Aviseringar
Rensa alla

Den största sexuella myten


Ämnesstartare

Det som åsyftas EGENTLIGEN finns, dock är en del folk okunniga då det inte är vad folk tror att det är, alltså att folk tror att det är en hinna i ordets betydelse vilket som nämnts ovan inte stämmer. Ordet leder fel och borde bytas ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som folk sagt är det ett veck, så det finns inget som täcker hela hålet. Det är alltså bara en hudkant vid slidöppningen, som tänjs ut eller spricker när det tvingas till det. Vissa saknar mödomshinna, andra tänjer ut sina vid fysisk aktivitet innan sin sexdebut.
Det borde ju du som tjej redan ha märkt? Att det inte sitter en fet hinna som täpper igen?
Och självklart finns själva hudkanten, annars skulle inte så många tjejer vara trånga innan de har sex och sedan sluta vara det efter debuten.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Lajnowh: ARG

hehehe[smile]


   
SvaraCitera

Traditionell:

Det som åsyftas EGENTLIGEN finns, dock är en del folk okunniga då det inte är vad folk tror att det är, alltså att folk tror att det är en hinna i ordets betydelse vilket som nämnts ovan inte stämmer. Ordet leder fel och

hehehehheheh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

hehehehheheh

Vad?


   
SvaraCitera

Traditionell:

Vad?

jag tycker det var roligt, därför skrattade jag litet. plus att jag stör mig på människor som är öppet (antagligen???) extremhögervridna och inte skäms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

som är öppet (antagligen???) extremhögervridna och inte skäms.

Käft på dig din lilla fjant. Förstår att du är emot oliktänkande, det är ju inte så lite dubbelmoral det, jag skrattar åt dig för du är en sån som inte finns i verkliga livet, för där är du en fegis som bara håller käft. Skönt att internet finns för såna som dig 🙂 Fjant.

I din trånga skalle ska väl alla vara sossar eller miljöpartister?


   
SvaraCitera

Traditionell:

för du är en sån som inte finns i verkliga livet,

existensiell fråga:

om jag inte finns, vad är jag? vad är jaget, och vem uppfattar jaget? Är det jaget självt eller får vi en bild av oss själva av hur andra uppfattar vårat jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

existensiell fråga:

om jag inte finns, vad är jag? vad är jaget, och vem uppfattar jaget? Är det jaget självt eller får vi en bild av oss själva av hur andra uppfattar vårat jag?

Du är en feg jävel som aldrig skulle vågat öppna käften irl. Så enkelt är det. Dessutom är du full av dubbelmoral och är inte minst off topic. Så stick iväg till din lilla Stalin eller Lenin eller vem du nu sympatiserar med.


   
SvaraCitera

Traditionell:

I din trånga skalle ska väl alla vara sossar eller miljöpartister?

jag är svensksvensksvensk och min släkt har varit svensk sen urminnestider fast jag vet inte vad det har här att göra. skulle förövrigt gärna ha lite utländskt påbrå, eller en förälder så man kan något coolt språk ingen annan kan. fast det hör ju ioförsig inte heller hit.

varför svarar du både på pm och här? vart har du fått alla saker du påstår om mg ifrån? varför är du arg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

varför svarar du både på pm och här? vart har du fått alla saker du påstår om mg ifrån? varför är du arg?

Är inte ett dugg arg, jag kan skilja på verklighet och internet. Du ska såklart ändå bemötas och behandlas så som du förtjänar.
Är man idiot (är emot allt och alla som inte är sossar mer eller mindre) så ska man behandlas som en sådan.


   
SvaraCitera

Traditionell:

Du är en feg jävel som aldrig skulle vågat öppna käften irl. Så enkelt är det. Dessutom är du full av dubbelmoral och är inte minst off topic. Så stick iväg till din lilla Stalin eller Lenin eller vem du nu sympatiserar med.

Du är inte mycket bättre själv, ska man försöka äga någon via internet ska det göras med stil och inte med "din jävla fjant" eller "sosse", FÖR DET HAR VI JU ALDRIG HÖRT FÖRUT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4chan:

FÖR DET HAR VI JU ALDRIG HÖRT FÖRUT.

Jag skiter i henne. Men som ja skrev ska hon bemötas som hon gjort sig förtjänt av. Bara hennes dubbelmoral är ju illa nog i sig. Dessutom debatterar jag inte med någon som ger en bild av sig själv och som vill leva på att verka lite småblåst.


   
SvaraCitera

verkligen inte....


   
SvaraCitera

Coolt med lite nyskapande funderingar här på UM...


   
SvaraCitera