Aviseringar
Rensa alla

Den stora tråden för Freudianska Avsugningar!


kuk tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizdakurac:

kuk tråd

Kuk att du trivs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://gyazo.com/189e35a4d125a56e24b433cd8b1bf88c

Dagens Freud@facebook

Skrattade löjligt högt[blush]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Plato

                                


   
SvaraCitera

när jag handlade och sa till min kompis att nu stoppar jag ner pengarna i fittan


   
SvaraCitera

Tänkte köra en bro fist med min bror men tänkte att jag är ju ingen bro så det går inte så jag försökte tänka ut något annat i stil med det, öppnade munnen alltför fort och höll fram knytnäven och sa "fist me" Ledsen har nog aldrig rodnat så mycket. Som tur var var det bara hans tjej som var inom höravstånd.


   
SvaraCitera

nöbby:
Tänkte köra en bro fist med min bror men tänkte att jag är ju ingen bro så det går inte så jag försökte tänka ut något annat i stil med det, öppnade munnen alltför fort och höll fram knytnäven och sa "fist me" Ledsen har nog aldrig rodnat så mycket. Som tur var var det bara hans tjej som var inom höravstånd.

hahahahahahhaha


   
SvaraCitera

nöbby: "fist me"

haha Hjärta


   
SvaraCitera

nöbby: Tänkte köra en bro fist med min bror men tänkte att jag är ju ingen bro så det går inte så jag försökte tänka ut något annat i stil med det, öppnade munnen alltför fort och höll fram knytnäven och sa "fist me"  har nog aldrig rodnat så mycket. Som tur var var det bara hans tjej som var inom höravstånd.

hahahah hade du inte rodnat hade det ju varit helt lugnt :$


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

hahahah hade du inte rodnat hade det ju varit helt lugnt :$

Haha neeej, hade ju varit jätteobehagligt om jag typ bara tittat honom gravallvarligt rakt i ögonen :((.


   
SvaraCitera

nöbby:

Haha neeej, hade ju varit jätteobehagligt om jag typ bara tittat honom gravallvarligt rakt i ögonen :((.

hahah vadå varför måste det vara en grej... alternativet är ju att garva ba :$


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

hahah vadå varför måste det vara en grej... alternativet är ju att garva ba :$

Kan ju inte slå av eller på rodnad i vilket fall som helst, om ändå liksom! Jaa han flinade, sa nej tack och sen skrattade vi bort det tillsammans Rodnar


   
SvaraCitera

Han kanske inte insåg felsägningen. Han kanske fortfarande inte incest... 

..

Den håller


   
SvaraCitera

minns att det var någon amerikansk eller svensk reporter/programledare som gjorde en slip i tv nån gång, men minns inte hur var när. såg d på youtube

Anyway, i somras besökte jag min syrra i USA och en dag hängde jag, hennes svärmor och min 3-åriga systerson ute på bakgården, vi blåste såpbubblor. Det gick inte så bra för svärmodern, men däremot fick jag jättemånga när jag blåste. Och vad flyger inte ur hennes mun om inte "oooh look at that, your auntie is a professional blower", varpå vi båda brister ut i ett asgarv 😀 "oh, that came out wrong!" sa hon, jag hade dött av skam om det var någon annan, men hon är så jävla skön så det var ba kul!


   
SvaraCitera