Aviseringar
Rensa alla

Den sista dagen


Ämnesstartare

vad händer under den?
Fantisera.
och hur blir själva upplevelsen när världen tar slut?


   
Citera
Ämnesstartare

skulle nog mest sitta och äta chips och dricka vin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

skulle nog mest sitta och äta chips och dricka vin

Inte vad ni personligen gör utan vad som händer i allmänhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

Inte vad ni personligen gör utan vad som händer i allmänhet

med vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

med vad?

vilka funktioner i universums infrastruktur förändras eller bryter för att nå en punkt där det hela kommer att upphöra och hur kommer det att märkas och kännas för allt som har förmåga att besitta de egenskaperna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle säga att den dagen mestadels består utav lugn och harmoni för min del. Det lär givetvis vara kaos på gator och torg though.. Vet inte hur det kommer påverka mig ännu.

Men kan tänka mig att jag kommer leta mig ut någonstans där folk inte vistas, gärna något ställe med vacker utsikt. Där sätter jag mig på en stol och dricker den dyraste whiskyn jag kan få tag på, samt röker ett visst antal cigg-paket.

[smile]


   
SvaraCitera
Lounge

Monty Cantsin:

vilka funktioner i universums infrastruktur förändras eller bryter för att nå en punkt där det hela kommer att upphöra och hur kommer det att märkas och kännas för allt som har förmåga att besitta de egenskaperna

chips o vin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

chips o vin

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

vilka funktioner i universums infrastruktur förändras eller bryter för att nå en punkt där det hela kommer att upphöra och hur kommer det att märkas och kännas för allt som har förmåga att besitta de egenskaperna

Det har ingen betydelse såvida allt bara försvinner ASAP! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

vad händer under den?
Fantisera.
och hur blir själva upplevelsen när världen tar slut?

dt blir en stor spricka i jordskorpan. aktiva och inaktiva vulkaner får utbrott. Vita huset delas på mitten. för det är i USA som allt händer. som alltid. Obama håller ett oförglömligt tal. djuren flyr. folk tar sina liv.


   
SvaraCitera