Aviseringar
Rensa alla

Den perfekta näsan?


Ämnesstartare

Hur ser den egentligen ut, den perfekta näsan? Beskriv gärna utförligt, då jag själv inte har någon aning.
Observera att vi pratar näsor på det kvinnliga könet...

Hur viktig är näsa egentligen? Om den ser förfärlig ut, är det liksom kört då? Skulle du rekommendera en person med hemsk näsa att operera? Även om resten av ansiktet är fint?


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker min näsa är den perfekta näsan.


   
SvaraCitera

Hur jävla roligt vore det om alla hade likadana näsor och tyckte likadant om näsor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur jävla roligt vore det om alla hade likadana näsor och tyckte likadant om näsor

Inte jätteroligt. Vill ändå veta hur ni tycker om näsor...
Min näsa är till exempel konstig, stor, krokig och sned. Tycker ändå den är snygg (eller i alla fall att JAG är snygg).
Skulle ändå hellre ha en rak symmetrisk näsa som smälter in lite bättre. Min näsa är väldigt annorlunda från de flesta näsor, och det kunde vara sköt att inte ha den då mitt utseende är annorlunda i övrigt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Tycker min näsa är den perfekta näsan.

Hur ser din perfekta näsa ut då?


   
SvaraCitera

PS tycker stora näsor är nice och snyggt. Ofta karaktäristiskt.
Vill nog även påstå att min pojkväns näsa är JÄVLIGT snygg och ganska stor.


   
SvaraCitera
höna

skulle hellre ha en större rakare näsa en den jag har


   
SvaraCitera

uurruurr:

Hur ser din perfekta näsa ut då?

Image
[blush] HAHA ok här är den. liten, passar mitt ansikte och gillar min piercing.


   
SvaraCitera

beror på vem de sitter på.
Här om dagen såg jag en brud som hade en sån stor näsa så att hon såg ut som den lila figuren i mumindalen. Fast det var ju bara gulligt.


   
SvaraCitera

En gång såg jag den. Det var jul och våra blickar möttes. Den försvann in i folkmassan och ut bland snöflingorna. Ibland tänker jag på den där näsan.

Var är du nu?


   
SvaraCitera

[bigsmile][tired]


   
SvaraCitera

isola:

Hur jävla roligt vore det om alla hade likadana näsor och tyckte likadant om näsor

Du anar inte hur jävla simpelt det hade varit! [smile]


   
SvaraCitera

tevepro:

Var är du nu?

[blush][blush]


   
SvaraCitera

Jag kan verkligen inte formulera någon åsikt om näsor men ibrahimovic har ju en respektingivande näsa kanske.


   
SvaraCitera

Näsa är viktigt när det kommer till ytlighet bara. Uppåtnäsor är aldrig fina eller charmiga. Sådana där trubbiga, röda, uppåtnäsor. Fyhej.


   
SvaraCitera