minuter borta vid toaletterna som låg en bit bort från barerna. Klockan 23.45. ”När kommer du bort till vinbaren då, för jag antar att du kliver in i handlingen på något sätt?” sa hon lite filurigt ”Om inte annat för att betrakta din flickvän på vift…” – det sista sagt med ett äventyrligt leende. ”Jag avvaktar en stund, dyker upp när du minst anar det, men kommer inte att komma fram till dig, håller mig lite på avstånd”. Hon lade handen på mitt lår och smekte mig uppåt. Stannade innan, tryckte till mot låret och sa ”Ok, let´s play….. Adios”. Annika klev av barstolen och gick utan att vända sig om bort från Champagnebaren.
När hon var utom synhåll började pulsen slå hårdare. Blev torr i munnen och undrade vad jag hade gett oss in på. Tittade på klockan och funderade hur länge jag skulle vänta innan jag gick efter. Skulle jag smsa och fråga hur läget var? Nej, fel. Inte smsa nu. Jag gick på toaletten, sköljde ansiktet med iskallt vatten ett par gånger. För att friskna till, bringa klarhet, sortera ut vad som kunde ske just nu medan jag stod där mittemot min spegelbild. Det hade gått drygt 10 minuter innan jag äntrade baren. Det var skön musik, mycket folk, festlig men soft stämning. Jag ville inte att det skulle synas att jag letade efter någon så jag bestämde mig för att gå direkt till bardisken för att beställa något att dricka och sedan därifrån spana ut över stället och titta efter henne. Jag fick en plats utmed bardisken. Kikade lite spelat förstrött ut bland alla människor. Inne i mig dunkade det hårt av oro och av kåthet. Bara ett par meter bort längs bardisken såg jag henne sittandes på en barstol med ryggen mot mig. I sällskap med två män. Konversationen var i full gång, skratten avlöste varandra. Annika charmade sina uppvaktande män, så som hon gör med alla hon träffar. Männen stod tätt intill, hon satt på den höga barstolen. De drack varsin cocktail och jag försökte få en bättre plats så att jag kunde se bättre. Försökte närma mig utan att vara alldeles intill. Kom en bit närmare och kunde se från sidan ur hon satt där med ena knät över det andra. Sexig, snygg och bara sådär skönt trevlig. Då och då rättade hon till den korta kjolen, nästan lite förgäves vid försöken att lite oskyldigt få den längre. Den ena mannen ursäktade sig och gick på toaletten. Den andre mannen verkade bli mer förtrolig då han blev själv med henne. Jag såg hur han beställde mer att dricka och tog samtidigt fram ett visitkort och räckte över. Tillsammans med visitkortet hade han några hopvikta Eurosedlar och sitt etui till nyckelkortet till sitt rum. Det stod Hotel Arts på det. Han bodde alltså på hotellet.
Något framåtlutad sa han något närmare hennes öra. Inte så att han viskade men tolkade det som mer privat. Hon log, han log. Han lade sin hand på hennes nylonklädda knä. Med den andra handen tog han sitt glas och nickade leende mot henne. Hon skålade tillbaka. Hon lät hans hand ligga kvar på knät. Detta gjorde honom mer djärv eller säker. Sakta lät han sin hand röra sig från knät till låret. Synen av detta gjorde mig galen av kåthet. Den bilden skulle etsa sig fast i min hjärna länge, länge. Den andre mannen kom tillbaka, samtalet fortsatte. Den mer uppvaktande mannen tog bort sin hand men inte för att han inte ville visa sin vän. Han såg han också. De gestikulerade lite och pekade mot en av sittgrupperna som precis höll på att bli ledig. De ville sätta sig där med Annika istället för att stå i baren. En liten två sits-soffa och en fåtölj i exklusiv design blev deras nya plats i den dunkla baren. Annika gled av barstolen, rättade till sin svarta korta kjol. Ett tiotal män följde henne med blicken tills hon åter satt ner. Nu i två sits-soffan. Kjolen gled upp när hon satte sig och man kunde om man tittade se den svarta spetskanten på de sexigt glansiga stay-upsen. Det var många som såg. Både de två lyckliga männen men också andra som säkert hade gjort vad som helst för att sitta i samma soffgrupp.
Klockan gick, det var dags att återses. Jag gick till toaletterna. Men Annika dök inte upp. Blev orolig igen. Nervös på ett helt nytt sätt. Tog fram min telefon och började skriva på ett sms. Då kom mannen som hade handen på hennes lår gåendes mot toaletten. Han talade med någon på telefon. Hörde honom säga något i stil med ”…such a sexy babe” innan han gick in på herrarnas. Jag avvaktade i korridoren tills han var klar och återvände till baren. Då skickade jag mitt sms till Annika; “Time is up, 23.45 ;-)”. Det dröjde ytterligare några minuter innan hon kom. Ursäktande förklarade hon att hon glömt kolla klockan. Jag kramade om henne och märkte på henne att något inte riktigt var som det brukade. ”Där ser du” sa jag. ”Såklart att det skulle komma upp någon till dig där i baren”. Annika hade tidigare sagt att hon egentligen inte gillade idén, hon ville inte sitta där och behöva vara med om att ingen brydde sig om henne. Något jag försäkrat inte skulle kunna ske. Hon betedde sig nästan lite stressad eller besvärad. Jag frågade hur det var? Om hon hade haft det trevligt. ”Vet du, de är verkligen supertrevliga och riktigt roliga”. Jag var på och ville veta vad de pratat om. ”Vi kan väl ta det sedan….?” sa hon. ”Ok, men du gillade spelet?” frågade jag och fortsatte ”Såg att du lät honom röra dig, du lät handen ligga kvar både på knät och på låret..?”. ”Gillade du att se det?” frågade hon. ”Mmm” – jag nickade. ”Det var jäkligt sexigt” sa jag. ”Det tyckte jag med…” sa hon lite avvaktande. Berättade att jag tyckte det varit enormt upphetsande att se henne så uppvaktad och föreslog att vi skulle dra från hotellet och hem till vårt. ”Jag vill ha dig nu baby” sa jag.
Annika harklade sig lite och frågade mig varför vi hade så bråttom därifrån. En konversation uppstod om vad vi skulle göra nu. Jag var helt inne på att leken var över. Nästan en timme hade gått med henne i männens sällskap. ”Men du, jag har inte sagt hej till dem, de väntar på att jag ska komma tillbaka” sa hon och tittade på mobilens klocka. ”Har du fått sms från dem ?” frågade jag. ”Nej, jag tittar bara på vad klockan är”. ”De undrar säkert vart jag tagit vägen….” sa hon. Just då plingade det till i hennes telefon. Ett nytt sms. Hon gömde displayen från mig nästan omedvetet. ”Aha, så du gav dem ditt telefonnummer?” frågade jag. ”Hur vet du att det kommer från <någon av dem?” frågade hon. ”En bra gissning eller hur?” svarade jag. ”Så här vid midnatt i Barcelona….? Har jag rätt?” ”Kanske det” sa hon dröjande. ”Jag fick ett visitkort av en av killarna, så då fick han mitt nummer. Mer som en artighetsgest” sa hon. ”Så…?” sa jag. ”Jo det var faktiskt från en av dem…” sa hon. ”Han undrar var jag är….” nästan viskade hon. Hon visade mobilens display: ”Where are you gorgeous ?” stod det. ”Kan vi inte fortsätta spelet ett tag till älskling?” frågade hon. ”De tror att jag kommer tillbaka, och det känns ohyfsat att inte göra det. De är verkligen trevliga.” sa hon. ”Du vill gå tillbaka till dem?” frågade jag. Samtidigt ville jag stjäla en kyss. Vi kysstes, hennes tunga var het, ivrig. Hela hon var het. Hon sms:ade till svar. ”Ja det vill jag…en stund till..” svarade hon. Min hand sökte sig neråt och in under hennes korta kjol. Hon försökte stoppa handen men hann inte. Jag smekte upp för hennes nylonklädda lår och nådde hennes varma kön. Hon var rejält blöt. Hennes fitta var så varm och hennes små svarta spetstrosor var rejält blöta utanpå. ”Du är kåt…” sa jag. ”Jag blir det nu när vi står här du och jag” sa hon. Inte för att jag trodde på henne, antydde detsamma och menade att det inte berodde på att vi just nu stod där. Annika bara skakade på huvudet, undvek det riktiga svaret och sa igen att hon tyckte vi kunde förlänga spelet ett tag till. Jag frågade om vi skulle sätta en ny tid. Hon svarade att det kunde vi göra eller så kunde vi göra upp om det via sms. Lät lite kryptiskt tyckte jag. Hon märkte det och ändrade sig. Föreslog lite sött frågande om vi skulle säga ytterligare 45 minuter kanske upp till en timme? Klockan var nu kvart över tolv. ”Vi ses nere i hotellets entré klockan ett” sa jag. ”Så tar vi en taxi hem till vårt hotell direkt, kan inte vänta på att få ta dig hårt.” sa jag och var duktigt kåt just nu. Hon smekte mig ner över magen och mot min kuk. ”Mmm, du är hård ”, ”Blir du kåt av att se hur din flickvän blir uppvaktad av två främmande män..?” ”De är förresten från Frankrike och England, kollegor, jobbar på en fransk bank. De är här på konferens. Mark och André” berättade hon. ”Jag går in på toaletten nu och sedan tillbaka till baren, puss så länge. Vi ses sen!”.
Annika försvann in på toaletten. Jag gick åter till baren med viss vånda. Det pockade en oro, en slags nervositet inom mig. Samtidigt tyckte jag att det var hur coolt som helst. Annika ville tillbaka, hon ville fortsätta umgås med de här två främlingarna. Hon ville tillbaka till honom som kallat henne gorgeous. Som utan tvekan ville göra så mycket mer med henne än att bara smeka hennes lår. Hon var en teaser. Männen upplevde det just nu. Kände mig otroligt kåt. Situationen var enormt eggande och det hela kryddades ju av att Annika verkligen verkade vara med på spelet. Kanske för mycket..? ”Blir du kåt av att se hur din flickvän blir uppvaktad av två främmande män..? hade hon precis frågat mig. Oj, oj… om jag blir tänkte jag för mig själv. Väl inne i baren tog jag en ny plats, på en barstol precis i höjd med den lilla sittgrupp där männen satt och väntade på min Annika. Snart var hon åter och de ställde sig upp för att välkomna henne tillbaka. Såg hur de gestikulerade, de var glada att se henne igen. Försökte urskilja vad som sades, men sorlet, musiken och avståndet gjorde det omöjligt. De satte sig ner igen och serverade en nyss beställd drink till Annika. De skålade och mannen i soffan flyttade sig något närmare henne. Hur nu det gick i den redan lilla soffan. De snuddade vid varandra. Annika lade upp sitt ena ben över det andra så att det var riktat åt hans håll. Den höga klacken hamnade precis i höjd med hans ben. Han såg nöjd ut, lade sin arm på soffkanten bakom henne. Båda männen tittade lystet på Annika.
De hade svårt att inte titta på Annikas ben, på kjolkanten. De hade säkert under kvällen kunnat skymta hennes spetskant på stay-upsen. Jag hade gjort det, flera andra i baren likaså. Satt lite halvnervöst och undrade vad som nu skulle ske. Mannen i fåtöljen böjde sig framåt mot Annika och lade sin hand på hennes ben. Han sa något till henne och de båda log. Sedan lutade hans sig tillbaka. Nu hade båda killarna haft sina händer på Annikas ben. Sexigt… jäkligt upphetsande. Han reste sig och sa några ord till dem båda och gick från baren. Såg nästan ut som om han sa hej då. När han väl gått blev mannen i soffan än mer uppvaktande. Handen på soffkanten hamnade på Annikas axlar, han drog henne till sig som för att krama henne. Hon satte sig upp lite mer upprätt och vände sig mot honom. Det fanns en viss laddning mellan dem. Han lade sin hand på hennes lår igen. Han smekte henne långsamt. Annika sneglade åt mitt håll – hon såg att jag såg. Hennes blick var annorlunda, lite urskuldande men samtidigt en blick som också förmedlade en viss självsäkerhet, att ”the game was on” och detta var en konsekvens av det. Ungefär som för att ge upprättelse åt vad som hände. De pratade förtroligt med varandra, han pratade, hon lyssnade. Hon nickade och log. Hon var charmad av honom. Han lutade sig fram mot henne. Det såg ut som om han ville kyssa henne. Deras ansikten kom nära varandra, de viskade i varandras öron. Han rörde hennes kind och tryckte sin mun mot hennes. Deras läppar möttes. En puss, en puss till. Han ville kyssas. Hon höll emot. Jag kände hur det högg till, blev rastlös, eggad, orolig, kåt. Allt i en enda mix av känslor. Reste mig för att få tankarna att klarna.
Gick ut ur baren för att se om det skulle bli djärvare, gick bort mot receptionen förbi den lilla bistron och så tillbaka igen. Bara några få minuter var jag tillbaka, fortfarande mycket folk i baren. Men soffgruppen var tom. Ett nytt sällskap höll på att ta platsen. Vart hade de tagit vägen ? Jag tittade oroligt omkring. Efter en stund såg jag dem längst in i baren, i hörnet av bardisken mot fönstret. Annika satt på en barstol, han stod tätt intill med armarna runt hennes midja. Mellan hennes ben. De kysstes nu… Blev helt upprymd av både svartsjuka och kåthet. Kyssen avbröts, hon tittade sig omkring. Hon såg inte mig. Hans händer var nu på varsitt av hennes lår. Han smekte uppåt och en hand försvann in under kjolen. Hon lät den vara kvar. I skydd av mörkret och av alla människor syntes det inte om man inte som jag visste vad som pågick. Jag tittade på klockan, den var nästan ett. Nu var det dags att ses nere i entrén. Entrén på Hotel Arts ligger en våning ner från reception och barer. Hade hon koll på tiden? Brydde hon sig om den? Hade hon glömt? Berusad av ett par drinkar och av denne mans ord och handlingar var hon fast. Jag skickade ett sms när jag lämnade baren. Att jag var i entrén inom några minuter. Jag gick ut och gick en vända ute vid parkeringen. Gick åter till hotellentrén. Ingen Annika, inget sms. Väntade ytterligare fem minuter, skickade ett nytt sms. Inget svar. Med hjärtat dunkande hårt tog jag hissen upp till receptionsplanet igen. Gick bort till baren där hon hade stått i ena hörnet och förmodligen blivit pullad av en av männen. Var det engelsmannen eller fransmannen? De var inte där, de var inte kvar i baren överhuvudtaget. Tittade på mobilen igen, inget sms från henne. Vid hissarna mötte jag en av männen, han som hade avvikit. Nu var han tillbaka. Han talade i telefon på bruten engelska. Fransmannen. Hörde honom säga ”On my way up”. Var han på väg upp till sin kollega? Var Annika med honom på hans rum?
Tusen tankar gick genom skallen på mig. Pulsen var helt i max läge. Kände hur blodet rusade, hur oron totalt tagit över. En klump i magen och nästan febrig av kåthet. Jag slog hennes nummer men lade på innan signalen nådde fram. Försökte samla mig. Hade hon följt med honom till rummet? Var de där alla tre? Kanske hade hon bara följt med för en sängfösare? Kanske kommer hon snart ner igen? En godnatt puss och så tillbaka till mig. Minuterna tickade på. Tystnaden var olidlig. Vad gjorde han med henne. Jag måste få veta. Plötsligt plingade det till, ett sms. Från Annika. ”Rum 1866, låset är utfällt, dörren öppen. Kom om du vill men smyg isåfall. Puss!”
Jag höll på att spricka. Samlade mig och inväntade någon som skulle upp till sitt rum eftersom jag inte hade någon access upp till våningarna. Efter en stund kom ett par i medelåldern och jag smet med i deras hiss. Tryckte på artonde våningen och pulsen steg i takt med att hissen gjorde detsamma. Gick bortåt i hotellkorridoren och kom fram till rum 1866. Såg glipan i dörren som utgjordes av att låset var reglat innan dörren hade gått igen. Hördes ingenting där inifrån. En smula märkligt tyckte jag. Endast en strimma ljus syntes. Försiktigt tog jag i handtaget och öppnade dörren. Såg direkt att jag kommit in i hallen till en större svit. Rummet som var dunkelt upplyst var ett slags vardagsrum och där var det tomt. Kikade in och såg där bara en halvfull flaska Cava och tre glas på soffbordet. På golvet låg ett svart klädesplagg, det var hennes blus. Jag svalde och såg bortåt änden på rummet. Dörren stod öppen och jag kunde tydligt se in. Ställde mig en bit in i vardagsrummet med skydd av en stor hylla i mörkt trä som gick från golv till tak. Inne i sovrummet såg jag Annika med de två männen bredvid sig. De hade kläderna på. De höll på att klä av henne. En av dem drog just ner kjolen på henne. Hon stod med ryggen mot mig. Endast i sin svarta bh, svarta små trosor, sina svarta stay-ups med höfthållaren och de högklackade stövlarna. Sovrummet var upplyst till skillnad från vardagsrumsdelen där jag befann mig. Männens händer smekte henne ömt. De var helt upptagna med henne. Aktiva. Kåta. En av männen smekte utanpå bh ´n. Den andre som satt ner på huk och som just tagit av henne kjolen smekte hennes sexiga stay-ups klädda ben. De var i full gång. Händer som smekte. Sensuellt, skönt. Annika njöt av situationen. Fastän hon visste att detta var att ta steget längre än vad som kanske var tänkt. Hon kunde inte sätta stopp. Det som höll på att ske hade blivit oundvikligt. Kåtheten hade helt tagit över. De lyfte upp henne varsamt och lade henne i sängen. Sedan lade de sig på varsin sida om henne och fortsatte smeka. En av männen följde armen upp mot axeln, plockade bort håret och tryckte huvudet åt sidan så att örat och halsen blottades. Han lät fingrarna smeka hennes hals. Fortsatte på samma ställe med tungan. Han kysste hennes hals, slickade runt örat.
Det gick varma ilningar av välbehag genom hennes kropp. Den andre smekte henne ner över magen och vidare ner mot insidan av låren. Fyra händer som bara gjorde det skönt för henne. Hon var totalt utlämnad åt njutning, I centrum för dessa två mäns åtrå. De värmde upp henne, gjorde henne het, kåt, villig. Smekningarna rörde hennes hud överallt. Ho kunde inte riktigt sortera vems hand som rörde var. Hon slöt ögonen och lät sig flyta iväg. Pulsen var stadigt hög. Hon var utlämnad till dessa två främmande män som låg nakna på varsin sida om henne i den stora sköna dubbelsängen. Tre nakna kroppar i sängen, hennes svarta stay-ups kontrasterade sexigt mot det vita lakanet. Männen kysste varje centimeter av hennes kropp. Annika njöt fullkomligt. Fransmannen, André kysste Annikas lår, lyfte upp benen mot taket och lät sina händer smeka baksidan av låren. Hans hand gled in mot hennes nu genomblöta fitta. Han liksom retade henne genom att inte riktigt vidröra just där. Handen i cirklar på insidan av låren, nära så nära. Männen klev ur sängen och ställde sig intill, de drog med sig Annika upp och fortsatte smeka henne fast nu stående. Fransmannen satte sig ner på huk och fortsatte sin behandling. Hennes ben stod stadigt i golvet, ändå såg det ut som om inte hade full balans. Engelsmannen stod bakom henne, fortsatte med händerna över brösten. Tryckte henne mot sig så att hennes huvud lade sig mot hans axel. Ena handen smekte upp från brösten uppför halsen och mot ansiktet. Lät fingertopparna snudda hennes läppar, hennes kinder, hennes hals. Hon stönade när han åter slickade henne i örat och på halsen. Drog hennes ansikte mot sitt och tryckte sin mun mot hennes. Hans tunga tvingade sig in i hennes mun och de kysstes passionerat, porrigt, upphetsat. Tungorna lekte med varandra utanför munnen. Annika gnydde för precis samtidigt hade den andre mannen kommit fram med fingrar och tunga. Fram till hennes våta kåta fitta. Han vek den lilla svarta troskanten åt sidan och smakade henne. Hans tunga fladdrade lätt över hennes pulserande fitta och det nästan rann från henne. Annikas fit safter hamnade i munnen på fransmannen. Han fortsatte att smeka de nylonklädda benen samtidigt som han slickade och smakade på henne. Han formade sin tunga och började stöta den upp in i henne. Annika särade benen mer, hon ville att han skulle komma åt. Det var gudomligt skönt. Han tryckte henne mot sig med händerna på hennes bak. Han lyfte upp ena benet, hon hjälpte till. Synen var enormt sexig från mitt ställe. Eller snarare porrig. Hon hjälpte till och tog tag i undersidan på sitt lår och kunde på så sätt hålla uppe benet längre.
Hon var nyligen rakad och den mjuka lena fittan var ett himmelrike att få smaka på. André, fransmannen, älskade situationen. Den andre, Mark, fortsatte att smeka Annikas hals och ansikte. Tvingade till sig kyssar och riktigt forcerade sin tunga in i Annikas mun. Det var hetsigt, porrigt, liderligt. ”You really like this don´t you..?” hörde jag honom säga. Annika svarade inte. Hon rörde sitt underliv mot ansiktet som just tungknullade henne intensivt. Det var två tungor just nu som gjorde jobbet på henne. En som porrigt kysste henne och en som stötte den upp i den heta våta fittan. Engelsmannen drog bort hennes ansikte och tittade på henne… Frågade sedan igen; ”do you like this baby?”. Han höll kvar henne i ett fast grepp, smekte kinden på henne och inväntade svaret. ”Yes…. yes I do…” svarade hon tyst. ”I think you love it….” replikerade engelsmannen. We are going to fuck you, you know that don´t you..?” “Mmm…” nickade hon till svar. Killarna flyttade på sig och satte sig på sängkanten. ”Turn around!” sa de uppfodrande. Annika vände sig om med ryggen mot sängen. Hon tittade ut i loungen för första gången. Hon kikade i det halvdunkla ljuset som var där. Försökte se om jag var där. Hon såg mig. Med en blick som var så kåt. Hon såg bestämd ut. Som om hon visste precis vad som pågick. Och det gjorde hon förstås. Vi hade hamnat i en situation av en ”point-of-no-return”.
Männen bad henne luta sig framåt så långt hon kunde. De bad henne smeka baksidan av sina ben från vaderna och uppåt. De ville se hennes fitta i den positionen. Det var enormt sexigt att se hur Annika gjorde som de sa. Hon lutade sig framåt, med särade ben såg dem hennes fitta tydligt markerad. En av killarna reste sig upp, tog tag i hennes hand. Han tryckte sig mot henne lät sin hand smeka ner mot fittan. Förde henne mot sängen och satte henne på sängkanten. Båda männen ställde sig upp tätt intill. En av dem tog tag i hennes huvud och tryckte henne mot det hårda paket som avtecknade sig innanför byxorna. Annika lade handen utanpå och kände längs kuken som avtecknade sig innanför. Hon tittade upp på honom och fortsatte smeka utanpå. Samtidigt sträckte hon sin andra hand mot den andra mannens skrev. Med båda händerna satt hon där i sina svarta underkläder och stayups och smekte två främlingars kukar. Det var oerhört erotiskt att se. Jag var ordentligt kåt, kuken var stenhård och jag ville egentligen bara ta fram den och runka. Men jag väntade med det. Annika koncentrerade sig nu på engelsmannen. Det var ju honom hon uppenbarligen varit mest sugen på eller åtminstone mest uppvaktad av. Hon drog ner blixtlåset och förde in sin hand.
Fortsatte att smeka kuken fast innanför byxorna. Han hjälpte till och lossade sitt skärp och knäppte upp knappen. Byxorna drogs ner en aning och Annika kunde nu klart och tydligt se kuken och hur den avtecknade sig innanför de vita boxershortsen. Den verkade vara riktigt stor. Hon böjde sig fram mot den och nafsade lätt utanpå. Hon förde läpparna lätt fram och tillbaka utmed kukens hela längd. Hon drog sedan ner kalsongerna till knäna på Mark. Kuken svajade till och frigjordes. Den var mycket riktigt väldigt stor, säkert över 20 cm. Ådrig, grov, stenhård. Den stod rakt ut och Annika fick flytta sig för att den inte skulle snudda hennes ansikte och mun. Hon tittade på kuken och tittade på Mark. Sedan tog hon tag i den och började sakta runka kuken. Hon ställde sig upp och tog hans hand. Engelsmannen reste sig upp och visste inte vad som var i görningen. Annika förde honom bara åt sidan något och pekade att de bytte plats på sängen. Hon satte sig ner igen. Fast nu på långsidan av sängen istället för kortsidan. För att jag skulle se förstås. Nyss hade jag haft en sämre vinkel men nu blev det perfekt. Jag såg allt så tydligt. Från sidan såg jag henne sakta börja runka Marks kuk igen. Hon tittade på kuken och tittade honom i ögonen. Runkade metodiskt. Långsamt, stadigt. Och Andre´ satt kvar men hade satt sig på sidan. Jag såg hur han hade tagit fram sin kuk han också. Han satt lite lojt intill och runkade han också. I samma takt liksom. Jag knäppte upp mina byxor och plockade fram min hårda kuk. Den hade varit hård och värkande i flera timmar nu. Så skönt att få hålla i den medan blicken var totalt fastlåst på vad som hände inne i det lyxigt inredda sovrummet.
Sängen var en stor, hög sak modell King Size. Vita lakan, fluffiga stora kuddar. Färska blommor på ett side-board. Där satt min grymt sexiga flickvän med en annan mans kuk i handen. Hon närmade sig den med munnen. Pussade på ollonet och öppnade sedan munnen för att låta hans kuk komma in. In i värmen, den gled långt in och sedan sakta ut igen. Sedan upprepade hon det igen. Sakta långt in och sedan ut igen. Hon runkade lite fortare nu och tittade med en kåt blick på Mark. Tog kuken mot munnen igen och lät nu tungan slicka runt ollonet och sedan ner utmed skaftet. Sedan upp igen och tungan åter cirklande runt ollonet. Hon tog sedan in den igen djupt i munnen. Samtidigt lade hon huvudet på sned och blickade ut mot mig. Hon sög på den hårda stora kuken upp och ner medan hon fäste blicken i mig. Vi såg på varandra och detta kan varit det porrigaste jag någonsin sett. Sittandes på sängkanten med kuken i munnen. Nu tog han tag i hennes huvud och ville styra tempot. Det fick han. Han ökade tempot genom att ta ett bestämt tag om hennes hår och huvud. Tryckte henne över hans kuk. Fram och tillbaka. Annika stönade, engelsmannen ökade tempot. Sedan slutade han att röra på hennes huvud. Nu höll han det bara helt stilla men lät kuken fortsätta. Han stötte den in och ut i hennes mun. Han knullade hennes mun och hon kunde bara sitta där på sängkanten och ta emot.
Fransmannen ville vara med och leka nu. Han hade ställt sig upp och tagit av sig både byxor, skjorta, skor och strumpor. Nu stod han där endast i ett par designade boxer shorts. Han var riktigt vältränad. Det verkade även engelsmannen vara även om han ännu inte var lika avklädd. Han kom intill och plockade fram sin kuk ur kalsongerna. Lätt runkande närmade han sig Annikas mun han också. Hon fortsatte suga på Marks stora kuk. Samtidigt tog hon tag i den andra kuken och tog över runkandet från fransmannen. Nu hade hon en hård kuk i munnen och en hård kuk i ena handen. Det såg helt fantastiskt ut. Snart bytte hon och hade nu den franska kuken mot sina läppar, hon slickade på den liksom för att känna smaken av ännu en ny kuk. Lät tungan vispa försiktigt och sensuellt över hans ollon för att sedan ta den djupt in i munnen. Hon runkade den i fasta tag samtidigt som henens mun rörde sig upp och ner längs med skaftet. Hennes tunga slickade längs kuken, från kukroten och upp till ollonet och så ner utmed igen. Hennes tunga slickade runt hela den grova kuken. Hon tog den djupt in i munnen och gav ifrån sig ett njutningsfyllt ljud när kuken var som längst in. Hon höll den kvar och lät tungan jobba därinne utmed kukskaftet. När den kom ut kippade hon efter andan. Hon log, hon gillade uppenbarligen fransmannens kuk.
Engelsmannens kuk blev runkad och nu sög hon de båda växelvis. Tempot ökade och kåtheten rusade i oss alla. De lyfte upp henne och flyttade upp henne i sängen. Hon låg där på rygg med armbågarna i sängen. Tittade på männen som kom upp i sängen båda två. Nu helt nakna. Mark hade klätt av sig inför Annika och jag tror hon gillade det hon såg. Även han var vältränad. Mörkbrunt hår och blå ögon. Muskulös. Andre‘ var ännu mörkare, nästan svart hår och bruna ögon. Deras kukar var hårda och helt klart större än genomsnittet. När de kröp upp i sängen tog Mark plats mellan Annikas ben. Han satt på knä och lyfte upp ena benet. Han smekte det, Annika förde sin stövelklädda fot mot hans pung och tryckte lätt mot den, lät foten smeka runt pungen och upp mot den styva kuken som stod rakt ut. Klacken rispade den tighta pungen. Han tog bort benet för ett ögonblick och satte sig närmare på knä. Tittade med kåta ögon på Annika som låg framför honom med särade ben, redo för kuk igen men nu i fittan. Han drog av hennes trosor, kände på dem mot sin mun. De var genomblöta. Han tog tag i hennes särade ben och lade sig över henne. Hon kände hans tyngd. Det var nära nu. Han skulle snart ta henne. Den stora kuken tryckte mot slidmynningen och snart skulle han tränga in i den kåta längtande fittan. Annika kunde känna sina hjärtslag, det pulserade där nere också. Nu trängde han in. Långt in och sedan tog han ut den igen. Bara för att göra om samma sak igen. Och igen. Och igen. Tempot stegrades. Han knullade henne nu. Hans underliv rörde sig rytmiskt fram och tillbaka. Annika blev knullad. Han var i mål. Engelsmannen. Som hade limmat på henne nere i baren. Med komplimanger, charm, beröring. Hans händer på hennes lår är fortfarande en bild som är grymt upphetsande. Nu ligger han över henne. Med hennes nylonklädda ben saxade runt hans muskulösa kropp. Kuken som knullar henne. Knullar henne skönt och vill knulla henne hela natten.
Fransmannen hade satt sig på knä uppe vid Annikas huvud, han förde sin kuk mot hennes mun. Hon öppnade den och tog emot honom. Han liksom doppade den i henne uppifrån, hon gapade stort och lät honom trycka sig över hennes ansikte. Han lutade sig över henne och fick även han igång en skön rytm där han lät kuken knulla Annikas villiga mun. Han drog sig ur och sänkte sig sedan igen över hennes mun – nu med sin stora välfyllda pung. Den var helt rakad. Hon lät tungan spela över den spermafyllda pungen som låg som två påsar mot Annikas läppar. Hon slickade och stönade. Mark knullade henne som i trance och såg ut att njuta enormt mycket. Han lade upp benen på sina axlar och kom riktigt djupt in i henne. Hon stönade upphetsat. Tog emot varje stöt, mötte varje stöt. När fransosen reste på sig igen kom han åter dit med kuken. Hon tog tag iden och styrde in den i munnen. Slickade på den. Han drog sig ur bara för att återigen köra in den i Annikas öppna mun. Nästa gång han drog sig ur lade hon ansiktet på sidan och tittade mot mig. Hon såg mig och log. Slickade sig om sina läppar och vände sedan bort blicken. Kuken kom åter in i hennes mun. Hon sög den, han njöt oerhört att få ses sin kuk i Annikas varma mun. Efter en stund bytte de position. Annika kom upp på knä och stod så på alla fyra. André som hon nyss sugit av kom upp bakom och skulle nu även han få trycka sin kuk in hennes fitta.
Han tog tag om hennes höfter och förde långsamt in kuken. Annika besvarade genom att trycka sig mot kuken. Hon var så kåt. Han började stöta in i henne bakifrån. På bruten engelska hördes han säga; ”you are so sexy, it is so good to fuck you… you know this ?” “you know that my cock loves your pussy..?”. Annika svarade bara, nästan lite väsande, “mmm… fuck me please, fuck me harder…”. Mark hade kommit runt och ganska bryskt tagit tag i hennes ansikte. Han höll ett hårt tag om sin stora kuk och lät den gnidas mot hennes kinder. Han drog den över ansiktet. Över näsan, över läpparna. Nästan daskade den mot hennes kinder. Han verkade mycket mer bestämd, ja hårdare mot henne. Han blev också bemött lite hårdare av Annika tycktes det mig. När han bad henne gapa stort gjorde hon inte det. Istället ökade hon motjucken mot fransmannens kuk som tog henne bakifrån. Mark tog då tag i käken på henne och liksom tvingade upp munnen för att sedan trycka in kuken i hennes mun. Han lyckades få in den och bad henne suga den riktigt ordentligt nu. Hon lät sig fångas upp av hans order och slickade och sög på jättekuken som om det var det sista hon gjorde. Han höll om hennes huvud och mun knullade henne och jag var säker på att han snart skulle spruta i hennes mun. Men han avstannade när han kom för nära. Han ville vänta. Annika pustade ut. André drog sig ur. Men de lät henne inte byta ställning. Hon stod kvar där på alla fyra. Killarna runkade sina kukar och smekte henne över ryggen och ner över baken. Andre som nyss knullat henne bakifrån kysste hennes skinkor och särade på dem samtidigt. Sedan lät han handflatan landa med ett smisk på ena skinkan. Sedan en gång till. Han blötte sina fingrar och började smeka hennes tighta stjärt hål. Den lilla rosetten var redan blöt av hennes fit safter som runnit ner. Men nu värmde han upp henne i baken och Annika protesterade inte ens. Detta var inget som hon var van vid men nu verkade det mesta vara möjligt. Han hukade sig ner och hon kände något varmt mot det tighta hålet. Hans tunga. Den slickade henne i baken, det var skönt. Hon njöt av det. Hon vred sig lite men det var av njutning inget annat. Fransmannen förde sakta men säkert in ett finger i henne. Sitt pekfinger. Han började försiktigt fingerknulla henne där bak.
Under tiden hade Mark lagt sig ner bredvid Annika och tog tag om henne och ville ha henne över sig. Hon klev ur sängen och satte sig på sängkanten. Hon sänkte sig ner med munnen över hans kuk och slickade på den. Under tiden kom André fram till henne där hon satt. Han tog tag i hennes ben, drog ner blixtlåset på stövlarna och tog av dem, lät dem ligga kvar på golvet. Sedan tog han hennes fot och gled kuken mot den. Han runkade den samtidigt som hon smekte både pungen och kuken med foten. Han reste sig upp tog Annikas hand och ledde henne bort från sängen till en stol som stod intill. Där satte han sig ner tog tag i sin kuk och smekte den sakta samtidigt som han placerade henne framför sig med ryggen mot. Han drog ner henne över honom, hon förstod att han vill ha henne sittandes i hans knä, spetsad på den kåta kuken. Hon gillade det. Med särade ben sjönk Annika ner på honom. Kuken trängde in, långt. Hon kunde själv styra hur långt. Hon började rida honom. Skönt, rytmiskt. Han hade sina händer runt hennes midja och försökte styra tempot. Hennes nylonklädda lår mot hans, snuddade varje gång hon bottnade, hon slängde med håret och i sängen låg Mark och tittade på. Han runkade sin kuk, såg upphetsat på. Precis som jag gjorde. Han sträckte sig efter sin mobiltelefon som låg vid nattduksbordet, satte på kamerafunktionen eller var det videofunktionen? Han tog bilder på knullakten som utspelade sig framför honom.
André smekte Annikas fina bröst samtidigt som hon red honom. Hon var helt uppe i detta, tycktes nu kontrollera situationen själv. Efter ett tag kom Mark upp och lyfte av henne från Andrés kuk. Han drog henne till sig och kysste henne. Bakifrån kände hon åter Andrés mun mot sin bak. Han särade på den och tungan var där igen, borrandes försiktigt mot det tighta hålet. Slickade, tryckte, ville in. Hon behövde böja sig framåt för att han skulle komma åt, hon ville att han skulle komma åt. Marks kuk kom i ansiktshöjd. Hon stod framåtböjd och tog den i hennes mun. Sög girigt på den stora kuken. Samtidigt värmde det skönt porrigt där bak – André gjorde henne redo… Mark lade sig ner. Annika reste sig och klev upp i sängen igen, satte sig grensle över Marks kuk som stod stenhård och just fått ännu en skön behandling av Annikas mun. Hon lät kuken sjunka djupt in i fittan på henne och började rida honom. Hon satt upprätt och ökade tempot. Hon njöt i den här ställningen. Andre kom upp bakom henne och tryckte ner henne framåt. Hon hamnade med ansiktet mot engelsmannens bröst. Hennes läppar och tunga rörde vid hans bröstvårtor. Tungan slickade där, mjukt, skönt. Hon höll på länge och han stönade av njutning. Hon kände hur han växte och fortsatte rida under tiden. Annika kände något nosa mot hennes tighta förbjudna hål. Det var Andrés ollon som han blött ner med sin saliv. Han var fast besluten om att knulla henne i baken samtidigt som Marks kuk var i hennes fitta. En dubbelmacka. Hennes första någonsin.
Det värkte i mig, kuken var spräng kåt och jag vågade inte runka mer för då skulle jag spruta direkt. Vilken syn det var att se hur han trängde in sin kuk i hennes anal. Försiktigt tryckte han sig in i hennes uppvärmda lilla hål. Nu var hon uppträdd på två kukar som bökade och tryckte på in i henne. Hon blev så totalt genomknullad av de båda männen. Ingen hade kondom insåg jag oroligt. Shit! tänkte jag. De fortsatte – André som knullade henne i baken drog henne bakåt så att hon riktigt svankade. De körde kukarna växelvis in i henne. Och André lät ett finger glida in i hennes mun. Hon sög reflexmässigt på det som om det vore en tredje kuk. Det var så porrigt att det värkte i hela mig. Han tog av henne bh ‘n och smekte hennes bröst. Min kuk ömmade och jag vet inte var jag skulle ta vägen med min uppdämda kåthet. Tänkte de komma? De sa något och plötsligt bytte de plats. Annika la sig ner på rygg och killarna kom upp med sina sprängkåta kukar mot hennes mun. Hon tog dem växelvis även här. De stod över henne och kukarna for in i munnen om vartannat. De la henne på sidan och André lyfte upp ena benet och smekte det. Mark la sig på sidan och med sin stora kuk tryckte han sig mot det bakre hålet. ”I wanna fuck your sexy ass, baby!” sa han. Annika var uttänjd nu så han kom lättare åt fast han var större. Kuken trycktes in och snart knullade han henne igen. André höll fortfarande i benet samtidigt som Annika tagit tag i hans kuk och runkade den. Han flyttade sig närmare munnen och hon ökade tempot, handen runkade fortare och fortare. Samtidigt ökade Mark tempot i hennes bak. Allting speedades upp, pulsen ökade och jag insåg att alla var på väg att komma. Jag runkade också fortare och när jag såg den vita tjocka sperman spruta ur Andrés kuk i hennes ansikte gick det för mig också. Långa kaskader av kletig sperma landade på heltäckningsmattan framför mig. Andres kuk verkade ha hur mycket sperma som helst som stötvis sprutade ur kuken. Annika öppnade munnen och flera strålar hamnade där. Mark pumpade på och samtidigt smekte han hennes lilla knopp vid fittan. Annika vred sig, njöt och flämtade högt, hon tog emot Marks kuk samtidigt som Andre sprutade i hennes ansikte. Det blev för mycket för henne. Hon hörde att Mark också var på väg. Allt nådde sitt crescendo. Annika skakade och kom våldsamt.
Med ett stön tömde Mark sig i hennes lilla söta röv med sin varma sperma. Hans stora pung tömdes på den varma kuksåsen och det värmde, nästan brände i hennes bak. Det rann sperma ur hennes mun. Hon plockade upp de kladdiga strängarna med sina fingrar och förde sperman åter till sin mun. Hon tittade åt mitt håll samtidigt. Hon slickade sig om läpparna och man såg hur tungan var klädd i ett lager av sperma. Mark drog sig ur och det rann klumpvis av sperma ur hennes bak. De låg kvar och pustade ut. Annika såg helt avslappnad ut. Täckt av killarnas sperma i den stora dubbelsängen. I sina svarta stayups, så sexig. Jag insåg att jag måste kila. Om en stund kommer hon att klä på sig och lämna rummet så jag tog mig försiktigt ut i hallen och ljudlöst lämnade jag rummet. Kom ner i lobbyn. Klockan hade hunnit bli tjugo i tre. I över en och en halv timma hade de knullat henne. Jag gick en sväng och det var nu nästan tomt på folk. En och annan släntrade in efter en sen kväll på stan. Jag sms:ade att jag väntade i nedre lobbyn. Inget annat skrev jag. Hade en märklig känsla av trötthet, ja nästan utmattning. Samtidigt var jag brydd av situationen. Det hade varit grymt upphetsande, men… Slog bort de negativa tankarna. Efter ca 10 minuter kom ett sms. ”Jag kommer snart, men åk hem du. De ordnar transport hem för mig inom några minuter. Ses på vårt rum, Puss A”. Aha tänkte jag – de har fixat taxi åt henne. Ok, jag tog mig ut och det stod ett par taxibilar utanför. Klev in i en av dem och åkte till vårt hotell. Gud vad jag längtade efter att ha henne hos mig. Vilken film som nyss spelats upp. Snacka om avancerat spel.
Väl hemma tog jag en dusch, behövde svalka av mig och skingra tankarna. La mig i sängen och inväntade min söta nyknullade flickvän. Låg och smekte mig själv. Klockan tickade på och hon dök inte upp. Råkade slumra till men vaknade av att hon öppnade dörren. Jag tittade på klockan – hade hunnit bli halv fem. Vad fasen hade hänt? Hade de fortsatt.
Annika kom in i rummet…. ”Sover du?”. ”Nej..” svarade jag, ”Var har du varit, var du inte på väg…?” Hörde att jag nästan lät arg. Annika klädde av sig allt utom underkläderna och kom och lade sig bredvid mig. Hon började ta på mig och berättade. ”Jo jag var på väg, jag och André lämnade Marks rum bara en kvart efter att jag smsat dig.” sa hon. ”Han ville att jag skulle följa med till sitt rum men jag sa att jag måste åka, att klockan var för mycket. Men han ville lämna mig sitt visitkort precis som Mark hade gjort, så jag följde med honom”. Hon berättade vidare att inne på hans rum letade han ett tag men hittade inget kort.
Istället hade han kommit nära och de hade börjat hångla. Han hade smekt hennes kind, ny beröring, återigen spännande. Han hade rört vid hennes bröst, snuddat vid hennes hals med sin mun lätt och försiktigt, långsamt. Annika berättade hur det gått sköna rysningar genom hennes kropp – hur hans hand sökte sig neråt.
Han hade tittat henne djupt i ögonen och fortsatt kyssas, nu mer dramatiskt, passionerat, intensivt.... Bådas händer överallt på varandras kroppar... Kjolen åkte av, sen blusen... stay-ups, klackar kvar. Det uppstod en liten paus, han tittade på henne medan de backade in i hotellrummet. Ingen svit utan ett vanligt rum. Han hade ställt henne vid fönstret, Medelhavet utanför i gryningsljus. Annika hade svankat upp sig. Han hade berättat att han ville ha henne igen... hårt och skönt i ett härligt sexigt knull. Han hade frågat om hon inte ville bli knullad igen. Fastän hon visste att hon måste åka därifrån hade hon svarat ja. Annika framför fönstret med ryggen mot honom i sexigt svarta stayups med broderad bred spetskant, smet åt så snyggt om hennes härliga ben. Till det höga sexiga klackar.
Med händerna mot fönsterbrädet, svankande, redo, redo för kuk. Hon hade vänt huvudet bakåt för att se honom. Sa inget. Passion, lidelse, kättja... Hon ville ha mer. Nu. Snart. Igen. Han satte sig ner, ansiktet i höjd med hennes sexiga bak. Hon åmade sig lite, visade hur hon ville bli berörd, hur hon återigen ville känna, hur hon ville bli tagen, tillfredsställd, mättad... Han smekte hennes skinkor och knådade dem allt hårdare, hon kände hur han smekte den våta fittan. Bad henne svanka mer. Han ville slicka bakifrån, ville smaka på den fina varma fittan. Han blev kåt av att se henne stå där och bjuda ut sig, kåt av att hon var så blöt, att hon ville ha kuk, att hon stod där och putade med rumpan inbjudande, upphetsande... knullsugen....igen.
Han hade blivit så kåt av att smaka hennes fittsafter, blivit kåt av att höra henne gny och stöna när han rörde henne samtidigt som tungan slickade fittöppningen bakifrån. Han smekte de härligt nylonklädda benen. Upp och ner, kysste han dem och drog munnen över det svarta nylonet, under tiden två fingrar som stötte upp i fittan. Hon kände de nerblötta fingrarna lätt smeka därbak, hon vred sig lite och visste inte om hon ville där igen. Han särade hennes skinkor, smekte dem hårdare.... Han fortsatte smeka benen. Han hade kommenterat att hon hade stayups på... så sexigt med klackar. Fransmannen älskade det lika mycket som jag. Han ställde sig upp, drog ner gylfen och tog fram kuken. Hård, skön... han skulle knulla henne igen.
Hon berättade hur hon hade satt sig ner på huk och tog kuken i handen, tittade på honom när hon sakta runkade honom. Hennes öppna mun visade att hon ville ha den där, tunga, läppar... omslöt den sköna hårda kuken. Efter en skönt härligt porrig behandling där hon blött ner kuken med sin saliv ordentligt sa han åt henne att ställa sig upp.... Berättade att han tänkte knulla henne igen…nu.
Han drog kuken upp och ner mellan fittskåran och anus. Där vid fönstret. Riktigt ordentligt. Hårt, bestämt, innerligt, porrigt.... Kände hur han tryckte sig in i henne, tog tag i höfterna. Gled sakta in i den sköna trånga fittan. Hon kände hur han fyllde henne igen. Började pumpa sakta, sakta. Stötte rytmiskt och med ökande takt.
André hade stoppat in ett finger i Annikas mun, lekte med fingret på hennes läppar, hennes tunga jagade fingret, hon andades tungt, hon stod där på raka ben, klackar i golvet. Svarta glansiga stayups... och en kuk som pumpade in och ut, in och ut, in och ut. Hon berättade hur skönt det var, hur sanslöst kåt hon var att stå där i fönstret. Hur hon nästan hoppades att någon såg. Hon mötte varje stöt och tempot ökade. Fransmannen började stöna och Annika berättade hur hon kände att han var på väg. Han höll sig kvar inne i henne och tömde sin sats med sperma i henne. Djupt in i den heta fittan. Medan hon berättar det här sista som jag inte själv sett ligger hon bredvid mig i sängen. I handen håller hon min kuk, hon runkar den. Hon tittar på mig, hon utmanar mig med att berätta hur stor han var, hur skön han var, hur kåt han hade gjort henne.
Hur han hade fått hennes telefonnummer. Hur hon fortfarande kände sperman i sin fitta, hur den rann utmed benen. Hur hon fört in sina fingrar och smekt sig på vägen hem i taxin och hur hon hade fört de spermakladdiga fingrarna mot sin mun och smakat honom. ”Så här…” sa hon och visade, fingrarna glänste av sperman från André. Hon förde dem sakta mot sin mun och sög och slickade på dem – under tiden tittade hon med kåt blick på mig. ”Mmm… gott!” sa hon. ”Du borde smaka….” Jag kan inte hålla tillbaka längre, hon runkar mig med den lediga handen, fortare. Det går för mig, jag sprutar och det kommer mycket. Rakt upp . Annika slickar och suger sina fingrar, hon tittar på mig och lutar sig framöver min kuk, sänker sin mun och slickar mig, runt, runt min kuk. Nu har hon även min sperma i munnen. ””Mmm… härligt” säger hon. Hon tittar upp på mig och viskar ”Jag älskar dig!”


   
Citera

Hardstylekid:

så nej jag är inte 30+ jag är 16 (irl) 😛

Det märks 🙂

Om du tränar i fjorton år till kanske du lär dig att styckeindela, samt att inte särskriva.


   
SvaraCitera

wall of text:

HAHAHA YOU GOT NO CHANCE MR. BOND.

-Wall of text crits you for 9001.
-You are dead.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Om du tränar i fjorton år till kanske du lär dig att styckeindela, samt att inte särskriva.

Ah men orkade inte fippla med det i efterhand ! men tack för kritiken iaf!=)


   
SvaraCitera

orkar ej läsa pga utebliven styckeindelning


   
SvaraCitera

Jävlar vad lång!

&

enhimmelskdrog:

utebliven styckeindelning

Orkar därför inte läsa. [no-no][no-no]


   
SvaraCitera

Alltså... en kilometer sexnovell utan stycken :S:S


   
SvaraCitera

det där sexet lär ha hållt på i timmar????


   
SvaraCitera

Hahahaha

18 sidor i word med storlek 12 [bigsmile][shake][shake][cry][cry][cry][cry]

Din sjuka jävel [cry]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

det där sexet lär ha hållt på i timmar????

I dagar, snarare. [chocked]


   
SvaraCitera

Wanking_BC:

18 sidor i word med storlek 12

[love]


   
SvaraCitera

runkar[blush]


   
SvaraCitera

Pendulum:

I dagar, snarare. [chocked]

hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

Hahahaha

18 sidor i word med storlek 12

Din sjuka jävel

hade tråkigt ju 😀


   
SvaraCitera

Hardstylekid:

hade tråkigt ju 😀

I en vecka?!??!!?


   
SvaraCitera