Aviseringar
Rensa alla

Den nya appen Lulu


Ämnesstartare

Vad tkr ni om den? 

http://www.policymic.com/articles/76967/this-is-the-most-sexist-app-on-the-internet-and-one-in-four-college-women-use-it  artikeln är väldigt subjektiv, men förklarar conceptet 😛


   
Citera
reben

låter bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
låter bra

vad är bra? 🙂


   
SvaraCitera
reben

shatter:

vad är bra? 🙂

appen?


   
SvaraCitera

Aldrig hört talas om men verkar vara rätt mycket strunt. Lulu får mig dock endast att tänka på Metallicas och Lou Reeeds pinsamma skiva Gråter


   
SvaraCitera
GraGo

Jaja, men då förväntar inte männen sig att kvinnorna klagar när vi har ett register över er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

appen?

ja det fattar jag, men vad är bra med den? 😛


   
SvaraCitera

skulle förmodligen bryta kontakten om jag märlte att någon jag är intresserad av använder något dylikt.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:
skulle förmodligen bryta kontakten om jag märlte att någon jag är intresserad av använder något dylikt.

tough love men så ska det vara, din kärlek vore inte värd ett dyft annars.


   
SvaraCitera

patrick bateman: Lulu får mig dock endast att tänka på Metallicas och Lou Reeeds pinsamma skiva

I AM THE TABLE!
I AM THE TABLE!
I. AM. THE. TABLE!
I
AM
THE
TABLE
I

A
M

T
H
E

T
A
B
L
E

!ELBAT EHT MA I

tumblr_lthm6v9cQ11r5ntkmo1_500.jpg

Table 'em All
Ride the Table
Master of Tables
... And Tables For All
The Table Album (Tablettica)
Table
ReTable
St. Table
Table Magnetic
<3


   
SvaraCitera

Seriöst dock, älskar Metallica men Lulu skivan va way too random. Höjdpunkten var när James började sjunga. Resten va messed up.

OT:
Vågar inte kolla upp en app som får mig att tänka på ZE TABLZ - men kanske tar en titt på det senare.


   
SvaraCitera

Sjukt ihuvudet, hur fan tänker man om man använder en sån.

 


   
SvaraCitera

Hahhaha fyfan vilken efterbliven app. Helt jävla löjligt. 
hahaha wow, undrar vilka som ens använder appen. 

De har i stort sett gjort en app för skvaller. DAFUQ.
Är för trött för att läsa sånt skit haha. 


   
SvaraCitera
reben

shatter:

ja det fattar jag, men vad är bra med den? 😛

information


   
SvaraCitera

Vicarious: I AM THE TABLE!
I AM THE TABLE!
I. AM. THE. TABLE!
I

HAHAHAHA!!! Så glad att nån snappade upp på detta Mycket glad Trodde det dock inte med tanke på trådens innehåll men härligt att du kom in här och kommenterade det! Tack 🙂

Vicarious: Seriöst dock, älskar Metallica men Lulu skivan va way too random. Höjdpunkten var när James började sjunga. Resten va messed up.

Ja Metallica är Hjärta men det där albumet är nog nåt av det konstigaste jag lyssnat på. Lou Reed när han mest pratar om isna bisarra grejer är ju sjuk, det är mest sjukt. 


   
SvaraCitera