Aviseringar
Rensa alla

Den stora Chibibbi-tråden


Ämnesstartare

Här kan Chibbi skriva/göra/posta vad hon vill, och vi kan imponeras av denna brud. Vi kan även förklara hur himla imponerande hon är, för henne, när hon behöver det. Vi kan skicka cyberkramar. Allt chibbieskt är tillåtet.

Harry-and-Draco-harry-and-draco-8270144-


   
Citera
Ämnesstartare

RodnarRodnarRodnar

vad du generar mig, fröken! Rodnar

 

(tack för trå'n Rodnar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chiiib! Du är en jättefin tjej. Jag tycker verkligen om hur du sprider positiv energi omkring dig och hur du får alla att känna sig sedda. Jag är ganska säker på att du kommer att ta dig dit du vill i livet, och jag ser fram emot att få se dig nå dit! KRAM 

sonny


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart grabben ska ha tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
klart grabben ska ha tråd

menar't!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker vi skall av(s/r?)ätta alla moderatorer och inrätta Chibibbi som ensam upplyst despot på den positionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Jag tycker vi skall av(s/r?)ätta alla moderatorer och inrätta Chibibbi som ensam upplyst despot på den positionen.

(s, pga mice är en av dem :$)i second that! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

(s, pga mice är en av dem :$)i second that! 

Nja det är egentligen bra hon kan vara en av dom vi låter fria i skenprocesserna mot dom gamla modsen för att ge hela rättegången ett skimmer av legitimitet och rättssäkerhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nja det är egentligen bra hon kan vara en av dom vi låter fria i skenprocesserna mot dom gamla modsen för att ge hela rättegången ett skimmer av legitimitet och rättssäkerhet.

åh, okej, då går jag med på det med. är det nu vi kör namninsamling á la stereo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

åh, okej, då går jag med på det med. är det nu vi kör namninsamling á la stereo?

Nja det låter lite vekt, vi samlar en lagom mängd mängd människor som är med på detta koncept och sedan bjuder vi in alla moderatorer till en umträff i någon lämplig lokal där vi efter några timmar låser dörrarna och inleder processerna allt efter gammal hederlig Stockholms blodbadmodell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: erlig Stockholms blodbadmodell.

fast nu kan de ju läsa dina planer. du är så låst i en dag nu. alla verkar få löjligt korta låsningar hela tiden nu. väntar på min.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

fast nu kan de ju läsa dina planer. du är så låst i en dag nu. alla verkar få löjligt korta låsningar hela tiden nu. väntar på min.

Mhm och inga varningspoäng heller, känner mig mindre motiverad att skriva något nu pga detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mhm och inga varningspoäng heller, känner mig mindre motiverad att skriva något nu pga detta.

saknar också poängsystemet. då kunde man åtminstone sikta in sin låsta vecka rent praktiskt med vad som krävdes av en borta från datorn osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

saknar också poängsystemet. då kunde man åtminstone sikta in sin låsta vecka rent praktiskt med vad som krävdes av en borta från datorn osv.

Ja nu blir planering uppfuckad plus att det var en fin meritlista att kolla på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja nu blir planering uppfuckad plus att det var en fin meritlista att kolla på.

haha ja. gillar hur idiot alltid gav 2 poäng. det var ett säkert kort. 


   
SvaraCitera