Aviseringar
Rensa alla

Den sjukaste fetischen?


Sagitta:

Jag har en fetisch som går ut på att jag blir slagen i ryggen med en bok.

Fan vad hett


   
SvaraCitera

Wild:

Snuff alltså?

Nej, stympning.


   
SvaraCitera

Att ha sex, fyfan vad snuskigt det är.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Nej, stympning.

Fetischen heter "stympning"?

Snuff är en typ av film där människor påstås ha dödats framför kameran för filmens skull

Over and out


   
SvaraCitera

Wild:

Fetischen heter "stympning"?
Snuff är en typ av film där människor påstås ha dödats framför kameran för filmens skull

Då är det ganska uppenbart att det finns en skillnad.


   
SvaraCitera

Wild:

Fetischen heter "stympning"?

Snuff är en typ av film där människor påstås ha dödats framför kameran för filmens skull

Jag är väl medveten om vad snuff är. Stympning är när man får en lem eller dylikt avkapat. Vad fetishen/parafilin heter vet jag inte.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Jag är väl medveten om vad snuff är. Stympning är när man får en lem eller dylikt avkapat. Vad fetishen/parafilin heter vet jag inte.

Jo det vet jag med, alltså går det nog under rubriken snuff?


   
SvaraCitera

Wild:

Jo det vet jag med, alltså går det nog under rubriken snuff?

Nej, stympa är att kapa av någon lem, inte att dö (även om följden kan bli död).


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Nej, stympa är att kapa av någon lem, inte att dö (även om följden kan bli död).

Så du menar att det är mildare att stympa av en lem än att dö? Står "sjukaste" = Absolut sjuka


   
SvaraCitera

Wild:

Så du menar att det är mildare att stympa av en lem än att dö? Står "sjukaste" = Absolut sjuka

Vad vill du mig?


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Vad vill du mig?

Forcera underkastelse, uppenbarligen


   
SvaraCitera

kom upp en spamreklamruta för ett tag sen när jag använde en offentlig dator.
"Nu kan din innersta fantasi få komma fram,de sexiga tjejerna bla bla & bla bla är utklädda till rabbier och smiskar varandra med julskinka"
I bakgrunden var det en silikonbrud i lösmustasch, hatt och rock smiskandes en annan utklädd brud med en gigantisk julskinka

jag skrattade


   
SvaraCitera

det är uppenbart att frimurarna har saker att dölja. rent sexuellt, alltså.

edit: tänkte länka bild, men det blir uppenbart lurig jude istället. de har också märkligheter för sig.

Image


   
SvaraCitera

snuff[cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

isola:

Nu kan din innersta fantasi få komma fram,de sexiga tjejerna bla bla & bla bla är utklädda till rabbier och smiskar varandra med julskinka"
I bakgrunden var det en silikonbrud i lösmustasch, hatt och rock smiskandes en annan utklädd brud med en gigantisk julskinka

Hur visste dom att det var min innersta fantasi?[chocked][chocked]

Och jag förstår dig, skulle själv dött


   
SvaraCitera