Aviseringar
Rensa alla

Den stora hårborttagningstråden


Ämnesstartare

Hårborttagning, något ni har funderat på? Vart någonstans? Nu räknar jag alla typer av agerande som resulterar i att man har mindre hår på kroppen än vad man hade innan. Hur går tankarna, vad för hår vill ni mest göra er av med på kroppen? [cool]


   
Citera
Ämnesetiketter

Själv är jag ganska mycket hårig, kanske inte som din lokala pizzabagare, men helt klart mer än killar i min ålder är.

Än så länge bryr jag mig inte om min behåring. Rakar bort skägg men det är så simpelt för jag har ingen ordentlig skäggväxt så det ser bara dumt ut att ha kvar det.

Annars har jag hårig mage och rygg. Inget jag personligen bryr mig om. Men om jag skulle få en flickvän någon gång och hon sa åt mig att fixa det av någon anledning skulle jag fixa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken stor tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

vilken stor tråd

Namnet är inte beskrivande utan pekar bara på ambitionsnivån som det är nu. [smile] I forsättningen lått oss vara on topic!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrObba:

Annars har jag hårig mage och rygg. Inget jag personligen bryr mig om. Men om jag skulle få en flickvän någon gång och hon sa åt mig att fixa det av någon anledning skulle jag fixa det.

Det är ju vem du är, du får fixa en tjej som gillar allt med din kropp! [cute][cute]

Min poäng är att det är lättare för en kille att hitta tjejer som gillar män med hår, än vad det är för kvinnor att hitta män som gillar håriga kvinnor. True story.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrObba:

Själv är jag ganska mycket hårig


   
SvaraCitera

Asha:

Hårborttagning, något ni har funderat på? Vart någonstans?

du kan ju börja med att prata om den hårborttagning du ägnar dig åt?


   
SvaraCitera
zIGGE

Alltså what.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaxade benen framför tvn igår. RATSCHHHHHHHHHHHHHHhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är också abnormt hårig,inte just på magen eller ryggen(kal) men där emot ben,armar,fötter och händer...
Nävarna är bara lite fjunig men fötterna är faktiskt skämmigt, har 1cm hårstrån ute på stortån som sprider sig till lilltån där längden har minskat(man skulle kunna dra en liknelse till hobbitarna i sagan om ringen), ingenting ja har komplex för men där emot gör det förbaskat ont att ha foppatofflor då det luvas.

Någon som vet ett permanent borttagningsmetod/medel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vaxade benen framför tvn igår. RATSCHHHHHHHHHHHHHHhh

Min hjälte! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vagnslere:

Någon som vet ett permanent borttagningsmetod

Duuu kaaan vaxa hela din bröst och fästa det sen bak på en buss och invänta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska vaxa armhålorna när jag har duschat om ca 30 min


   
SvaraCitera

jag ansar bara fittan. inget annat.


   
SvaraCitera
höna

enhimmelskdrog:

ska vaxa armhålorna när jag har duschat om ca 30 min

gör inte det cp ont?

vaxade bikinilinjen en gång, fick värsta blåmärket. ska aldrig göra om.

ont så rakar ja mig ibland. lite här å var. inte så ofta på vintern dock.


   
SvaraCitera