Aviseringar
Rensa alla

Den omvända åldersnojan har redan börjat!


Ämnesstartare

Skulle nyss köpa cigg. Blev frågad om leg. När killen ser att jag är född 90, säger han "jaha, 90, du ser väldigt ung ut"

Blev glad [blush]
Vill se ut som 16 hela livet.

Fast jag tror att det mer var det blå håret. När jag var brunhårig fick jag reaktionerna "jaha, är du så liten". Nu är det "jaha, är du så stor!"

Tänkte bara dela med mig.
När är det lämpligt att hetsen över att se äldre ut vänder till viljan att se yngre ut? Tror jag är för tidig egentligen...


   
Citera
Ämnesstartare

Borde jag bli förolämpad istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är positivt att se ung ut hur ung man än är [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anser det som bra att folk tror jag är äldre när de ser mig, antar att det är individuellt.


   
SvaraCitera

Ja, för mig är det ju tvärtom. På senare tid har jag sluppit visa leg på systemet. Blev glad [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är positivt att se ung ut hur ung man än är

ja, då håller man ju längre!

Sterd:

Ja, för mig är det ju tvärtom. På senare tid har jag sluppit visa leg på systemet. Blev glad

Det är skillnad för er killar, ni är ju snyggare när ni är 25.
Tycker tjejer har sin bästa snyggålder runt typ 16, innan babyfettet lämnat ansiktet men dom har tuttar och bra grejer ändå.


   
SvaraCitera

Jag är också 90:a, men har fått höra att jag ser ut som 16 många gånger och jag har inget blått hår att skylla på:( Jag ogillar lite att se så bebisaktig ut XD Men men


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag var 18 trodde folk att jag var runt 25, numera tror folk inte att jag är över 20, vet inte vad jag ska tycka om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Jag är också 90:a, men har fått höra att jag ser ut som 16 många gånger och jag har inget blått hår att skylla på:( Jag ogillar lite att se så bebisaktig ut XD Men men

Tror jag har lättare för att bli glad för att jag faktiskt aldrig misstagits för att vara yngre än jag är hela min tonårstid, bara äldre. När jag var 16 blev jag glad över att höra att jag såg ut som en 20-någonting. Men nu har vindarna vänt! 😀

Och det är som sagt skillnad för er pöjkar, ni ska ju inte se bebisaktiga ut. Ni ska se manliga ut!


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

ni är ju snyggare när ni är 25.

Åh, tack [blush]

framtidstron är död:

Tycker tjejer har sin bästa snyggålder runt typ 16, innan babyfettet lämnat ansiktet men dom har tuttar och bra grejer ändå.

Tråkigt men sant. [sad] Fast 16 är nog att ta i, i alla fall för mig nu när jag kommit upp i ålder. De ser barnsliga ut. Men tonår måste det vara. Sen börjar det patetiska tonårstjejlivet ge resultat; huden blir tantig av alla cigg och allt solande, rumpan börjar dallra av all skräpmat, osv osv.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Och det är som sagt skillnad för er pöjkar, ni ska ju inte se bebisaktiga ut. Ni ska se manliga ut!

True that, har nog endel med att jag är så satans klen:P kanske skulle ta och biffa upp mig^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Sen börjar det patetiska tonårstjejlivet ge resultat; huden blir tantig av alla cigg och allt solande, rumpan börjar dallra av all skräpmat, osv osv.

Ja, har märkt att min kropp redan börjat förfalla alltså 🙁

Sterd:

Fast 16 är nog att ta i, i alla fall för mig nu när jag kommit upp i ålder. De ser barnsliga ut

[mad]
Trodde alla män i grund och botten var hebefiler, förstör inte mitt nyvunna självförtroende

hixaren:

True that, har nog endel med att jag är så satans klen:P kanske skulle ta och biffa upp mig^^

Hur gammal är du? För vissa tar det ju jättelång tid innan de får bredare axlar osv, men det kommer alltid till slut!


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Trodde alla män i grund och botten var hebefiler, förstör inte mitt nyvunna självförtroende

Missförstå mig inte. Jag hade inte tvekat en sekund på en 16-åring. Men jag föredrar nog några år äldre.


   
SvaraCitera

hixaren:

Jag är också 90:a

framtidstron är död:

Hur gammal är du?

[crazy]

är ju inte särskillt bredaxlad, men är spinkig i resten av mig också xD

funderar på att ta upp min ungdomstids tränande:P då skulle jag iaf se ut som 18 kanske XD
haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Missförstå mig inte. Jag hade inte tvekat en sekund på en 16-åring. Men jag föredrar nog några år äldre.

det är iofs mycket sundare att föredra sådana som inte ser ut som småungar, men ja. Ändå!


   
SvaraCitera