Aviseringar
Rensa alla

den stora tråden om att frankrike för det mesta är olidligt pompöst men ibland bra


Ämnesstartare


   
Citera
Lounge

gillar vin o baguette................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fransk film.[love]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De två bra sakerna med frankrike


   
SvaraCitera

franska badvakter är bland det värsta som finns. fan vad usla de är. Blir arg när jag tänker på dem. Men utan dem är det säkert ett fint land och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

mm
http://open.spotify.com/track/2kL7tolrRDfkcTmeiLssaU

juste

(stjyss't)

El Guaje:

franska badvakter är bland det värsta som finns. fan vad usla de är. Blir arg när jag tänker på dem.

vad gör de?

El Guaje:

Men utan dem är det säkert ett fint land och så.

nej, fransoser är ett både påfluget och högdraget folk

Budolicious:

De två bra sakerna med frankrike

e deathspell omega bra mycket coolare eller

med tanke på namnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

e deathspell omega bra mycket coolare eller

Än Alcest? Ah, lite coolare är de nog allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Än Alcest? Ah, lite coolare är de nog allt.

men alcest kanske har en större subversiv kraft genom sin lismande och spröda estetik

mången ung hysterika har nog gått oåterkalleligen förlorad till de förrädiskt smeksamma tonerna av souvenirs d'un autre monde


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

vad gör de?

En gång gillade de av någon anledning inte vart jag ställt mina skor men då människan inte kunde engelska gick det inte kommunicera med honom så det slutade med att han tog dem och slängde dem i en soptunna. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

men alcest kanske har en större subversiv kraft genom sin lismande och spröda estetik

Deathsepll är mer svårlyssnat, alltså lite mer pretto (och anses därför som coolare i bm-kretsar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Deathsepll är mer svårlyssnat, alltså lite mer pretto (och anses därför som coolare i bm-kretsar)

gillar låten

tycker inte att man kan vara pretto och svårtillgänglig om man heter deathspell omega [smile]

DEATHSPELL OMEGA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen har seriöst nämt Daft Punk än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Ingen har seriöst nämt Daft Punk än?

visste att nån skulle komma in o skriva detta

men nej tycker inte daft punk är så viktigt jämfört med andra saker... vet du att låt nr 3 i min första post är gjord av farsan till en i daft punk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I tre av de fyra/fem städer jag besökt i landet har jag bemötts av näsor i vädret och i frammanad avsky rynkade överläppar.

En vän skulle i Nice fråga en gentleman, som spatserade med båda armarna bakom ryggen, om vägen varpå sagd gubbe höjde näsan högt och sa "nnNo!" och fortsatte gå i långsam takt.

I Lille fick jag höra på turistmottagningen att de inte hade något lägre än fyrstjärniga hotell och om det var över vår "personliga standard" kanske inte det var en stad för oss, hittade fem vandrarhem på ett internetcafé direkt efteråt.

Undantaget kanske är Paris de gånger jag varit där med familjen, men då spenderades det mycket pengar och jag behövde själv aldrig bemöta servicefolk eller t.ex. fråga om väg.


   
SvaraCitera