Aviseringar
Rensa alla

Den stora jobbtråden


Ämnesstartare

Crypto:

Om du gillar sådant så är den utbildningen på 6 heldagar.

Skulle få vara en allt bra lugn fors för att jag skulle lägga mitt liv i händerna på någon som endast hade sex dagars utbildning [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa högskole utbildning. Så fick jag jobb.

Gör det för jobbets skull du kommer inte att ångra dig. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsystem:

Lagerjobb, fabriksjobb

Mjo, men hur lyckas jag få de då? [crazy]

Crypto:

Fast minns inte om de sa att den utbildningen kostade något vilket den borde göra[tard]

Ah det kan vara värt! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Skaffa högskole utbildning. Så fick jag jobb.

Nu kommer jag låta jättegnällig, men jag kan inte tro att någon med högre utbildning än möjligen högstadiet gör sådana grammatiska fel som du ganska ofta gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skulle få vara en allt bra lugn fors för att jag skulle lägga mitt liv i händerna på någon som endast hade sex dagars utbildning [censur]

Jag gjorde det igår, gick skitbra [y]
Var iof nära o välta en gång men är man bäst så gör man inte det [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Jag gjorde det igår, gick skitbra [y]
Var iof nära o välta en gång men är man bäst så gör man inte det [cool]

Verkar läskigt. Men skulle nog prova, om det var en lugn liten fors. [blush]
Har du/ska du utbildat dig till forsränningsinstruktör (eller vad det nu heter)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Verkar läskigt. Men skulle nog prova, om det var en lugn liten fors. [blush]

Dem värsta var inte så värst farliga ändå så du borde åka upp till dem i Idre o sen in i Norge o åka med dem 😉

isola:

Har du/ska du utbildat dig till forsränningsinstruktör (eller vad det nu heter)?

haha nejnej.
klassen åkte detta, en del utav våran utbildning att testa på en massa roligt då vi kanske kommer göra sådana här utflykter med jobbet sen [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Dem värsta var inte så värst farliga ändå så du borde åka upp till dem i Idre o sen in i Norge o åka med dem 😉

lurar du in mig på farligheter nu? [cry]

Crypto:

haha nejnej.
klassen åkte detta, en del utav våran utbildning att testa på en massa roligt då vi kanske kommer göra sådana här utflykter med jobbet sen [cute]

Aha, roligt jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

lurar du in mig på farligheter nu? [cry]

haha kan åka med dig om du är så orolig 😉
vi fick dock skriva på självrisk innan vi åkte mot Norge så farligt kan det bli [cute]
dagen innan hade några tyskar inte lyssnat på instruktörerna så det blev farligt för dem små båtarna tyskarna åkte i och de större som andra tyskar och andra åkte i.

isola:

Aha, roligt jobb.

Låter nog enklare än det är [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Låter nog enklare än det är [cute]

Precis som dagisfröken [wink]

Crypto:

vi fick dock skriva på självrisk innan vi åkte mot Norge så farligt kan det bli [cute]
dagen innan hade några tyskar inte lyssnat på instruktörerna så det blev farligt för dem små båtarna tyskarna åkte i och de större som andra tyskar och andra åkte i.

Ojdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsystem:

Jag jobbar då som VVS-tekniker och projekter VVS-system för det mesta, då främst ventilation. Så här ser det ut hos mig.

såg ju jätte avancerat o seriöst ut det där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Precis som dagisfröken [wink]

Jag gillar unga dagisfröknar [wink][wink][wink]
If you get the picture [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nu kommer jag låta jättegnällig, men jag kan inte tro att någon med högre utbildning än möjligen högstadiet gör sådana grammatiska fel som du ganska ofta gör.

Orka [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbar på Telias kundtjänst. Egentligen är jag anställd av Proffice och uthyrd dit, men det verkar inte vara så stor skillnad.

Jävla soft, massa trevligt folk och sånt.

S3ON:

Vill ha ett skitjobb, som ej kräver utbildning, något som man lär sig på några dar. [cute]

Mitt jobb hade fyra veckors utbildning. Låter det lagom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mjo, men hur lyckas jag få de då?

Leta?

funboy1:

såg ju jätte avancerat o seriöst ut det där

Jobb är seriöst. [party]


   
SvaraCitera