Aviseringar
Rensa alla

Den perfekta pojkvännen!


Min perfekta pojkvän är inte tjafisig, grälig eller blir defensiv vid "kritik". Usch för sådana testosteronfasoner. Gräl är aldrig ett tecken för varken hälsosamma förhållanden eller hälsosamma individer, det är bara en myt man hittat på för att de som grälar tycker om sexet efteråt, eller något. Jag vet inte. Det är inte sant iaf.


   
SvaraCitera

Min perfekta pojkvän ska även ha gröna ögon, mörkbrunt hår, lagom smal kropp, en väl synlig magruta och gärna en ganska stor kuk. Den måste inte vara jättestor.. men.. över medel, aah. Gillar också rockers, mums säger jag bara!


   
SvaraCitera

ellut:

alldeles perfekta pojkvännen

Tror inte på perfektion.

ellut:

hade min pojkvän inte haft den snyggaste hockeyrumpan i världen hade de inte varit vi nu

Trollar du?


   
SvaraCitera

snäll är också viktigt. Glömde snäll. Vill ha ens snäll pojkvän. Och mjuk. Lite som en bärbar kudde, ungefär. Fast man slipper bära på den, den går själv!


   
SvaraCitera

Nobody is perfect,
until you fall in love with them. [cute]

Min pojkvän är min pojkvän för att jag älskar verkligen personen jag blir när jag är med honom. Han är en av de få som jag kan vara mig själv på riktigt med [smile]
Sedan också för att vi båda hatar facebook, spelar WoW, älskar monty python och mel brooks.
Han tar också hand om mig, tycker om mina små skavanker och han blev inte intresserad av mig på grund av mitt utseende.
Han beter sig heller inte som en Asshat och är så gosig så [cute] Och så gör han mig så himla lycklig [love] och jag gör honom lycklig också vilket gör mig ännu lyckligare [love]

åh herreguuud vilket trams jag nyss skrivit [blush]


   
SvaraCitera

ellut:

Haha, hade min pojkvän inte haft den snyggaste hockeyrumpan i världen hade de inte varit vi nu

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Nobody is perfect,
until you fall in love with them.

!!! precis så jag känner också [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Trollar du?

ja? gör inte du?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tror ej på perfekta pojkvänner

[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

[cry][cry][cry]

men sluta!!![cry] du vet att jag tycker om dig!!!!!!![sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men sluta!!![cry] du vet att jag tycker om dig!!!!!!![sad]

mmh skojade bara förlåt[blush]


   
SvaraCitera

Buddah:

Min perfekta pojkvän är Nachac, för att han är Nachac.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

mmh skojade bara förlåt[blush]

okejrå[blush]


   
SvaraCitera