Aviseringar
Rensa alla

Den stora tråden om Olympiska Spelen


Jag tror inte så mycket nu, jag jobbar för mycket för att kunna följa. [sad] Men tittar på inför nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ser fram emot

pizdakurac:

Och

S3ON:

os

El Guaje:

Kommer väl se en del friidrott

Zodd:

glo

Nintendos BFF:

stor

passaro:

OS

davvelito:

tittar

Invigningen ikväll någon av er som kommer sen den?

Vem tänder OS-elden?


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Invigningen ikväll någon av er som kommer sen den?

nej visste inte ens, sport är typ det tråkigaste som finns[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen medalj idag Emma Johansson i cykel och heller ingen medalj för Sarah Sjöström i 100m fjäril.


   
SvaraCitera

Blivit en del OS ändå


   
SvaraCitera

passaro:

Blivit en del OS ändå

Tack vare mig? 😉


   
SvaraCitera

davvelito:

Tack vare mig? 😉

Indeed![cool]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Faan Sarah floppade, synd det men nästa OS... Hon kommer få medaljer lika fort som råttor förökar sig!

Förövrigt ser jag fram emot 100 m, Usain Bolts svacka och Blakes fantastiska form, blir ett magiskt oförutsägbart lopp!

Och nej, Sverige tar inga medaljer, kanske kan knipa något brons i någon gren... Kanske damfotbollen...

Tornerus (stavning) kvalar sig förövrigt inte till finalen.


   
SvaraCitera

Satt och bläddrade igenom Aftonbladets OS-guide idag i hopp om att få ett grepp om vad som är värt att ses, men allt var så virrigt där.

Så därför tycker jag att någon av er får vara min guide och skriva in vad jag ska se. Kommer sitta bänkad med chips och vin som en annan OS-tok vid varenda grej ni skriver. Lovar!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Virrigt.


   
SvaraCitera

Imorgon är det inte så mycket roligt... Men med start 22:15, är der handboll damer, Sverige mot Norge.

Simningen kan bli höjdare också, ingen koll på det just nu dock.

Simhopp med start klockan 4 kan även bli något att kolla på, finalen för herrar alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

värt att se

Beachvolleyboll damer.[wink]


   
SvaraCitera

inte sett ett dugg, tänker inte heller pga all fascism i periferin, britannien och sponsorer som behandlar medborgare som skit, fuck that


   
SvaraCitera