Aviseringar
Rensa alla

Den kvinnliga orgasmen!


Ämnesstartare

hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergstedt:

Sa jag att det inte är möjligt? Jag antydde att det är lättare om tjejen är kåtare, vilket hon oftast brukar vara om hon tar initiativet.

inbilla dig,du lever i en fantasi[zzz]


   
SvaraCitera

Tözen:

inbilla dig,du lever i en fantasi

Faktiskt inte, vissa har bara haft tur i livet, andra inte.

Eftersom du "ofta får 3orgasmer irad" borde du kanske fatta att det inte är omöjligt för en tjej att få orgasm ganska ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergstedt:

borde du kanske fatta att det inte är omöjligt för en tjej att få orgasm ganska ofta.

du säger ju att hon är lätt att ge orgasm och du är ju tydligen sååååååååå bra,d borde ju inte vara nåra problem då.


   
SvaraCitera
Gifted

Livet och sånt:

Killar hur ofta känner ni att ni kan ge tjejen orgasm?

Well, min data är 2, jag skulle säga såhär:

1) "Lättare att ge henne än hon ger mig" vid smek,
2) Medicinering som sänker orgasmförmågan är svårare att råda på....


   
SvaraCitera
smisk

passaro:

Den kvinnliga orgasmen är en myt.


   
SvaraCitera

Tözen:

du säger ju att hon är lätt att ge orgasm och du är ju tydligen sååååååååå bra,d borde ju inte vara nåra problem då.

Jag har i den andra tråden sagt att det är hon som har lätt att få det, inte att jag är bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergstedt:

inte att jag är bra!

vad du tar åt dig,du borde ju ändå kunna ge henne om hon nu är så lätt.[confused]


   
SvaraCitera

Tözen:

vad du tar åt dig,du borde ju ändå kunna ge henne om hon nu är så lätt.

Jag orkar inte med dig längre. Jag och min flickvän har ett bra sexliv och jag är glad över det jag lyckas med. Om du tycker det är konstigt så har du något att grubbla över resten av livet....för den kvinnliga anatomin är kanska komplex. Hur kåt/sugen/eller gärna en tjej vill ha orgasm så går det inte ibland, men det betyder inte att man är långt ifrån eller inte tycker det är skönt. Vissa tjejer är det ju helt omöjligt för och vissa har lättare. Det är ju inte direkt så att när vi har sex 3ggr så kommer hon två gånger och en gång inte, utan det kan ju gå en vecka utan att hon kommer för det är stressigt i skolan och dy. Du som är tjej borde ju om någon veta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergstedt:

Du som är tjej borde ju om någon veta!

Jag är ingen vanlig tjej,jag är en maskin,kan få närsomhelst,hursomhelst,och även hur osugen jag än är.mitt problem är bara att du skryter om ditt braiga sexliv och din tjej som är så lätt och kommer såååå hårt,men ändå så är hon så jävla på att prova en kukring.2/3,33% av gångerna kommer hon inte,låter d som bra statistik?


   
SvaraCitera

Tözen:

Jag är ingen vanlig tjej,jag är en maskin,kan få närsomhelst,hursomhelst,och även hur osugen jag än är.mitt problem är bara att du skryter om ditt braiga sexliv och din tjej som är så lätt och kommer såååå hårt,men ändå så är hon så jävla på att prova en kukring

Om du upplever det som skryt så var inte det min mening iaf. Men om du kan få ett skönare sexliv med chans på fler orgasmer i samma sex tar du den inte då? Det är ju värt ett försök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergstedt: Det går att få alla tjejer att nå en orgasm. Det gäller bara veta hur.


   
SvaraCitera

Livet och sånt:

Bergstedt: Det går att få alla tjejer att nå en orgasm. Det gäller bara veta hur.

Det vi pratade om var att hon tyckte jag skröt när jag sa att min flickvän har lätt att få orgasm....inte att hon inte fick det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Jag är ingen vanlig tjej,jag är en maskin,kan få närsomhelst,hursomhelst,och även hur osugen jag än är

Rockin', dude [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Rockin', dude

Kollar på porr om jag har tråkigt i uppmuntrande syfte,inte i upphetsande,jag är en jävla maskin.[n]


   
SvaraCitera