Aviseringar
Rensa alla

den slutgiltiga lösningen på invandrarfrågan


Ämnesstartare

jag har en liten lista över åtgärder som bör vidtas för att sverige ska bli ett anständigt land. en av dessa åtgärder har med invandrare att göra.

situation: sverigedemokraterna har i dagsläget ett relativt stort stöd, främst bland landsförrädare från sveriges sydligare delar. något som då och då anges som en förklaring till detta är att skåne är relativt invandrartätt. jag är inte helt insatt i just sverigedemokraternas lösning på problemet, men något som ofta tas upp är problem med assimilering och dylikt.

problem: i och med att de södra delarna av sverige är såpass invandrartäta, i synnerhet i vissa områden, så kan man, om man lider av någon sorts utvecklingsstörning, dra slutsatsen att invandrarna bör kastas ut och att fortsatt invandring bör stoppas helt. detta är efterblivet. problemet, som jag ser det, är att de snapphanar som befolkar skåne inte upplever att invandrarna har anpassat sig i nog stor grad. att detta är det upplevda problemet bland de som anser att invandring är dåligt kan vi nog alla komma överens om, även om bakomliggande orsaker kan vara helt andra. men detta är den åsikt som ofta läggs fram i diskussioner på ämnet.

analys: invandrare har inget problem med att assimilera sig eller på annat vis anpassa sig till det svenska samhället. problemet som sverigedemokrater och annat avskum gör är att utgå från att skåne är en fullvärdig del av det svenska samhället. ställ dig själv frågan, om du kom till sverige som invandrare, skulle du vilja bli skåning? vi vet nog alla svaret på denna fråga. att säga att invandrarna har problem med assimilering till det svenska samhället är helt enkelt osanning. vad de har problem med är, som alla oss renrasiga svenskar, att de inte gillar skåningar, vilket, ironiskt nog, gör invandrarna mer välanpassade till det svenska samhället än sverigedemokraterna, som ju har en mycket stor del av sin väljarbas i just skåne.

lösning: stoppa invandringen till skåne. jag tycker att denna behandling av behövande människor är inhuman. jag själv skulle inte acceptera att bli indoktrinerad i den skånska härvan av osvenskhet, landsförräderi och dålig smak. varför skulle invandrarna? flytta de invandrare som kan skriva under på denna åtgärd till mer civiliserade delar av sverige, så kommer problemet lösa sig självt.

diskutera. vad tycker ni om saken?


   
Citera
Ämnesstartare

tycker det hade varit bra om Karl XI hade fått igenom sina planer på att deportera skåningarna och ersätta dem med lojala invånare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tycker det hade varit bra om Karl XI hade fått igenom sina planer på att deportera skåningarna och ersätta dem med lojala invånare.

säga vad man vill om deportering som straff för landsförräderi, men det är bättre än inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

diskutera. vad tycker ni om saken?

+1 till dig, som vanligt. Klockren analys.


   
SvaraCitera

Mycket Skåne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde tråden skulle handla om judefrågan när jag såg rubriken


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

vad de har problem med är, som alla oss renrasiga svenskar, att de inte gillar skåningar,

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

trodde tråden skulle handla om judefrågan när jag såg rubriken

nu anser jag ju även att judar också förtjänar bättre än att interneras i skåne.

Blivande_japan:

[love]

om man sedan kan kalla det för ett problem är väl en definitionsfråga. jag menar, vill man anpassas till det svenska samhället så är det ju en merit att hata skåningar. vill man anpassa sig till malmö så är det ju uppenbarligen ett problem. men eftersom invandrarna verkar vara bättre och mer principfasta än skånskfödda personer på denna punkt så vore det snarare rimligare att förvänta sig av skåningarna att de anpassar sig efter invandrarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

trodde tråden skulle handla om judefrågan när jag såg rubriken

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag själv skulle inte acceptera att bli indoktrinerad i den skånska härvan av osvenskhet, landsförräderi och dålig smak.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som en vettig plan. Dock tror jag även att vi bör stoppa invandringen från Skåne, i alla fall till Sverige (utomlands får skåningarna gärna flytta). Detta hade löst väldigt många problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Låter som en vettig plan. Dock tror jag även att vi bör stoppa invandringen från Skåne, i alla fall till Sverige (utomlands får skåningarna gärna flytta). Detta hade löst väldigt många problem.

jag är inte helt säker på den saken. nog för att skåningarna är ett jävla pack, men det innebär ju i sin tur att de skåningar som inte accepterar situationen har ett minst lika stort behov av asyl som krigsflyktingar, vilka ju faktiskt ges asyl i sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

&playnext_from=TL&videos=P5JVdUiLgLs

YES
nilo är bra på att göra reklam


   
SvaraCitera