Aviseringar
Rensa alla

den sämsta musiken


Ämnesstartare

när kom den sämsta musiken?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

df rqp: 2009


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: 2009


   
SvaraCitera

Eh.... Finns väl skit inom de flesta år. Skulle väl dock säga 2001 för allt nu metal trams.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: 2001


   
SvaraCitera
reben

2001 elr 1944. råkade tyvärr rösta på 2009 men det menar jag INTE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-01 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ju komma på asbra grejer som släpptes alla de åren. eller, inte säker på 1944, har bara svepande koll på faktiska årtal grejer kom då.
hade du haft 1992 som ett alternativ, dock. efter det glada 80-talets bögerier, men före pandornas intåg. släpptes väl bra grejer då också, men kan nog inte nämna något på rak arm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

80-talet har en del skräp. men det har vi också nu. tänker främst på jan terri ''losing you''.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
80-talet har en del skräp. men det har vi också nu. tänker främst på jan terri ''losing you''.

är 1993 åttiotalet eller nu menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej. jag menar att 80-talet har en del skräp och att samma sak gäller 2000-talet. jan terris låt är tillhör enligt mig  iaf listan av de sämsta från 1981-2009


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1992 var ju bäst (om man diggar Alternative Rock)

svarar 2009, i princip helt oreflekterat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musiken och ljudet dvs inspelnings tekniken är idag mkt sämre som man hör i många olika musik genrer . Bästa ljud albumen är ifrån mitten av 80-talet och till 98 . Bättre teknik men sämre ljud 🙁  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Musiken och ljudet dvs inspelnings tekniken är idag mkt sämre som man hör i många olika musik genrer . Bästa ljud albumen är ifrån mitten av 80-talet och till 98 . Bättre teknik men sämre ljud 🙁  

inspelningstekniken är mycket bättre. mvh, ljudtekniker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

inspelningstekniken är mycket bättre. mvh, ljudtekniker.

Nix 80-90 tals ljudet rock och metal) är bättre eller är lika bra och låter lika bra speciellt på vinyl . Idag är musik förstärkt och inte tala om loudness/ mixad och väldigt komprimerad ^^ 


   
SvaraCitera